ΓΔ: 2014.47 0.04% Τζίρος: 199.57 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Φώτο: Shutterstock

Αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς των Ελλήνων λόγω κορονοϊού

Έρευνα της Nielsen καταδεικνύει τις αλλαγές στη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών εξαιτίας του κορονοϊού και την στροφή τους σε ισχυρότερα απορρυπαντικά και καθαριστικά.

Σημαντική είναι η επίδραση του κορονοϊού (Covid-19) στην καταναλωτική συμπεριφορά των πολιτών.

Σύμφωνα με τα απoτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε η Nielsen, από τις 13 Μαρτίου μέχρι και τις 17 Μαρτίου σε 1.000 άτομα άνω των 18 ετών, 8 στους 10 Έλληνες ανησυχούν πολύ για την οικογένεια τους λόγω της εξάπλωσης του ιού COVID-19.

Η πλειονότητα (73%) θεωρεί ότι η εξάπλωση του ιού θα σταματήσει τους επόμενους 2-3 μήνες στην Ελλάδα, ενώ εκτιμούν ότι στην Ευρώπη η εξάπλωση δεν θα περιοριστεί το ίδιο σύντομα και θα σταματήσει σε περισσότερο από 4 μήνες έως και 1 χρόνο.

Από τα ευρήματα προκύπτει ότι οι Έλληνες λαμβάνουν διαρκή ενημέρωση για την κατάσταση της χώρας από πολλές και διαφορετικές πηγές, κυρίως από τις Ειδήσεις στην Τηλεόραση (82%), τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (68%), καθώς και τις τοπικές Ηλεκτρονικές Εφημερίδες (45%).

Σχετικά με την υγιεινή και τα μέτρα αυτοπροστασίας, 8 στους 10 εκ των ερωτηθέντων στην Ελλάδα δηλώνουν ότι πλένουν πιο συχνά τα χέρια τους, σε σχέση με το παρελθόν, ενώ το 36% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί ισχυρότερα απορρυπαντικά / καθαριστικά για το σπίτι.

Σημειώνεται ότι η έρευνα είναι συνδρομητική και διεξάγεται από την Nielsen σε πάνω από 50 χώρες στον κόσμο καταγράφοντας την επίδραση του COVID 19 στη συμπεριφορά των ανθρώπων, τόσο αναφορικά με τις αγοραστικές και καταναλωτικές συνήθειες όσο και με τον τρόπο ζωής σε 20 διαφορετικούς πυλώνες δραστηριοτήτων, όπως για παράδειγμα η μαγειρική στο σπίτι, η γυμναστική, η εργασία από το σπίτι, τα ταξίδια εσωτερικού κ.ά.)

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πολυσύχνατοι δρόμοι Πεκίνου
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Αναβάθμιση αφορολόγητων καταστημάτων για περισσότερες τουριστικές επιλογές

Η Κίνα ανακοίνωσε νέα μέτρα για τα αφορολόγητα καταστήματα από 1η Νοεμβρίου, με στόχο την αύξηση της κατανάλωσης μέσω βελτιώσεων στη φορολογική επιστροφή και στη διεύρυνση των διαθέσιμων προϊόντων.
Συσκευή POS πληρωμής
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το ψηφιακό χρήμα κυριαρχεί: 9/10 ανέπαφες συναλλαγές, 1/4 μέσω κινητού

Οι ενεργές κάρτες πληρωμών στην Ελλάδα έφτασαν τα 21,6 εκατ. τον Ιούνιο 2025, αυξημένες κατά 5,3% από τον Δεκέμβριο. Οι χρεωστικές κάρτες αυξήθηκαν 6%, οι πιστωτικές 1%, με μερίδια 85% και 15% αντίστοιχα.
Νίκος Βέττας ομιλία
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μένει από «ανάσες» η οικονομία, ερωτηματικά για το μετά το Ταμείο Ανάκαμψης

Η ελληνική οικονομία δείχνει σημάδια κόπωσης, με το ΙΟΒΕ να ψαλιδίζει την ανάπτυξη στο 2,1% για το 2025.Το ΙΟΒΕ προειδοποιεί για στασιμότητα και ανάγκη μετάβασης σε οικονομία καινοτομίας, τεχνολογίας και βιώσιμης παραγωγής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca-Cola HBC: Αύξηση μεγεθών στο γ' τρίμηνο, κάμψη πωλήσεων στην Ελλάδα

Η Coca-Cola HBC κατέγραψε οργανική αύξηση εσόδων 8,1% στο εννεάμηνο του 2025, ενισχύοντας το μερίδιο αγοράς της και επιβεβαιώνοντας τις θετικές προοπτικές για το σύνολο του έτους. Κάμψη πωλήσεων στην Ελλάδα.