ΓΔ: 1394.17 0.69% Τζίρος: 57.82 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:04:33 DATA
businessdaily-Metro-AVAX
Φωτο: ΑΠΕ

«Τρέχουν« οι μετροπόντικες για την κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό

Ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σταϊκούρας, μαζί με τον Υφυπουργό Ν. Ταχιάο, επισκέφθηκαν το εργοτάξιο Φρέαρ ΤΒΜ Βεΐκου της Νέας Γραμμής 4 και ενημερώθηκαν για την πρόοδο του έργου.

Το εργοτάξιο Φρέαρ ΤΒΜ Βεΐκου της Νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, επισκέφθηκε, σήμερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, μαζί με τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις Υποδομές, Νικόλαο Ταχιάο, όπου ενημερώθηκαν για την πρόοδο κατασκευής του έργου.

Όπως έγινε γνωστό, ο Μετροπόντικας «Νίκη» εκκινώντας από το 'Αλσος Βεΐκου έχει διανοίξει σήραγγα 520 μέτρων, ενώ ο Μετροπόντικας «Αθηνά», που ξεκίνησε από την Κατεχάκη σήραγγα 2.050 μέτρων.

Μετά την επιθεώρηση των εργασιών, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, δήλωσε: «Η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας προχωρά. Ο μετροπόντικας «Νίκη», που συναρμολογήθηκε τον Φεβρουάριο, ξεκίνησε τη διάνοιξη. Έχει ήδη σκάψει 520 μέτρα, με κατεύθυνση τον Ευαγγελισμό. Για την ακρίβεια, πέρασε από τον πρώτο σταθμό «ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ» και κατευθύνεται προς τον δεύτερο σταθμό, τον σταθμό «ΓΑΛΑΤΣΙ». Ακολουθώντας την αντίθετη πορεία, με αφετηρία την Κατεχάκη, ο μετροπόντικας «Αθηνά» έχει διανοίξει 2.050 μέτρα. Έχει περάσει κάτω από τον σταθμό «ΓΟΥΔΗ», και σε περίπου 90 μέτρα φτάνει στον σταθμό «ΖΩΓΡΑΦΟΥ». Στόχος μας, απολύτως εφικτός και δέσμευση της αναδόχου εταιρείας, οι δύο μετροπόντικες να ολοκληρώσουν τη διάνοιξη του συνόλου των σηράγγων, μήκους 13 χλμ., το 2026. Ως Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εργαζόμαστε μεθοδικά και συστηματικά, έτσι ώστε να παραδώσουμε στην ελληνική κοινωνία τα έργα που της αξίζουν, για να βελτιώσουμε τη ζωή και την καθημερινότητα των πολιτών».

Απ΄την πλευρά του ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, δήλωσε: «Είναι ένα τεράστιο έργο για την Αθήνα που θα αλλάξει τη μορφή της στο τέλος της δεκαετίας που διανύουμε. Τα οφέλη από αυτήν την παρέμβαση είναι ζωτικής σημασίας. Το πιο σημαντικό είναι ότι με τη βελτίωση των αστικών δημοσίων συγκοινωνιών μειώνεται η κίνηση των αυτοκινήτων μέσα στην πόλη. Αυτό είναι το ζητούμενο σε μία πόλη όπως η Αθήνα, που βλέπουμε ότι πλέον όλες οι αστικές οδοί έχουν κατακλειστεί με αυτοκίνητα. Επίσης, τα περιβαλλοντικά οφέλη είναι προφανή και βεβαίως πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι το μέσο το οποίο έρχεται έχει χαρακτηριστικά εντελώς καινούρια εδώ, καθώς, όπως και στη Θεσσαλονίκη, θα λειτουργεί χωρίς οδηγό. Ακόμα, οι σταθμοί θα έχουν διαφορετικό μέγεθος από αυτό που έχουμε δει μέχρι σήμερα και θα έχουμε διαφορετικές πόρτες εισόδου - εξόδου από τις πόρτες των βαγονιών. Θα είναι ένα πάρα πολύ σύγχρονο μετρό που υπακούει στα μέγιστα πρότυπα ασφαλείας.»

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καραγιάννης: Μνημόνιο συνεργασίας για επιπλέον 2.000 δέντρα στην Αθήνα

Ο υφυπουργός Υποδομών τόνισε ότι «μαζί με την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και την ΑΝΑΠΛΑΣΗ Α.Ε. προχωράμε στη σύνταξη μνημονίου που περιλαμβάνει την αγορά και φύτευση επιπλέον 2.000 δέντρων στον Δήμο Αθηναίων».
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οικονόμου: 130 νέα λεωφορεία σε κυκλοφορία στην Ανατολική Αττική

«Με την ενίσχυση και ανανέωση του στόλου μας, προάγουμε όχι μόνο την άνεση και την ποιότητα των μετακινήσεων, αλλά και την ασφάλεια για όλους τους πολίτες» ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σταϊκούρας: Θα έχουμε 950 σε σύνολο νέα λεωφορεία στην Αττική το 2025

«Τόσο οι συρμοί του προαστιακού όσο και αυτή του μετρό έχουν απόλυτη συμβατότητα. Οπότε ακόμα κι αν εισέρχονταν στη γραμμή του μετρό δεν θα σφήνωναν στη σήραγγα» ανέφερε για το παραλίγο ατύχημα στη γραμμή του τρένου.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έπεσαν οι υπογραφές για την κατασκευή αρδευτικού δικτύου στην Καστοριά

Σημαντικό έργο για τη διαχείριση των υδάτινων αποθεμάτων σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σταίκούρα. Το δίκτυο αφορά 3.270 στρέμματα και θα δώσει ανάσα στους αγρότες της περιοχής βελτιώνοντας την απόδοση των καλλιεργειών τους.