Αιολικά πάρκα συνολικής ισχύος 97,8 MW έχει σήμερα υπό κατασκευή η Intrakat με στόχο να παραδοθούν σταδιακά μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2024. Ήδη στο πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς ολοκληρώθηκε η κατασκευή του αιολικού πάρκου «Φραγκάκι / Άνδρου» ισχύος 15 MW. Η διοίκηση της Intrakat παρουσίασε την Παρασκευή στους αναλυτές τα σχέδιά της στον τομέα των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) μετά την απορρόφηση της ΓΑΙΑ Άνεμος.
Όπως είπε, το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας αποτελείται σήμερα από αιολικά και φωτοβολταϊκά συνολικής ισχύος άνω του 1,6 GW (1 GW αιολικά και 0,6 GW φωτοβολταϊκά), ενώ διαθέτει και εννέα άδειες για σταθμούς αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας με χρήση συσσωρευτών, συνολικής ισχύος 0,6 GW.
Εκτός από τα αιολικά των περίπου 100 MW που άρχισαν ήδη να παραδίδονται σταδιακά προς λειτουργία, σε προχωρημένο στάδιο ωρίμανσης βρίσκονται και μονάδες ΑΠΕ ισχύος 242,5 MW που θα παραδοθούν μετά το 2023.
Στον τομέα των δημοσίων και ιδιωτικών έργων και των παραχωρήσεων η διοίκηση είπε πως στα τέλη του 2021 είχε ανεκτέλεστο υπόλοιπο υπογεγραμμένων συμβάσεων 556 εκατ. ευρώ και νέα έργα προς υπογραφή συνολικού ύψους 577,2 εκατ. ευρώ, ενώ συμμετέχει σε διαγωνισμούς για διεκδίκηση νέων συμβάσεων συνολικού ύψους 5,1 δισ. ευρώ.
Στα νέα έργα, εκτός από τη σύμβαση συμβούλου για την ανέγερση του πρώτου ουρανοξύστη στην Ελλάδα (του Marina Tower) στο Ελληνικό, σε κοινοπραξία με την γαλλική Bouygues Batiment International, περιλαμβάνονται η κατασκευή δικτύων διανομής του ΔΕΔΔΗΕ (154,7 εκατ. ευρώ), κατασκευή συγκροτήματος ξενοδοχείου και τουριστικών κατοικιών στο Καλό Λιβάδι Μυκόνου (67 εκατ.), τα νέα έργα αναβάθμισης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων (91 εκατ.), η ηλεκτροκίνηση στο σιδηροδρομικό τμήμα Λάρισα – Βόλος (42 εκατ.), η δεύτερη φάση του σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών (15,7 εκατ.), κ.α.
Στις παραχωρήσεις, αναφέρθηκε πως η Intrakat συμμετέχει σε 17 διαγωνισμούς για Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Ήδη κοινοπραξία στην οποία η εταιρεία μετέχει με 40% έχει ανακηρυχθεί προσωρινός ανάδοχος για το ΣΔΙΤ του οδικού άξονα Καλαμάτα – Πύλος – Μεθώνη προϋπολογισμού 251,8 εκατ. ευρώ.