ΓΔ: 2061.69 0.26% Τζίρος: 203.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Αντικείμενα ταξιδιού
Φώτο: Shutterstock

ΕΟΤ και Kitchen TV προβάλλουν διεθνώς την Πέλλα ως τουριστικό προορισμό

Με πρωτοβουλία του ΕΟΤ Σερβίας και της ΠΕ Πέλλας, το Kitchen TV προβάλλει τον γαστρονομικό και πολιτιστικό πλούτο της περιοχής σε 9 χώρες και 6,5 εκατ. θεατές.

Η περιοχή της Πέλλας βρέθηκε στο επίκεντρο της διεθνούς τουριστικής προβολής, φιλοξενώντας το τηλεοπτικό συνεργείο του Kitchen TV στο πλαίσιο δημοσιογραφικού ταξιδιού (Press Trip) που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 8 και 12 Ιουλίου 2025. 

Η σημαντική αυτή ενέργεια αποτέλεσε καρπό της συνεργασίας μεταξύ της Υπηρεσίας Εξωτερικού Ε.Ο.Τ. Σερβίας και της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας, με στόχο την αναβάθμιση της διεθνούς εικόνας της περιοχής ως ελκυστικού, τετραετούς τουριστικού προορισμού.

Το συνεργείο του Kitchen TV ήρθε σε άμεση επαφή με το πλούσιο φυσικό περιβάλλον και τις πολυδιάστατες τουριστικές εμπειρίες που προσφέρει η Πέλλα. Οι δημοσιογράφοι και οι τεχνικοί συγκέντρωσαν υλικό για μια νέα σειρά επεισοδίων που θα μεταδοθούν, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, στην εκπομπή “Gastronomads” του καναλιού το ερχόμενο φθινόπωρο.

Το Kitchen TV, με εξειδίκευση στη γαστρονομία, τη διατροφή, τον τουρισμό και τις τοπικές παραδόσεις, διατηρεί βάση πάνω από 6,5 εκατομμύρια συνδρομητές στις χώρες της Σερβίας, Κροατίας, Βουλγαρίας, Μαυροβουνίου, Βοσνίας και Ερζεγοβίνης, Βόρειας Μακεδονίας, Σλοβενίας, Σλοβακίας και Τουρκίας. Μέσα από το υλικό της αποστολής, η Πέλλα θα εισέλθει δυναμικά στον γαστρονομικό και πολιτιστικό χάρτη αυτών των αγορών.

Τα γυρίσματα επικεντρώθηκαν στα σημαντικότερα αξιοθέατα και τοπόσημα της περιοχής, όπως οι καταρράκτες Έδεσσας, η λίμνη Βεγορίτιδα, ο αρχαιολογικός χώρος της Αρχαίας Πέλλας (Μουσείο Μεγάλου Αλεξάνδρου), τα Λουτρά Πόζαρ και επιλεγμένα τοπικά οινοποιεία.

Η αποστολή ολοκληρώθηκε με το συνεργείο της εκπομπής να δηλώνει εξαιρετικά ικανοποιημένο τόσο από το υψηλής ποιότητας υλικό που παρήχθη όσο και από την εμπειρία γνωριμίας με τις κεντρικές θεματολογίες της Πέλλας: “γαστρονομία”, “πολιτισμός”, “οίνος” και “φυσικό τοπίο”

Η προβολή του προορισμού μέσω μιας τόσο ευρείας τηλεοπτικής πλατφόρμας, αναμένεται να συμβάλει ουσιαστικά στη διεθνή αναγνωρισιμότητα και την προσέλκυση επισκεπτών καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πορτάρα Νάξου θάλασσα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελλάδα: Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες του τουρισμού στο επίκεντρο συζήτησης

Στο συνέδριο «Reimagine Tourism 2025» αναδείχθηκαν οι ευκαιρίες, οι επενδύσεις, οι νέοι προορισμοί και οι σοβαρές προκλήσεις του ελληνικού τουρισμού, από την έλλειψη προσωπικού έως την ανάγκη σύγχρονων υποδομών.
Συνέδριο Ένωση Μαρινών
ΔΙΕΘΝΗ

Ο Σιμόνε Βεντουρίνι παρουσίασε το παράδειγμα Βενετίας στον υπερτουρισμό

Ο αντιδήμαρχος Βενετίας, Σιμόνε Βεντουρίνι, μίλησε στο συνέδριο Reimagine Tourism 2025 για τις λύσεις που εφάρμοσε η πόλη κατά του υπερτουρισμού, αναφέροντας τη στροφή προς νέες αφίξεις κατοίκων και εργαζομένων τα τελευταία χρόνια.
Αρχαία κυκλαδικά εκθέματα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πτώση επισκεψιμότητας σε μουσεία–χώρους, άνοδος στις εισπράξεις

Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ δείχνουν μείωση επισκεπτών σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους τον Ιούλιο, αλλά σημαντική αύξηση εισπράξεων και επισκεπτών ελεύθερης εισόδου τόσο μηνιαία όσο και στο 7μηνο.
Μπούρτζι Ναυπλίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Philoxenia: Η Πελοπόννησος προβάλλει τη γαστρονομική και τουριστική ταυτότητα

Με επιτυχημένο πρόγραμμα δράσεων στη Philoxenia, η ΠΕΔ Πελοποννήσου παρουσίασε σε 110 επισκέπτες από 36 χώρες τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις φυσικές ομορφιές της, προβάλλοντας την τουριστική ταυτότητα της περιοχής.