ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
alkool-pota-alcohol
Φώτο: Shutterstock

Responsibility Alliance: Ενημέρωση για την ορθή κατανάλωση αλκοόλ

Η Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών, μέσα από μία σειρά 6 αυτοτελών επεισοδίων στο κανάλι της στο YouTube με παρουσιάστρια την Ιλένια Ουίλιαμς, απαντά σε ερωτήματα που απασχολούν τη νέα γενιά.

Με γνώμονα την υπεύθυνη συμπεριφορά απέναντι στο αλκοόλ, είτε αφορά την κατανάλωση, είτε την πώλησή του, η Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών – Responsibility Alliance, δημιουργεί μία διαδικτυακή καμπάνια 6 YouTube επεισοδίων με τίτλο «Ilenia talks by Responsibility Alliance», έχοντας έναν διπλό στόχο.   Πρωτίστως, τη σωστή και εμπεριστατωμένη  ενημέρωση για το τί είναι τελικά το αλκοόλ, την επαγρύπνηση για την υπεύθυνη κατανάλωση, καθώς και την αποθάρρυνση της κατανάλωσης αλκοόλ σε περιπτώσεις όπου μπορεί να προκαλέσει προβλήματα και ατυχήματα. Δευτερευόντως, την στήριξη των επαγγελματιών του κλάδου της εστίασης και την παρότρυνση για υπεύθυνη πώληση αλκοόλ, τηρώντας τους νόμους του κράτους και τους κανόνες της πολιτείας. 
 
Η ιδιαίτερα αγαπητή στη νέα γενιά, παρουσιάστρια και ερμηνεύτρια Ιλένια Ουίλιαμς, γίνεται η «φωνή» του Responsibility Alliance και μέσα από μία σειρά 6 αυτοτελών επεισοδίων, τα οποία προβάλλονται στο κανάλι της Συμμαχίας στο YouTube, έρχεται να ενημερώνει για θέματα ιδιαίτερα σημαντικά γύρω από την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. Κάθε επεισόδιο και μία διαφορετική θεματική. Κάθε θεματική και μια ξεχωριστή ευκαιρία να απαντηθούν ερωτήματα που απασχολούν τη νέα γενιά, να καταρριφθούν μύθοι γύρω από το αλκοόλ και να δοθούν στους νέους ενήλικες σωστές συμβουλές υπεύθυνης κατανάλωσης.  Την πρωτοβουλία «Ilenia talks by Responsibility Alliance», υποστήριξαν με την συμμετοχή τους και πρόσωπα δημοφιλή και αγαπητά στο κοινό, οι οποίοι, ως προσκεκλημένοι της Ιλένια, μοιράστηκαν σκέψεις, εμπειρίες και συμβουλές για το αλκοόλ, ο καθένας ανάλογα με την ειδικότητα του και την επαγγελματική του εμπειρία.  

Ο χρυσός Ολυμπιονίκης και νέος μπαμπάς, Λευτέρης Πετρούνιας, αναφέρεται στις αιτίες κατανάλωσης αλκοόλ από ανηλίκους και στο σημαντικό ρόλο των γονέων. Ο bartender και νικητής του Worldclass Greece 2019 Νίκος Σουρμπάτης, ως ειδικός του κλάδου της εστίασης, μιλάει για τους κανόνες της υπεύθυνης  πώλησης και τη σωστή συμπεριφορά επαγγελματιών και καταναλωτών.  Η γυμνάστρια Ελμίρα Μπεγκάτη, τονίζει τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσει η κατανάλωση αλκοόλ στην άθληση και η δημοσιογράφος Ελένη Βουλγαράκη, εξηγεί γιατί αλκοόλ και οδήγηση δεν πάνε μαζί. 

Η πρωτοβουλία «Ilenia talks by Responsibility Alliance», αποτελεί ένα όχημα του Responsibility Alliance για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών σε θέματα που αφορούν την κατανάλωση  αλκοόλ. Αξιοποιώντας τα ιδιαίτερα δημοφιλή στα νεανικά κοινά Social Media, στόχο έχει να προσεγγίσει τους νέους, μιλώντας στη δική τους γλώσσα, ενισχύοντας έτσι το έργο και τις προσπάθειες της Συμμαχίας, στην αλλαγή νοοτροπίας σχετικά με το αλκοόλ, στην αντιμετώπιση των συνεπειών της αλόγιστης κατανάλωσης και στην δημιουργία υπεύθυνων και συνειδητοποιημένων καταναλωτών.  Η ανάρτηση των επεισοδίων της καμπάνια στο YouTube, ξεκίνησε σήμερα Πέμπτη  8 Ιουλίου 2021,  με το πρώτο επεισόδιο Αλκοόλ και Υπεύθυνη Πώληση και θα συνεχιστεί με νέα επεισόδια κάθε Πέμπτη για όλο τον Ιούλιο. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ouzo
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε ανοδική πορεία παρά τον ανταγωνισμό οι εξαγωγές ελληνικού ούζου

Αυξημένες κατά 7,3% σε αξία και 3,6% σε ποσότητα ήταν οι εξαγωγές ούζου στο πρώτο εξάμηνο του 2024, και την τελευταία πενταετία έχει εμφανίσει αύξηση 45% σε αξία και 8% σε ποσότητα παρά τον διεθνή ανταγωνισμό.
businessdaily-Thalassina-Sarakosti
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μειωμένες κατά 1-2 ευρώ οι τιμές στα θαλασσινά για την Καθαρά Δευτέρα

Ο πρόεδρος της Ιχθυαγοράς Βαρβακείου, Β. Σίμος τόνισε «θα φτιάξουμε το καλάθι της Σαρακοστής, αλλά έτσι κι αλλιώς υπάρχει καλάθι 6-7 προϊόντων με θαλασσινά που έχουν μείωση της τάξης 1-2 ευρώ».