ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 96.92 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:17:00 DATA
Vardas, Endisi
Φωτο: Vardas

Η Βάρδας επαναφέρει την BCBG Max Azria στην ελληνική αγορά

Το αμερικανικό brand ανακάμπτει συνολικά στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα από την συνεργασία της Marquee Brands με την ιταλική εισαγωγική εταιρεία A.Moda SpA, συνεργάτη της οποίας αποτελεί η εταιρεία Βάρδας.

Τις συλλογές γυναικείων ενδυμάτων και αξεσουάρ με την υπογραφή BCBG Max Azria επαναφέρει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Βάρδας. Πρόκειται για αμερικανικό σήμα γυναικείας ένδυσης το οποίο η αλυσίδα ανέπτυσσε και παλαιότερα, έχοντας φθάσει να λειτουργεί 7 monobrand καταστήματα την χώρα μας. Μεσολάβησε ωστόσο η οικονομική κρίση -και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού- και η αμερικανική εταιρεία πέρασε από την πτώχευση στην διάσωση και πλέον αναπτύσσεται από την εταιρεία Marquee Brands. Η επάνοδος της BCBG στην Ελλάδα γίνεται εκ νέου σε συνεργασία με την Βάρδας, η οποία θα διαθέτει τα είδη της αποκλειστικά μέσα στα καταστήματα της, σε πρώτη φάση, χωρίς να αποκλείεται το άνοιγμα monobrand σημείων το μέλλον. 

Το αμερικανικό brand ανακάμπτει συνολικά στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα από την συνεργασία της Marquee Brands με την ιταλική εισαγωγική εταιρεία A.Moda SpA, συνεργάτη της οποίας αποτελεί η εταιρεία Βάρδας. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της A. Moda, οι συλλογές με την υπογραφή BCBG Max Azria θα φιλοξενηθούν αρχικά σε πολυκαταστήματα σε Βρετανία, Γαλλία και Ιταλία με προοπτική ανοίγματος monobrand σημείων στην γηραιά ήπειρο από το 2024. Ήδη, η ιταλική εταιρεία βρίσκεται σε συνομιλίες με τα πολυκαταστήματα Galleries Lafayette και Printemps στην Γαλλία, και έχει ήδη εξασφαλιστεί δίκτυο αντιπροσώπων στην ιταλική αγορά. 

Η εταιρεία Βάρδας έκλεισε τη χρήση του 2021 με αύξηση πωλήσεων περί το 20% συγκριτικά με το 2020, σύμφωνα με πληροφορίες του ΒD, ωστόσο ο τζίρος παρέμεινε σε χαμηλότερα του προσδοκόμενου επίπεδα συγκριτικά με το 2019, εξαιτίας της επιβράδυνσης της κατανάλωσης το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς. Η αλυσίδα διατηρεί 10 καταστήματα στην χώρα μας ενώ διαθέτει κι εκτενές δίκτυο χονδρικής διάθεσης επώνυμων συλλογών υποδημάτων. Εκτιμάται ότι το 2022 θα είναι χρονιά εξισορρόπησης της ζήτησης, εφόσον η πανδημία τεθεί υπό έλεγχο και δεν υπάρξουν νέοι περιορισμοί, επιτρέποντας στην Βάρδας να επανέλθει στα επίπεδα προ πανδημίας ως προς τα έσοδα, καθώς βρίσκεται σε συνομιλίες για την διάθεση στην ελληνική αγορά κι άλλων γνωστών brands επώνυμης ένδυσης. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτος σταθεροποίησης κι ανόδου του 2024 για την αλυσίδα Toi & Moi

Η αλυσίδα γυναικείων ενδυμάτων διαβλέπει προοπτικές επαναφοράς σε κερδοφορία φέτος, μετά από ένα έτος μείωσης πωλήσεων και ζημίων. Διατηρεί 20 σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πέντε καταστήματα στο δίκτυο της JD Sports και σχέδια για νέα επέκταση

Ο βρετανικός όμιλος τροφοδοτεί την ανάπτυξη του μέσω του ανοίγματος νέων σημείων διεθνώς. Άνοιξε 83 νέα καταστήματα το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, αυξάνοντας τα έσοδα του κατά 5% συγκριτικά με πέρσι.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχυμένες οι πωλήσες της Shop & Trade, οι τόκοι πίεσαν την κερδοφορία

Η εταιρεία προσδοκά καλύτερες επιδόσεις φέτος. Ποντάρει στην αποδοτικότητα της εφοδιαστικής της αλυσίδας και σε συνεργασίες με ξένα σήματα, όπως τα υποδήματα Birkenstock που είχαν αύξηση πωλήσεων 150% το 2023.
LEVI'S
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σημαντική αύξηση πωλήσεων και κερδών για τη Levi's στην Ελλάδα

Η ομαλοποίηση της αγοράς αλλά και το επικαιροποιημένο μοντέλο ανάπτυξης στην Ευρώπη συνέβαλαν στις θετικές επιδόσεις της ελληνικής θυγατρικής της δημοφιλούς αμερικανικής φίρμας jeans το 2023.
Pepco
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πιέζονται διεθνώς οι πωλήσεις της Pepco, δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα

Η επέκταση του δικτύου καταστημάτων θα τροφοδοτήσει την ανάπτυξη στην Ελλάδα και το 2025, παρά τα αυξανόμενα κόστη αγορών και μεταφοράς εμπορευμάτων. Μειώθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου το δ' τρίμηνο.