ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: Shutterstock

ΕΛΣΤΑΤ: Μείωση 2,1% της δυναμικότητας του ελληνικού στόλου

Η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου ανήλθε σε 40.426.271 κόρους και παρουσίασε μείωση 4,9% τον Δεκέμβριο 2020 σε σχέση με τα περσινά επίπεδα.

Περαιτέρω μείωση 2,1% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Δεκέμβριο πέρυσι σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Δεκεμβρίου 2019, έναντι αύξησης 0,8% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2019 προς το 2018, και πλέον αριθμεί 1.832 πλοία.

Σύμφωνα επίσης με την ΕΛΣΤΑΤ, η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) ανήλθε σε 40.426.271 κόρους και παρουσίασε μείωση 4,9% τον Δεκέμβριο 2020 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Δεκεμβρίου 2019, ενώ μείωση 0,1% είχε σημειωθεί κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2019 προς το 2018.

Υπενθυμίζουμε πως μείωση 2,6% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου και τον Νοέμβριο πέρυσι σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Νοεμβρίου 2019, έναντι αύξησης 1,1% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2019 προς το 2018.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Προχωρά η ψηφιοποίηση της ελληνικής ναυτιλίας μέσα στο επόμενο έτος

H ψηφιοποίηση του ελληνικού ναυτολογίου, θα πάρει «σάρκα και οστά» έως το τέλος του 2025, αρχές 2026 και θα βοηθήσει πολλαπλά τους διασταυρωτικούς ελέγχους του ΝΑΤ αλλά και τις εκκαθαρίσεις που φτάνουν σήμερα έως τα 6 με 10 χρόνια.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έρχονται αυστηρά μέτρα για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας

Παρά το γεγονός ότι υπάρχει στροφή των εταιρειών σε παραγγελίες πλοίων που καίνε εναλλακτικά καύσιμα και ασχολούνται με τεχνολογίες μείωσης των εκπομπών, όπως ο άνεμος η συντριπτική πλειοψηφία του στόλου εξακολουθεί να καίει πολύ πετρέλαιο.