Σε περαιτέρω επέκταση του δικτύου φυσικών καταστημάτων αλλά και στην ενίσχυση του ηλεκτρονικού της καταστήματος προχωράει η Intrafashion Group, η οποία ελέγχει την αλυσίδα ενδυμάτων Pink Woman, στα πλαίσια εκπόνησης ενός επιχειρησιακού πλάνου τριετίας. Υπό την σκιά της πανδημίας και της αναστάτωσης που έχει προκαλέσει στο λιανεμπόριο, η εταιρεία έθεσε ως προτεραιότητα το άνοιγμα νέων φυσικών καταστημάτων, επεκτείνοντας την φυσική παρουσία της κατά 20% στην ελληνική αγορά. Ήδη, το δίκτυο της Pink Woman αγγίζει πλέον τα 100 καταστήματα, τα οποία έχουν αναβαθμιστεί αισθητικά για την βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.
Στρατηγική της διοίκησης της Intrafashion είναι η αξιοποίηση των ευκαιριών που προσφέρει η κτηματαγορά στην χώρα μας στην παρούσα φάση, καθώς και η ενίσχυση του brand name της αλυσίδας. Η εταιρεία σημειώνει ότι ήδη κερδίζει μερίδια αγορά στην χώρα μας, χάρη και στην ενίσχυση του τμήματος έρευνας και σχεδιασμού, προκειμένου να παραμένει πάντοτε επίκαιρη ως προς τις προτιμήσεις της πελατειακής της βάσης, ενώ αναμένει επιστροφή σε κερδοφορία φέτος. Περαιτέρω, εντείνει τις προσπάθειες ομογενοποίησης φυσικού και διαδικτυακού περιβάλλοντος καναλιών, αλλά και εναρμονισμού της εικόνας των φυσικών της καταστημάτων ανά την ελληνική επιτκράτεια.
Σε πρόσφατο άρθρο του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Δημήτρης Ματεμτζής, κάνει λόγο για την ανάγκη ταχύτερης υιοθέτησης κι εναλλαγής νέων προϊοντικών προτάσεων, με κατεύθυνση προς τις πιο προσιτές τιμές, στα πλαίσια ενός νέου περιβάλλοντος όπου πρωταγωνιστούν “οι αυξημένες επιδράσεις ψυχολογικού χαρακτήρα, στην καταπιεσμένη καταναλωτική συμπεριφορά”. Ο ίδιος σημειώνει περαιτέρω ότι η παγκόσμια μείωση της ζήτησης έχει δημιουργήσει αυξημένα αποθέματα, αλλά κι επιβράδυνση και μείωση της παραγωγής, που θα έχουν σαν αποτέλεσμα την ανακατάταξη της αγοράς.
Στο περιβάλλον αυτό, η Pink Woman αναβάθμισε το ηλεκτρονικό της κατάστημα, το οποίο ήδη καταγράφει υπερτριπλασιασμό των πωλήσεών του συγκριτικά με το διάστημα προ πανδημίας, καθώς εμπλουτίζει διαρκώς το προϊόντικό του μίγμα. Στις προτεραιότητες της διοίκησης συγκαταλέγεται και η επένδυση σε δράσεις marketing, με στόχο την τόνωση της κατανάλωσης, με οχήματα παραδοσιακής αλλά και ψηφιακής διαφήμισης. Η εταιρεία πάντως είχε αύξηση τζίρου το 2020 για το διάστημα που τα καταστήματα δεν ήταν σε αναστολή λειτουργίας, ενώ στο εννεάμηνο της ίδιας χρήσης παρουσίασε σημαντική βελτίωση στα αποτελέσματα προ τόκων κι αποσβέσεων.
Η Pink Woman έκλεισε τη χρήση του 2019 με πωλήσεις ύψους 25,86 εκατ ευρώ, έναντι 15.7 εκατ ευρώ το 2018, ενώ το μικτό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε 4,8 εκατ ευρώ, έναντι 3,6 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος. Ωστόσο, το αποτέλεσμα μετά φόρων ήταν διευρυμένες ζημίες ύψους 5,11 εκατ ευρώ, έναντι ζημίων ύψους 245.265 ευρώ το 2018.