ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:15:00 DATA
Φώτο: Shutterstock

Αποζημιώσεις για κατόχους προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card

Οι αποζημιώσεις θα πιστωθούν αυτοματοποιημένα, από την 1 Ιουνίου, στα αυτόματα μηχανήματα πώλησης του δικτύου του ΟΑΣΑ και θα είναι διαθέσιμες προς χρήση από τους δικαιούχους εντός χρονικού διαστήματος 24 μηνών.

Από την 1η Ιουνίου θα ξεκινάει η διαδικασία αποζημίωσης με τη μορφή χρονικής επέκτασης σε όλους τους κατόχους προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card, οι οποίοι προπλήρωσαν αλλά δεν εξάντλησαν την αξία των ενεργοποιημένων καρτών τους, λόγω των περιορισμών που τέθηκαν στις μετακινήσεις των πολιτών από τις 11 Μαρτίου έως τις 4 Μαΐου.

Συγκεκριμένα, οι κάτοχοι προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card που είχαν υπόλοιπο μικρότερο των 30 ημερών θα λάβουν πίστωση αξίας ενός μήνα, οι δε κάτοχοι καρτών που είχαν υπόλοιπο μεγαλύτερο των 30 ημερών θα λάβουν πίστωση αντίστοιχη με το χρόνο που διήρκησαν τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων.

Οι αποζημιώσεις θα πιστωθούν αυτοματοποιημένα, από την 1 Ιουνίου, στα αυτόματα μηχανήματα πώλησης του δικτύου του ΟΑΣΑ και θα είναι διαθέσιμες προς χρήση από τους δικαιούχους, όποτε το επιθυμήσουν εντός χρονικού διαστήματος 24 μηνών.

Επιπλέον, για τις αγορές ετήσιων καρτών θα παρέχεται πρόσθετη έκπτωση 10%, πάλι με τη μορφή χρονικής επέκτασης.

Με τα μέτρα αυτά, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο ΟΑΣΑ στηρίζουν έμπρακτα τους τακτικούς χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ευχαριστώντας τους για την εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν στους συγκοινωνιακούς φορείς του Οργανισμού. 
 
Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να απευθύνεται στο κέντρο εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ και στο τηλεφωνικό κέντρο 11185.

Μεταφορά του κέντρου εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ 

Υπενθυμίζεται ότι το κέντρο εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ έχει μεταφερθεί σε νέο χώρο στα γραφεία του Οργανισμού που βρίσκονται στο Ισόγειο της οδού Ρεθύμνου 16, 106 82, Αθήνα, λόγω της εφαρμογής προληπτικών μέτρων για την προστασία της υγείας και ασφάλειας των επιβατών και των εργαζομένων του ΟΑΣΑ. 

Στο πλαίσιο των μέτρων αυτών, έχουν τοποθετηθεί υαλοπίνακες μεταξύ επιβατών και εργαζομένων.

Ημέρες και ώρες εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού:
Δευτέρα: 10:00 - 14:00
Τετάρτη: 10:00 - 14:00
Παρασκευή: 10:00 - 14:00
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οικονόμου: 37 νέες στάσεις λεωφορείων σε 23 Δήμους της Αττικής

Η προσπάθεια αυτή εντάσσεται στη στρατηγική επιλογή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και του Ο.Α.Σ.Α. για συνολική αναβάθμιση των δημόσιων συγκοινωνιών, και της εξυπηρέτησης των πολιτών.
businessdaily-Metro-Eisitirio
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Λειτουργία πυλών εισόδου - εξόδου στους σταθμούς επέκτασης της γραμμής 3

«Η προσθήκη νέου αναβαθμισμένου εξοπλισμού στο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου, εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο συνδυασμένων παρεμβάσεων και αλλαγών που υλοποιούνται από τις Συγκοινωνίες Αθηνών» είπε ο κ. Σπηλιόπουλος.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Β. Οικονόμου: Ο Δήμος Μαραθώνα συνδέεται με αστική συγκοινωνία

«Ένα αίτημα δεκαετιών έγινε πράξη από τη Κυβέρνηση Μητσοτάκη και νιώθω υπερήφανος πως συνέβαλα σε αυτή την θετική εξέλιξη για τους πολίτες του Δήμου Μαραθώνα» ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με στάσεις εργασίας συμμετέχουν τα μέσα μεταφοράς στην Πρωτομαγιά

Οι εργαζόμενοι στα μέσα μεταφοράς απαιτούν μεταξύ άλλων: Συλλογικές συμβάσεις με πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς και προσλήψεις μόνιμου προσωπικού για την στελέχωση όλων των κενών οργανικών θέσεων. 
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Προσωρινή διακοπή λειτουργίας του σταθμού «Νίκαια» του Μετρό

Από την Δευτέρα 22/4 που ο σταθμός «Νίκαια» της γραμμής 3 θα λειτουργήσει και πάλι κανονικά, οι επιβάτες θα χρησιμοποιούν τον εξοπλισμό που υπήρχε ήδη (επικυρωτικά και αυτόματα μηχανήματα πώλησης), εγκατεστημένο σε νέες θέσεις.