Στους τομείς του ψηφιακού μετασχηματισμού και της εμπειρίας χρηστών στρέφεται δυναμικά η Deloitte Ελλάδος με την ίδρυση της Deloitte Digital, τη εξειδικευμένη εταιρεία που στόχο έχει να μετασχηματίζει τις ιδέες σε ψηφιακές προτάσεις με έμφαση στην ανθρώπινη εμπειρία.
Όπως επισήμανε η διοίκηση της εταιρείας κατά τη σημερινή δημοσιογραφική ενημέρωση, η Deloitte Digital φέρνει και στη χώρα μας την τεχνογνωσία της διεθνούς παρουσίας της, η οποία αριθμεί περισσότερα από 50 γραφεία σε 61 χώρες. Συνδυάζει μια παγκοσμίως αναγνωρισμένη εμπειρία και γνώση στον δημιουργικό σχεδιασμό ψηφιακών υπηρεσιών για πελάτες.
Στη νέα εταιρεία μεταφέρονται 40 υφιστάμενοι εργαζόμενοι της Deloitte, ενώ σύντομα η ομάδα της Deloitte Digital αναμένεται να εμπλουτιστεί με νέα ταλέντα κυρίως από τον χώρο της πληροφορικής και του design. Στόχος της εταιρείας είναι να αξιοποιήσει τη στρατηγική σκέψη της Deloitte προκειμένου να παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες για την ισχυροποίηση των σχέσεων των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους, ενισχύοντας παράλληλα την ανάπτυξη και τη διείσδυση σε νέα κοινά.
Όπως ανέφερε ο επικεφαλής της Deloitte Digital στην Ελλάδα, Κωστής Χλουβεράκης, το συγκεκριμένο αντικείμενο διευρύνεται διαρκώς για την εταιρεία μέσα από ενίσχυση των συνεργαζόμενων consultants, την προσέλκυση νέου ταλαντούχου δυναμικού αλλά και την απορρόφηση startups που συμπληρώνουν το εύρος των παρεχόμενων υπηρεσιών. «Το να γίνει μια εταιρεία ψηφιακή σημαίνει ότι ξεκινά ένα ταξίδι αλλαγής και καινοτομίας, που μπορεί να οδηγήσει σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Σχεδιάζοντας εκ νέου την εμπειρία του πελάτη σχεδιάζουμε την επιχείρηση του μέλλοντος. Για τη χάραξη αυτού του ταξιδιού συνδυάζουμε τις δημιουργικές ιδέες της Deloitte Digital με τις αμέτρητες πλέον τεχνολογικές δυνατότητες που μας δίνουν τα δεδομένα, η τεχνητή νοημοσύνη και οι εξειδικευμένες γνώσεις μας για κάθε κλάδο της αγοράς», δήλωσε.
Σε ό,τι αφορά στο ενδιαφέρον που υπάρχει από την αγορά για υπηρεσίες ψηφιακού μετασχηματισμού, ο κ. Νίκος Χριστοδούλου, Consulting Leader της Deloitte Ελλάδος επισήμανε ότι αυτό εντοπίζεται κυρίως στους κλάδους των χρηματοοικονομικών και ασφαλιστικών υπηρεσιών, της ενέργειας, των τηλεπικοινωνιών, καθώς και των καταναλωτικών αγαθών. ««Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Ελλάδα προστίθεται στο διεθνές δίκτυο της Deloitte Digital. H Deloitte Digital είναι ένας μοναδικός συνδυασμός digital agency και συμβουλευτικής εταιρείας κάτω από μια παγκόσμια ομπρέλα. Με την Deloitte Digital στο portfolio μας, μπορούμε πλέον να είμαστε ένα one-stop-shop για τις επιχειρήσεις, παρέχοντας συνολικές λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού. Η δύναμή μας πλέον θα έγκειται στην ικανότητά μας να παρέχουμε στρατηγικές κατευθύνσεις, συνδυαστικά με δεξιότητες στο marketing και την τεχνολογία, κάτι που δεν μπορούν να παρέχουν άλλες συμβουλευτικές εταιρείες και agencies», ανέφερε.
«H Deloitte Digital συνδυάζει τη δύναμη της Deloitte στον μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και στις τεχνολογικές εφαρμογές με τις ικανότητες ενός παγκόσμιας κλάσης digital agency. Από τη χάραξη της στρατηγικής προσέγγισης για τους πελάτες της μέχρι την υλοποίησή της, η Deloitte Digital θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν καινοτόμες λύσεις που αυξάνουν το ψηφιακό τους αποτύπωμα», σημείωσε με τη σειρά του ο κ. Δημήτρης Κουτσόπουλος, CEO Deloitte Ελλάδος.