ΓΔ: 1423.56 1.17% Τζίρος: 74.76 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Vardas, Endisi
Φωτο: Vardas

Η Βάρδας επαναφέρει την BCBG Max Azria στην ελληνική αγορά

Το αμερικανικό brand ανακάμπτει συνολικά στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα από την συνεργασία της Marquee Brands με την ιταλική εισαγωγική εταιρεία A.Moda SpA, συνεργάτη της οποίας αποτελεί η εταιρεία Βάρδας.

Τις συλλογές γυναικείων ενδυμάτων και αξεσουάρ με την υπογραφή BCBG Max Azria επαναφέρει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Βάρδας. Πρόκειται για αμερικανικό σήμα γυναικείας ένδυσης το οποίο η αλυσίδα ανέπτυσσε και παλαιότερα, έχοντας φθάσει να λειτουργεί 7 monobrand καταστήματα την χώρα μας. Μεσολάβησε ωστόσο η οικονομική κρίση -και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού- και η αμερικανική εταιρεία πέρασε από την πτώχευση στην διάσωση και πλέον αναπτύσσεται από την εταιρεία Marquee Brands. Η επάνοδος της BCBG στην Ελλάδα γίνεται εκ νέου σε συνεργασία με την Βάρδας, η οποία θα διαθέτει τα είδη της αποκλειστικά μέσα στα καταστήματα της, σε πρώτη φάση, χωρίς να αποκλείεται το άνοιγμα monobrand σημείων το μέλλον. 

Το αμερικανικό brand ανακάμπτει συνολικά στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα από την συνεργασία της Marquee Brands με την ιταλική εισαγωγική εταιρεία A.Moda SpA, συνεργάτη της οποίας αποτελεί η εταιρεία Βάρδας. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της A. Moda, οι συλλογές με την υπογραφή BCBG Max Azria θα φιλοξενηθούν αρχικά σε πολυκαταστήματα σε Βρετανία, Γαλλία και Ιταλία με προοπτική ανοίγματος monobrand σημείων στην γηραιά ήπειρο από το 2024. Ήδη, η ιταλική εταιρεία βρίσκεται σε συνομιλίες με τα πολυκαταστήματα Galleries Lafayette και Printemps στην Γαλλία, και έχει ήδη εξασφαλιστεί δίκτυο αντιπροσώπων στην ιταλική αγορά. 

Η εταιρεία Βάρδας έκλεισε τη χρήση του 2021 με αύξηση πωλήσεων περί το 20% συγκριτικά με το 2020, σύμφωνα με πληροφορίες του ΒD, ωστόσο ο τζίρος παρέμεινε σε χαμηλότερα του προσδοκόμενου επίπεδα συγκριτικά με το 2019, εξαιτίας της επιβράδυνσης της κατανάλωσης το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς. Η αλυσίδα διατηρεί 10 καταστήματα στην χώρα μας ενώ διαθέτει κι εκτενές δίκτυο χονδρικής διάθεσης επώνυμων συλλογών υποδημάτων. Εκτιμάται ότι το 2022 θα είναι χρονιά εξισορρόπησης της ζήτησης, εφόσον η πανδημία τεθεί υπό έλεγχο και δεν υπάρξουν νέοι περιορισμοί, επιτρέποντας στην Βάρδας να επανέλθει στα επίπεδα προ πανδημίας ως προς τα έσοδα, καθώς βρίσκεται σε συνομιλίες για την διάθεση στην ελληνική αγορά κι άλλων γνωστών brands επώνυμης ένδυσης. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συρρίκνωση εισαγωγών ενδυμάτων σε όλη την Ευρώπη λόγω κάμψης κατανάλωσης

Το 2023 σηματοδότησε την ραγδαία κάμψη εισαγωγών ρούχων στην ενιαία αγορά με την Κίνα, το Μπανγκλαντές αλλά και την Τουρκία να καταγράφουν διψήφια κάμψη, καθώς οι μεγάλοι Ευρωπαίοι πελάτες τους περιόρισαν την παραγωγή τους.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στον Πύργο του Πειραιά έστησε η Zara το μεγαλύτερο κατάστημά της

Πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη, το οποίο διαθέτει συλλογές ρούχων σε αποκλειστικότητα και ενσωματώνει τεχνολογικές καινοτομίες για την εξυπηρέτηση του επισκέπτη.