Καθώς η διαδικασία click away έχει ξεκινήσει με το εμπόριο και τους καταναλωτές να προσπαθούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, το υπουργείο Ανάπτυξης, εξέδωσε ενημερωτικό σημείωμα για τα δικαιώματα που έχουν οι καταναλωτές σχετικά με τη μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματα και τι ισχύει σε περίπτωση που ο πελάτης θελήσει να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε.
Στο ερώτημα «Ποια δικαιώματα έχω σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασα με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος, δεν μου ταιριάζει και θέλω να το επιστρέψω;» το υπουργείο Ανάπτυξης αναφέρει πως:
«Εφόσον διενεργήσατε αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό».