ΓΔ: 1480.23 -0.15% Τζίρος: 72.57 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
trofima-food
Φώτο: Shutterstock

Τελετή βράβευσης διαγωνισμού καινοτόμων προϊόντων διατροφής ECOTROPHELIA

Ο διαγωνισμός στοχεύει στη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων διατροφής (τροφίμων ή ποτών), τα οποία θα παρουσιάζουν απαραιτήτως στοιχεία οικολογικής καινοτομίας.

Στις 13 Σεπτεμβρίου 2021 θα πραγματοποιηθεί η τελετή βράβευσης του διαγωνισμού καινοτόμων προϊόντων διατροφής ECOTROPHELIA 2021 η οποία θα μεταδοθεί στις 16:00, μέσω live streaming. Ο διαγωνισμός διοργανώνεται, εδώ και 11 χρόνια, από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων. Σκοπός του διαγωνισμού είναι αφενός να υποστηρίξει νέους Έλληνες φοιτητές, που ασχολούνται με την επιστήμη των τροφίμων και αφετέρου να αποτελέσει ένα φυτώριο καινοτόμων ιδεών για τη βιομηχανία τροφίμων. Ο διαγωνισμός στοχεύει στη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων διατροφής (τροφίμων ή ποτών), τα οποία θα παρουσιάζουν απαραιτήτως στοιχεία οικολογικής καινοτομίας.

Ο διαγωνισμός ECOTROPHELIA διεξάγεται σε δύο επίπεδα. Πρώτα σε εθνικό, όπου ο κάθε Σύνδεσμος Βιομηχανιών Τροφίμων διοργανώνει τον διαγωνισμό στη χώρα του για την ανάδειξη της καλύτερης ομάδας και στη συνέχεια οι νικητές όλων των χωρών συμμετέχουν στον αντίστοιχο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό.

Από το 2011 μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 540 φοιτητές, από 15 πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας, έχουν συμμετάσχει στον διαγωνισμό, δημιουργώντας και προσφέροντας στη βιομηχανία τροφίμων περισσότερα από 100 καινοτόμα προϊόντα διατροφής με στοιχεία οικολογικής καινοτομίας.

Ο διαγωνισμός περιλαμβάνει 3 χρηματικά βραβεία:

  • Το ECOTROPHELIA χρυσό βραβείο, που περιλαμβάνει χρηματικό έπαθλο αξίας 1.500 ευρώ και τη συμμετοχή της ομάδας στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό ECOTROPHELIA, που θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, στις 24/10/2021.
  • Το ECOTROPHELIA αργυρό βραβείο, που περιλαμβάνει χρηματικό έπαθλο αξίας 1.000 ευρώ.
  • Το ECOTROPHELIA χάλκινο βραβείο, που περιλαμβάνει χρηματικό έπαθλο αξίας 800 ευρώ.

Επίσης περιλαμβάνει 2 τιμητικά βραβεία: (Βραβείο Καλύτερης Παρουσίασης και Βραβείο Καλύτερου Πλάνου Μάρκετινγκ & Εμπορίας).

Την ημέρα του διαγωνισμού στην ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα της εκδήλωσης θα λειτουργούν από το πρωί ψηφιακά περίπτερα (digital booths) με τα προϊόντα που συμμετέχουν και έτσι οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των διαγωνιζόμενων τροφίμων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με επείγουσα διαδικασία η έρευνα της Επ. Ανταγωνισμού στα τρόφιμα

Η επιτροπή διεξήγαγε επιτόπιο έλεγχο σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις εν λόγω αγορές (εισαγωγείς /διανομείς), καθώς και σε εταιρείες – λιανοπωλητές/σούπερ μάρκετ πανελλαδικής εμβέλειας. 
supermarket, trofima, proionta
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΤτΕ: Κατά 10% ακριβότερη η Ελλάδα στα προϊόντα σουπερμάρκετ από την Ευρωζώνη

Όπως αναφέρεται σε μελέτη της ΤτΕ παρά την αξιοσημείωτη πρόοδο που έχει επιτευχθεί την περίοδο 2011-2023, η Ελλάδα παραμένει μια ακριβή χώρα για τυποποιημένα προϊόντα σουπερμάρκετ.
Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΙΟΒΕ: Σε αρνητικό πληθωρισμό τα τυποποιημένα τρόφιμα τον Μάιο

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών αναδεικνύεται ως σημαντικός κλάδος για την ελληνική μεταποίηση και ευρύτερη οικονομία και κατέχει την πρώτη θέση σε αξία παραγωγής στη μεταποιητική βιομηχανία.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τι συζητήθηκε στη συνάντηση Θεοδωρικάκου με ΣΕΒΤ και Ένωση Σούπερ Μάρκετ

Ο υπουργός επισήμανε την ανάγκη συνεργασίας πολιτείας, καταναλωτών, καταναλωτικών οργανώσεων, ανεξάρτητων αρχών και υγιούς επιχειρηματικότητας για τη στήριξη της μέσης ελληνικής οικογένειας.
take away-kafes
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Να μείνει στο 13% ο ΦΠΑ στον καφέ ζητούν οι επαγγελματίες της εστίασης

Η ΠΟΕΣΕ υπογραμμίζει ότι η αύξηση του ΦΠΑ σε καφέ και μη αλκοολούχα ποτά δεν είναι τίποτα άλλο από μέτρο καθαρά εισπρακτικού χαρακτήρα την στιγμή μάλιστα που τα δημόσια έσοδα συνεχώς αυξάνονται.