ΓΔ: 1392.28 -0.38% Τζίρος: 29.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:26:30 DATA
Φώτο: Η Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, Μαρία Αναργύρου-Νίκολιτς

Πίνει... καφέ η Coca Cola Τρία Έψιλον: Συμμαχία με την Caffè Vergnano

Σε 1.000 καταστήματα σε βάθος τριετίας επιδιώκει να διεισδύσει η Coca Cola Τρία Έψιλον, αξιοποιώντας τη συνεργασία με την ιταλική Caffè Vergnano. Οι Έλληνες πίνουν 500 κούπες καφέ κατά μέσο όρο ετησίως.

Ένα φιλόδοξο πλάνο που απώτερο στόχο έχει να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στον κλάδο του καφέ στο 10% στην Ελλάδα και σε λίγα χρόνια να την καταστήσει κορυφαία δύναμη και στον τομέα αυτό, ανακοίνωσε χθες η Coca-Cola Τρία Έψιλον στην Αθήνα.

Η εταιρεία προχώρησε στην εξαγορά του 30% της ιστορικής ιταλικής φίρμας Caffè Vergnano, που ιδρύθηκε πριν από 140 χρόνια και μέσω αυτής, αλλά και του έτερου brand Costa Cοffee που ήδη «τρέχει» στην Ελλάδα, η Coca Cola Τρία Έψιλον στοχεύει να διεκδικήσει σημαντικά μερίδια αγοράς στον κλάδο HoReCa.

Η συνεργασία με την Caffè Vergnano ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2021, ενώ από τις αρχές του 2022 η ιταλική φίρμα ήρθε στην Ελλάδα, έχοντας πλέον παρουσία σε 100 καταστήματα, με στόχο τα 300 καταστήματα έως το τέλος του 2023 και τα 1.000 σε βάθος τριετίας. Η περαιτέρω διείσδυση της Coca Cola Τρία Έψιλον στην αγορά του καφέ δεν γίνεται μέσω ανοίγματος καταστημάτων πώλησης έτοιμου καφέ, αλλά μέσω συνεργασιών πρωτίστως στον κλάδο HoReCa και σε καταστήματα χονδρικής.

Στόχος της Coca Cola Τρία Έψιλον είναι να καταστήσει την Caffè Vergnano παγκόσμια φίρμα και ήδη έχει ξεκινήσει το λανσάρισμα εκτός από την Ελλάδα και σε άλλες 13 χώρες, μεταξύ των οποίων οι Βουλγαρία, Ρουμανία, Μαυροβούνιο, Αυστρία, Σλοβενία κ.α.

Η Caffè Vergnano είναι μια ιταλική οικογενειακή επιχείρηση με μεγάλη ιστορία και κουλτούρα καθώς ξεκίνησε το 1882, έχοντας την έδρα της στην πόλη Santena κοντά στο Τορίνο, προσφέροντας τον αυθεντικό ιταλικό espresso, brand που σύμφωνα με τα στελέχη της Τρία Έψιλον έχει τεράστια ζήτηση και στην Ελλάδα αλλά και σε όλη την Ευρώπη.

Όπως τόνισε χθες η Μαρία Αναργύρου-Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, «πρόκειται για μια εξαιρετικά σημαντική προσθήκη στο χαρτοφυλάκιό μας, καθώς εστιάζει έντονα στον κλάδο HoReCa, που αποτελεί κινητήριο δύναμη ανάπτυξης για εμάς και τους πελάτες μας. Μαζί με το Costa Caffee που απευθύνεται σε άλλους καταναλωτές, θα διεκδικήσουμε σημαντικά μερίδια αγοράς στην αγορά του καφέ στην Ελλάδα, η οποία είναι πολύ μεγάλη. O καφές δεν θα μπορούσε να λείπει από το ολοκληρωμένο πορτφόλιο της Coca Cola», τόνισε.

Συνάμα, η κα Νίκολιτς διευκρίνισε πως αυτές οι κινήσεις είναι έξτρα από το επενδυτικό πρόγραμμα των 75 εκατ. ευρώ που έχει προγραμματίσει ο όμιλος για το 2023 για την ελληνική αλλά και τις υπόλοιπες αγορές που δραστηριοποιείται.

Από την πλευρά της, η Αθηνά Ποπώφ, Coffee, Pr. Spirits και Snacks Business Director της Coca-Cola Τρία Έψιλον, τόνισε πως «αξιοποιώντας τις εμπορικές μας δυνατότητες και την τεχνογνωσία μας για άριστη ενεργοποίηση στα σημεία πώλησης, επιθυμούμε η Caffè Vergnano να καταστεί το κορυφαίο brand ιταλικού espresso που προτιμούν οι πελάτες και οι καταναλωτές μας στον κλάδο HoReCa».

Ο Πρόδρομος Νικολαΐδης, υπεύθυνος για την κατηγορία καφέ στις 29 χώρες που δραστηριοποιείται η Coca Cola HBC, σημείωσε ότι «ο καφές είναι πολύ σημαντικός τομέας για την Coca Cola και σεβόμαστε απολύτως τις ιδιαιτερότητές του, ενώ μέχρι στιγμής έχουμε λανσάρει καφέ σε 18 χώρες». Επίσης τόνισε ότι οι Έλληνες καταναλώνουν πολύ καφέ, με 500 κούπες κατά μέσο όρο ετησίως, ενώ γνωστοποίησε πως η εταιρεία έχει μεγάλους στόχους για τη συγκεκριμένη αγορά και για το λόγο αυτό δημιούργησε ειδική ομάδα μέσα στην Τρία Έψιλον που θα «τρέξει» όλο το project, με προγράμματα εκπαίδευσης, προβολής και marketing.

H Carolina Vergnano, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Caffè Vergnano που είναι η πρώτη γυναίκα επικεφαλής στα 140 χρόνια της επιχείρησης, τόνισε πως «η ελληνική αγορά ήταν πάντα πολύ σημαντική και αγαπητή σε εμάς, ενώ υπάρχει αρκετά κοινή κουλτούρα». Και σημείωσε πως «στόχος της Caffè Vergnano είναι να φτάσει σε όλες τις χώρες του κόσμου και η Coca Cola με το δίκτυό μας δίνει αυτή τη δυνατότητα».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βενέτης: Το σχέδιο για τα παγωτά Δωδώνη και η περιπέτεια στη Βοιωτία

Με επενδύσεις 15 εκατ. και στόχο την ανάπτυξη δικτύου 12 καταστημάτων, η Βενέτης στοχεύει στην αναγέννηση της ιστορικής βιομηχανίας παγωτού. Έντονη δυσαρέσκεια της διοίκησης για το μπλοκάρισμα μεγάλης επένδυσης στη Βοιωτία.
Loumidis, kafes, coffee
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Θα σερβίρει πάλι καφέ το ιστορικό καφεκοπτείο Λουμίδης στην Ομόνοια

Την απόφαση για την επιστροφή στην αγορά του σερβιρισμένου καφέ επηρέασε η αναβάθμιση της Ομόνοιας με μεγάλες επενδύσεις ξενοδοχειακών ομίλων. Στόχος, η διείσδυση σε νεανικό κοινό.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση καθαρών εσόδων 13,7% στο εννεάμηνο για την Coca Cola HBC

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς» ανέφερε ο Zoran Bogdanovic.