ΓΔ: 2449.29 -0.10% Τζίρος: 260.02 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Γουρούνια σε χοιροτροφείο
Χοίροι σε ομαδική εκτροφή σε σύγχρονο χοιροτροφείο στην Ελλάδα.

Μυτιλήνη: Αποτέφρωση ζώων που θανατώνονται από αφθώδη πυρετό

Οι αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου στη Λέσβο οδηγούν τα ζώα που θανατώνονται λόγω αφθώδους πυρετού για αποτέφρωση στο μοναδικό σφαγείο με σχετική υποδομή στη Καλλονή, τηρώντας αυστηρά μέτρα βιοασφάλειας.

Οι αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου προχωρούν στην αποτέφρωση των ζώων που θανατώνονται στο πλαίσιο των μέτρων αντιμετώπισης του αφθώδους πυρετού στη Λέσβο.

Η διαδικασία θα πραγματοποιείται σε αποτεφρωτήριο σφαγείου, το μοναδικό στη Λέσβο που διαθέτει τέτοια υποδομή, με ημερήσια δυναμικότητα 400 έως 800 ζώων. Το σφαγείο βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή της Καλλονής. Τα ζώα από τη μονάδα όπου εντοπίστηκε κρούσμα αφθώδους πυρετού θα θανατώνονται και θα μεταφέρονται με φορτηγά ψυγεία, τηρώντας αυστηρά τους κανόνες βιοασφάλειας, προς αποτέφρωση.

Το προηγούμενο διάστημα, η σφαγή και ταφή περίπου 10.000 αμνοεριφίων και μοσχαριών σε υπαίθριους ομαδικούς τάφους στη λεσβιακή ύπαιθρο είχε προκαλέσει έντονες περιβαλλοντικές ανησυχίες.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Καύσωνας καλοκαίρι ήλιος
ΔΙΕΘΝΗ

Γαλλία: 74 θάνατοι από πνιγμό από τις 18 Ιουνίου λόγω καύσωνα

Στη Γαλλία καταγράφηκαν 74 θάνατοι από πνιγμό από τις 18 Ιουνίου, κυρίως σε μη εποπτευόμενα νερά και ιδιωτικές πισίνες, λόγω του καύσωνα. Πολλοί προκλήθηκαν από υδροπληξία και καρδιακές προσβολές, ανέφερε ο Υπουργός Εσωτερικών.
Θερμόμετρο με ήλιο
ΔΙΕΘΝΗ

Γαλλία: Μωρό 18 μηνών πέθανε σε αυτοκίνητο λόγω καύσωνα

Τραγωδία στη Μασσαλία, όπου ένα βρέφος 18 μηνών πέθανε από υπερθερμία, όταν ξεχάστηκε σε αυτοκίνητο στο πάρκινγκ πανεπιστημιακού νοσοκομείου. Το μωρό βρέθηκε από πυροσβέστες και διακομίστηκε στο νοσοκομείο, χωρίς να τα καταφέρει.
Κτίριο ΓΑΔΑ Αστυνομία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μήνυμα αρχηγού ΕΛΑΣ για τη Διεθνή Ημέρα κατά των Ναρκωτικών

Ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ., Δημήτριος Μάλλιος, τονίζει με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα κατά των Ναρκωτικών τη διαρκή μάχη κατά της παράνομης διακίνησης, τη σημασία της πρόληψης και συνεργασίας και τη δέσμευση για προστασία των πολιτών.