ΓΔ: 2038.38 0.22% Τζίρος: 210.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: Μινέττα

ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση για την ικανοποίηση πελατών και τη διαχείριση παραπόνων

Η ασφαλιστική έλαβε βεβαίωση συμμόρφωσης σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 10002:2018. Στόχος της εταιρείας, όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση, παραμένει η συνεχής βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών της.

H MINETTA Ασφαλιστική, στο πλαίσιο του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, και επιπρόσθετα του ISO 9001 που εφαρμόζει επί σειρά ετών, έλαβε βεβαίωση συμμόρφωσης σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 10002:2018 που αφορά στην ικανοποίηση πελατών και στη διαχείριση παραπόνων, όπως ανακοινώθηκε.

Συγκεκριμένα, εφαρμόζοντας τις οδηγίες ISO 10002, η εταιρεία λειτουργεί βάσει Συστήματος Διαχείρισης Παραπόνων, που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του προτύπου.

Το Σύστημα Διαχείρισης Παραπόνων, έχει δημιουργηθεί λαμβάνοντας υπόψη:

  • Τις ρυθμιστικές απαιτήσεις
  • Τις οικονομικές, λειτουργικές και οργανωτικές απαιτήσεις
  • Τη σχετική ανατροφοδότηση από πελάτες, προσωπικό και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη.

Βασική επιδίωξη της εταιρείας, όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση, παραμένει η συνεχής βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών της, με σκοπό την περαιτέρω διεύρυνση του οφέλους που προσλαμβάνουν οι ασφαλισμένοι, αλλά και οι συνεργάτες της.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Να δοθούν κίνητρα για ιδιωτική ασφάλιση, τεράστιο το ασφαλιστικό κενό»

Την ανάγκη να δοθούν κίνητρα στους πολίτες προκειμένου να ενισχυθεί η ιδιωτική ασφάλιση, αλλά και να κατευθυνθούν οι επενδύσεις προς την σωστή κατεύθυνση, ανέδειξε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου.
Syntaxeis, Syntaxiouxoi
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γερνάμε, δεν αποταμιεύουμε και δεν επενδύουμε σε συνταξιοδοτικά προγράμματα

Η Ελλάδα γερνά και το συνταξιοδοτικό κενό διευρύνεται: με 2,5 εκατ. συνταξιούχους, χαμηλή αποταμίευση και περιορισμένη ασφαλιστική κουλτούρα, η βιωσιμότητα του συστήματος δοκιμάζεται.