ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φωτο: Shutterstock

Handelsblatt: Ισχυρό γερμανικό ενδιαφέρον για ακίνητα στην Ελλάδα 

Μπορεί ο τουρισμός φέτος να βρίσκεται σε κρίση λόγω κορονοϊού, όμως η αγορά παραθεριστικών κατοικιών στην Ελλάδα γνωρίζει άνθηση σύμφωνα με ρεπορτάζ της Handelsblatt.

Μπορεί τα έσοδα από τον τουρισμό να είναι φέτος πολύ μειωμένα σε σχέση με πέρυσι, αλλά η αγορά παραθεριστικών κατοικιών αναδεικνύεται ως ένας άκρως επικερδής οικονομικός τομέας με μεγάλη ζήτηση. 

Αυτό είναι το συμπέρασμα, στο οποίο καταλήγει ο ανταποκριτής της οικονομικής επιθεώρησης Handelsblatt στην Αθήνα, Γκερντ Χέλερ, σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει στο άρθρο του. Ως παράδειγμα φέρνει τις πολυτελέστατες βίλες του Κόστα Ναβαρίνο, Navarino Residences. Οι τιμές ανά κατοικία ξεκινούν από 2,8 εκ. ευρώ και περιλαμβάνουν το οίκημα 350 τμ. συν μεγάλο οικόπεδο, όπως αναφέρει η ελληνική υπηρεσία της Deutsche Welle.

Ζήτηση για ακίνητα στην αθηναϊκή Ριβιέρα

«Γνώστες της αγοράς υποθέτουν ότι αυτό έχει σχέση με την πανδημία του κορονοϊού» σημειώνει ο Γερμανός αρθρογράφος, ο οποίος μεταφέρει την άποψη του Γιώργου Πέτρα, επικεφαλής στην Ελλάδα του κτηματομεσιτικού γραφείου Engel & Völkers

«Οι πελάτες μας ψάχνουν ασφάλεια και σιγουριά, πολλοί τουρίστες που πήγαιναν σε πολυτελή ξενοδοχεία, φλερτάρουν με δικό τους παραθεριστικό σπίτι» λέει ο κ. Πέτρας, που το αποδίδει στο ότι η Ελλάδα, σε αναλογία πληθυσμού, έχει τα λιγότερα κρούσματα και τους λιγότερους θανάτους από όλες τις χώρες της Μεσογείου. «Από τότε που η Ελλάδα άφησε πίσω της τη δημοσιονομική κρίση και τη δεκαετή ύφεση, η αγορά ακινήτων ανθίζει» συνεχίζει στο άρθρο του ο Γερμανός δημοσιογράφος.

«Σύμφωνα με στοιχεία της Κεντρικής Τράπεζας Ελλάδος ξένοι αγοραστές ακινήτων έφεραν πέρυσι στη χώρα 1,45 δις ευρώ, σε σχέση με το 2016 το ποσό δεκαπλασιάστηκε. Φέτος η άνοδος συνεχίστηκε, αν και η πανδημία προκάλεσε προσωρινά ανασφάλεια τις πρώτες δύο εβδομάδες της πανδημίας, αλλά όπως δηλώνει ο Γιώργος Πέτρας, η ζήτηση τον Ιούνιο ήταν μέχρι τώρα 23% πάνω από το περσινό επίπεδο, ο αριθμός των Γερμανών ενδιαφερομένων αυξήθηκε κατά 50%».

Ο Γερμανός αρθρογράφος μεταφέρει υπολογισμούς της Κεντρικής Τράπεζας Ελλάδας, σύμφωνα με τους οποίους, οι τιμές ακινήτων αυξήθηκαν κατά 7.9% σε σχέση με πέρυσι. «Αλλά παρά τις τελευταίες αυξήσεις των τιμών, γενικά το επίπεδο τιμών στην Ελλάδα συνεχίζει να είναι χαμηλό σε σχέση με άλλους προορισμούς στη Μεσόγειο. Αυτό καθιστά ενδιαφέρουσες τις επενδύσεις σε ελληνικά παραθεριστικά ακίνητα. Σύμφωνα με υπολογισμούς της εταιρείας συμβούλων ακινήτων Algean Property πέρυσι στη Μύκονο τα ακίνητα απέφεραν σε επενδυτές μεικτές αποδόσεις ύψους 8,2%, στη Σαντορίνη ο μέσος όρος ήταν στο 6,3%. Τέτοιες αποδόσεις φέτος είναι αδιανόητες λόγω κορονοϊού, αλλά η τάση μακροπρόθεσμα δεν θα επηρεαστεί (...) Εκτός από νησιά με καλή υποδομή, ζήτηση καταγράφεται και για τη λεγόμενη αθηναϊκή Ριβιέρα, όπου κτίζονται πολυτελή διαμερίσματα κυρίως για ξένους, που βρίσκουν την περιοχή κατάλληλη λόγω της εγγύτητάς της με το κέντρο της πρωτεύουσας» καταλήγει η εφημερίδα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

nisia-tourismos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι Γερμανοί ανεβαίνουν στην πρώτη θέση στις αγορές κατοικιών στην Ελλάδα

Οι Γερμανοί αγοραστές βρίσκονται στην πρώτη θέση μεταξύ των αγοραστών εξοχικών κατοικιών στη χώρα, πάνω από επενδυτές άλλων ευρωπαϊκών χωρών, όπως η Ολλανδία, το Βέλγιο και το Ηνωμένο Βασίλειο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Airbnb: Σε μόλις 24 ανέρχονται οι διανυκτερεύσεις ετησίως σε κάθε σπίτι

Η επικεφαλής Public Policy της Airbnb για τη Νότια Ευρώπη, υπογράμμισε πως η εταιρεία αναγνωρίζει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν ορισμένες γειτονιές της Αθήνας όπου είναι αυξημένη η τουριστική κίνηση.
Tourismos, Turism, Pieria, Litohoro
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μεγάλο αγοραστικό ενδιαφέρον από Σκανδιναβία για ακίνητα στην Πιερία

Αυξάνεται το ενδιαφέρον από κατοίκους όχι μόνο σκανδιναβικών χωρών αλλά και από την Κ. Ευρώπη για ακίνητα σε περιοχές όπως το Λιτόχωρο ή την Κατερίνη με πολλούς ξένους να διατηρούν μια δεύτερη κατοικία στην περιοχή.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Ελλάδα εντυπωσιάζει με ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια στο UEFA Euro 2024

Η καμπάνια η οποία ξεκίνησε στις 12 Ιουνίου και θα διαρκέσει έως τις 14 Ιουλίου 2024, υπό το σύνθημα "Greece: A life-changing experience", περιλαμβάνει την προβολή εντυπωσιακού διαφημιστικού spot σε 7.434 ψηφιακές οθόνες.
tourists_akropoli
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ποιοι θα είναι οι πρωταγωνιστές των τουριστικών αφίξεων το 2024

Το 2024 η Ελλάδα αναμένεται να ξεχωρίσει στην διεθνή τουριστική σκηνή με το βάρος ωστόσο να δίνεται στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εισερχόμενου τουριστικού ρεύματος και του αποτυπώματος στην οικονομία.