ΓΔ: 1440.52 0.33% Τζίρος: 51.46 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Nick Paleologos/ SOOC

Aνάσα στις συγκοινωνίες με την επέκταση της Γραμμής 4 του Μετρό

Την παρούσα στιγμή μελετάται η επέκταση από το σταθμό «Άλσος Βεΐκου» προς το Δήμο Πετρούπολης, η οποία θα διέρχεται από τη Νέα Ιωνία και τη Νέα Φιλαδέλφεια.

Έξι σταθμούς προβλέπεται να περιλαμβάνει η επέκταση της υπό κατασκευή Γραμμής 4 του Μετρό προς τα δυτικά, από το Άλσος Βεΐκου στην Πετρούπολη.

Την παρούσα στιγμή μελετάται η επέκταση από το σταθμό «Άλσος Βεΐκου» προς το Δήμο Πετρούπολης, η οποία θα διέρχεται από τη Νέα Ιωνία και τη Νέα Φιλαδέλφεια.

Η συγκεκριμένη επέκταση περιλαμβάνει 6 νέους σταθμούς που θα εξυπηρετήσουν περιοχές της Ν. Ιωνίας, της Ν. Φιλαδέλφειας, των Αγ. Αναργύρων, του Ιλίου και της Πετρούπολης. Μάλιστα η νέα Γραμμή θα εξυπηρετεί και τους φίλους της ΑΕΚ, οι οποίοι θα έχουν εύκολη πρόσβαση στο νέο γήπεδο του συλλόγου.

Στο πλαίσιο αυτό άλλαξε ο αρχικός σχεδιασμός της επέκτασης, αφού στην αρχή προβλεπόταν κατασκευή σταθμού πλησίον του ομώνυμου Σταθμού ΗΣΑΠ στον Περισσό και εν συνεχεία στη Νέα Φιλαδέλφεια στη διασταύρωση της Λεωφ. Δεκελείας και Βρυούλων.

Διαπιστώθηκε ότι υπήρχαν σημαντικοί λόγοι επιλογής εναλλακτικής χάραξης του έργου με σταθμό πλησίον του ομώνυμου σταθμού των Πευκακίων αντί του Περισσού και εν συνεχεία στη Ν. Φιλαδέλφεια σε δημόσιο πάρκο ικανής έκτασης για την κατασκευή του Σταθμού (πάρκο Μνημείου Μικρασιατών), σε απόσταση περίπου 150 μ. από την «OPAP Arena». Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 600 εκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με παράγοντες της Αττικό Μετρό ο σχεδιασμός του Μετρό της Αθήνας, αναφορικά με το βασικό έργο και τις Επεκτάσεις του, προκύπτει μέσα από εξειδικευμένες Συγκοινωνιακές Μελέτες, οι οποίες λαμβάνουν υπόψη τους, πληθυσμιακά κριτήρια, την προβλεπόμενη ζήτηση μεταφορών, κλπ.

Η επεκτασιμότητα του Μετρό της Αθήνας είναι δεδομένη, εντός του πλαισίου ωρίμανσης των μελετών και υπό την αίρεση της χρηματοδότησης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καραγιάννης: Μνημόνιο συνεργασίας για επιπλέον 2.000 δέντρα στην Αθήνα

Ο υφυπουργός Υποδομών τόνισε ότι «μαζί με την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και την ΑΝΑΠΛΑΣΗ Α.Ε. προχωράμε στη σύνταξη μνημονίου που περιλαμβάνει την αγορά και φύτευση επιπλέον 2.000 δέντρων στον Δήμο Αθηναίων».
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έπεσαν οι υπογραφές για την κατασκευή αρδευτικού δικτύου στην Καστοριά

Σημαντικό έργο για τη διαχείριση των υδάτινων αποθεμάτων σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σταίκούρα. Το δίκτυο αφορά 3.270 στρέμματα και θα δώσει ανάσα στους αγρότες της περιοχής βελτιώνοντας την απόδοση των καλλιεργειών τους.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Επεκτείνεται το Μετρό - Πού δημιουργούνται οι νέοι σταθμοί του

Έχει διερευνηθεί σε προκαταρκτικό στάδιο στην Αττική η επέκταση της Γραμμής 2 νότια προς Γλυφάδα και η επέκταση του Μετρό προς Καλλιθέα, εξασφαλίζοντας τη σύνδεση του ΚΠΙΣΝ με το δίκτυο του Μετρό.
Eleni_Vrettoy
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Βρεττού (Attica Bank): Σχέση πίστης η τραπεζική σχέση με τους πελάτες

Εστιάζοντας στους κλάδους της ελληνικής οικονομίας που παρουσιάζουν αυξημένο ενδιαφέρον και ανάγκες χρηματοδότησης και στήριξης, η κυρία Βρεττού έκανε ξεχωριστή αναφορά στον τουρισμό και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μανουσάκης (ΑΔΜΗΕ): Ανάγκη δημιουργίας ενός δεύτερου συστήματος μεταφοράς

Αναφορικά με τις διεθνείς διασυνδέσεις, ο κ. Μανουσάκης τόνισε ότι είναι έργα που θα βοηθήσουν την Ελλάδα να εξάγει προς μεγάλα κέντρα κατανάλωσης εκτός συνόρων την περίσσεια της πράσινης ενέργειας.