ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA

Καραμανλής: Το επόμενο 5μηνο η ανανέωση του στόλου του ΟΑΣΑ

Στο αμαξοστάσιο Ελληνικού βρέθηκε επίσης ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, για την παραλαβή των πρώτων από τους 25 συνολικά νέους, σύγχρονους συρμούς Τραμ, με τους οποίους θα αναβαθμιστεί το υφιστάμενο δίκτυο.

Για ανανέωση του γηρασμένου στόλου του ΟΑΣΑ κατά 50% μέσα στο επόμενο πεντάμηνο έκανε λόγο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, ενώ αναφερθηκε και στις προσλήψεις οδηγών και τη σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου τομέα με την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ. 

«Σπάει ένας κύκλος υποεπένδυσης της τελευταίας δεκαετίας. Γίνεται προσπάθεια για επένδυση πέραν του μισού δισ. ευρώ στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Για πρώτη φόρα δίνουμε συγκοινωνιακό έργο στα ΚΤΕΛ και μέχρι τέλος του χρόνου θα έχουμε άλλα 203 λεωφορεία στο δρόμο» είπε μεταξύ άλλων, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, προσθέτοντας ότι θα υπάρχουν ακόμα 300 καθώς θα υιοθετηθεί ο θεσμός του leasing

«Και λεωφορεία να είχαμε παραπάνω, σήμερα έχουμε μόνο 3.000 οδηγούς ενώ χρειαζόμαστε 6.000. Θα κάνουμε συνολικά 1.000 προσλήψεις, μόνιμο προσωπικό, γιατί και τα ΚΤΕΛ θα πάρουν 550 οδηγούς, προσλήψεις με διαδικασίες fast track» σημείωσε και επισήμανε ότι τα δρομολόγια θα αυξηθούν σε συνδυασμό και με τις προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στα ΜΜΜ.

Παρελήφθησαν οι πρώτοι από τους 25 νέους συρμούς τραμ

Στη συνέχεια ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών βρέθηκε στο αμαξοστάσιο Ελληνικού για την παραλαβή των πρώτων από τους 25 συνολικά νέους, σύγχρονους συρμούς Τραμ, με τους οποίους θα αναβαθμιστεί το υφιστάμενο δίκτυο.

Ο κ. Καραμανλής συζήτησε παράλληλα με τους επικεφαλής της Αττικό Μετρό Α.Ε. και της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. το συνολικό σχεδιασμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τραμ, θέτοντας ως προτεραιότητες για το αμέσως προσεχές διάστημα τον εκσυγχρονισμό του στόλου, την επέκταση του Τραμ προς Πειραιά, τις ενέργειες προκειμένου να επαναλειτουργήσει το Τραμ στο Σύνταγμα και την επέκταση του αμαξοστασίου στο Ελληνικό.

«Προχωράμε τον σχεδιασμό μας για τη συνολική αναβάθμιση του τραμ στην πρωτεύουσα: Με την επέκτασή του προς Πειραιά, τον σχολαστικό έλεγχο για την ασφαλή επαναλειτουργία του Τραμ στο Σύνταγμα και την επέκταση του χώρου στον οποίο βρισκόμαστε σήμερα, του αμαξοστασίου του Ελληνικού. Δουλεύουμε συστηματικά για να αναβαθμίσουμε ένα μέσο μεταφοράς που μπορεί πραγματικά να βελτιώσει τη ζωή στην πόλη μας», τόνισε ο κ Καραμανλής. 

Στην παραλαβή του συρμού μαζί με τον υπουργό κ. Καραμανλή παρέστησαν ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γιάννης Τσακίρης, ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης, ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. Νίκος Ταχιάος και ο διευθύνων σύμβουλος Νίκος Κουρέτας, ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ Χάρης Δαμάσκος, ο διευθύνων σύμβουλος Νίκος Χαιρέτας, καθώς και ο εκπρόσωπος της Alstom Γιάννης Βλάχος.

Ενημερωτικά στοιχεία για το Τραμ

Τα 25 νέα οχήματα φέρουν την εμπορική ονομασία Citadisτου οίκου Alstom και κατασκευάζονται στη Βαρκελώνη. Πρόκειται για τους πλέον σύγχρονους συρμούς που προσφέρουν άνετο ταξίδι, αισθητική αναβάθμιση του στόλου αλλά και μειωμένα λειτουργικά έξοδα. Από πλευράς τεχνολογίας διαθέτουν ό,τι πιο σύγχρονο παρέχοντας ασφαλείς μεταφορές, υψηλές επιδόσεις, δυναμική οπτική και ακουστική πληροφόρηση επιβατών, ευκολία χρήσης-οδήγησης και μειωμένα έξοδα προληπτικής συντήρησης.

Ήδη έχουν έρθει ακτοπλοϊκώς στην Αθήνα δύο οχήματα και σταδιακά ως τα τέλη Μαΐου του 2021, θα αφιχθούν όλα, ώστε μετά από επί τόπου στατικές και δυναμικές δοκιμές στο δίκτυο του Τραμ να ενταχθούν στην κυκλοφορία. Η προσθήκη των νέων συρμών θα καλύψει, επίσης, τις νέες ανάγκες σε τροχαίο υλικό που προκύπτουν από την υπό κατασκευή επέκταση του δικτύου Τραμ προς Πειραιά.

Η επέκταση του Τραμ προς Πειραιά

Η επέκταση προς Πειραιά περιλαμβάνει 3,1 χλμ. μήκος διαδρομής προς Πειραιά και 2,3 χλμ. από τον Πειραιά.

Με την ολοκλήρωση του έργου, αναμένεται μείωση κυκλοφορίας μετακινήσεων με οχήματα κατά 15.000 ημερησίως, όπως και μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και ηχορύπανσης που θα επιφέρει βελτίωση του αστικού μικροκλίματος. Με την επέκταση του Τραμ στον Πειραιά, παράλληλα με την ολοκλήρωση της κατασκευής και του Μετρό στον Πειραιά, το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας μετατρέπεται σε ένα σύγχρονο συγκοινωνιακό κόμβο Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, αφού εκεί πλέον θα ενώνονται λειτουργικά δύο Γραμμές Μετρό (Γραμμή 1 και 3), το Λιμάνι (ΟΛΠ), ο Προαστιακός και το Τραμ.

Επέκταση Αμαξοστασίου και επαναλειτουργία του τραμ στο Σύνταγμα στο Ελληνικό

Στις επόμενες ημέρες θα δημοπρατηθεί το έργο της επέκτασης του αμαξοστασίου στο Ελληνικό. Αφορά επέκταση περίπου 5 στρεμμάτων, αλλά και βελτιώσεις στο υπάρχον αμαξοστάσιο, ώστε να μπορεί στον χώρο να φιλοξενείται και να συντηρείται το σύνολο των 59 συρμών Τραμ (παλαιών & νέων).

Επίσης, εντός της τρέχουσας εβδομάδας ξεκινάει η εγκατάσταση των ειδικών σενσόρων κατά μήκος του Ιλισού, ώστε στη συνέχεια να ξεκινήσουν τα load tests (μετρήσεις και με Τραμ πάνω στον Ιλισό) για να εξακριβωθεί η κατάσταση του αγωγού πάνω από τον οποίο διέρχονται οι συρμοί. Αναλόγως των αποτελεσμάτων, θα αποφασιστεί η αποκατάσταση της λειτουργίας του Τραμ μέχρι το Σύνταγμα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Οικονόμου: Δεν θα υπάρχει λεωφορείο που να μην είναι προσβάσιμο στα ΑμεΑ

«Στο πεδίο των μεταφορών θα προωθήσουμε πολιτικές που προάγουν τη συμπερίληψη, προκειμένου να μην αισθάνονται αόρατα τα άτομα με αναπηρία» ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οικονόμου: 37 νέες στάσεις λεωφορείων σε 23 Δήμους της Αττικής

Η προσπάθεια αυτή εντάσσεται στη στρατηγική επιλογή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και του Ο.Α.Σ.Α. για συνολική αναβάθμιση των δημόσιων συγκοινωνιών, και της εξυπηρέτησης των πολιτών.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ανδρουλάκης: Στόχος είναι πώς θα νικήσουμε τη Νέα Δημοκρατία

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής υπογράμμισε ότι η στρατηγική του είναι η αμφίπλευρη διεύρυνση και προς το Κέντρο και την Αριστερά, τονίζοντας παράλληλα ότι αυτό θα γίνει πάντα με πολιτικούς και αξιακούς όρους και μόνο με διάλογο στο προσκήνιο.