ΓΔ: 1405.74 0.30% Τζίρος: 48.64 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:20:35 DATA
Φώτο: Shutterstock

myAlpha Ραντεβού: Η τραπεζική εξυπηρέτηση της νέας εποχής

Μέσα από μια απλή ηλεκτρονική εφαρμογή, η Alpha Bank δίνει σε όλους τους πελάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν πότε και με ποιο τρόπο θα εξυπηρετηθούν από το κατάστημα της επιλογής τους.

Στη σύγχρονη ανάγκη για γρήγορη και αποτελεσματική τραπεζική εξυπηρέτηση ιδιωτών και επιχειρήσεων, ιδιαίτερα εν μέσω των δύσκολων συνθηκών που δημιουργούν τα υγειονομικά μέτρα για την πανδημία στα τραπεζικά δίκτυα, απαντά η Alpha Bank με την καινοτόμο ηλεκτρονική υπηρεσία myAlpha Ραντεβού, που δίνει στον πελάτη τη δυνατότητα να εξυπηρετηθεί στο χρόνο και με τον τρόπο που ο ίδιος επιθυμεί.

Με το myAlpha Ραντεβού, ιδιώτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις μπορούν πλέον, μέσα από μια εύχρηστη ηλεκτρονική πλατφόρμα, να προγραμματίζουν το ραντεβού τους με το κατάστημα και να λαμβάνουν ποιοτική και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, είτε μέσω επίσκεψης στο κατάστημα, είτε μέσω βιντεοκλήσης ή και με τηλεφωνική εξυπηρέτηση.

Έτσι, η εξυπηρέτηση πελατών Alpha Bank διευρύνεται με νέα κανάλια επικοινωνίας αξιοποιώντας τις νέες δυνατότητες της ψηφιακής εποχής.

Η νέα υπηρεσία myAlpha Ραντεβού, που δοκιμάσθηκε πιλοτικά με μεγάλη επιτυχία στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, πριν ληφθεί η απόφαση να επεκταθεί σε όλη τη χώρα, αξιοποιεί τη σύγχρονη τεχνολογία για να επιτρέψει στον πελάτη να αποφύγει την άσκοπη αναμονή σε τραπεζικό κατάστημα, αλλά και τις δυσχέρειες που έχει δημιουργήσει η πανδημία στη λειτουργία των τραπεζικών καταστημάτων.

Πλέον, ο πελάτης μπορεί, μέσα από μια εύχρηστη πλατφόρμα, να κλείσει ραντεβού για την εξυπηρέτησή του σε λίγα ηλεκτρονικά βήματα. Η διαδικασία ολοκληρώνεται μέσα από την ιστοσελίδα της Alpha Bank στην ειδική ηλεκτρονική διεύθυνση της εφαρμογής myAlpha Ραντεβού (http://www.alpha.gr/rdv).

Η εφαρμογή «myAlpha Ραντεβού» επιτρέπει με άμεσο και απλό τρόπο να οργανώσει ο πελάτης την εξυπηρέτησή του από την τράπεζα με τον τρόπο που ο ίδιος επιθυμεί:

Ο πελάτης το μόνο που καλείται να κάνει είναι να καταχωρήσει τα απαιτούμενα προσωπικά στοιχεία (όνομα, επώνυμο και ΑΦΜ), τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του και να επιλέξει το θέμα για το οποίο θα ήθελε να εξυπηρετηθεί, καθώς και τον τρόπο εξυπηρέτησης (ραντεβού στο κατάστημα, βιντεοκλήση ή τηλεφωνικό ραντεβού). Τέλος, δηλώνει το κατάστημα επιλογής του.

Μέσα από την υπηρεσία myAlpha Ραντεβού ο πελάτης μπορεί να εξυπηρετηθεί για όλα τα προϊόντα που προσφέρονται στα καταστήματα Alpha Bank, εκτός από τις ταμειακές συναλλαγές.

Ο πελάτης λαμβάνει αμέσως ενημέρωση που επιβεβαιώνει ότι υπέβαλε με σωστό τρόπο το αίτημά του. Μετά την επιτυχή καταχώρηση του αιτήματος βλέπει σχετικό μήνυμα με τον αριθμό του αιτήματος.

Η ανταπόκριση στο αίτημα είναι άμεση, καθώς λειτουργός από το κατάστημα επιλογής του πελάτη επικοινωνεί μαζί του εντός της ημέρας, εάν υποβληθεί το αίτημα μέχρι τις 12.00. Σε άλλη περίπτωση, η επικοινωνία γίνεται εντός 24 ωρών, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

psaltis vasilis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Β. Ψάλτης (Alpha): Πολλαπλά τα οφέλη της στρατηγικής συνεργασίας με UniCredit

Ο διευθύνων σύμβουλος της Alpha Bank, ανέδειξε τα πλεονεκτήματα της τράπεζας, όπως την επιτυχή μεταμόρφωση, την ανθεκτικότητα και το όραμα για την επόμενη ημέρα μιλώντας σε εκδήλωση του Bloomberg.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερες δυνατότητες συναλλαγών με τα πακέτα myAlpha Benefit

Η Τράπεζα εξασφαλίζει για όσους επιλέξουν ένα από τα 3 διαθέσιμα πακέτα ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση, που φθάνει έως και το 70% κάθε μήνα, σε σχέση με τις χρεώσεις που ισχύουν για μεμονωμένες συναλλαγές.
psaltis vasilis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Β. Ψάλτης: Διανομή 35% των κερδών το 2025, γρήγορη απόσβεση του DTC

Ο διευθύνων σύμβουλος της Alpha Bank τόνισε ότι, κατά την τριετία 2024 - 2027, η τράπεζα θα διανείμει συνολικά στους μετόχους της 1,2 δισ. ευρώ με συνδυασμό καταβολών σε μετρητά και επαναγοράς μετοχών.