ΓΔ: 1392.25 -0.38% Τζίρος: 29.78 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:27:30 DATA
kafes-coffee-espresso
Φώτο: Shutterstock

Εντείνεται ο ανταγωνισμός στον καφέ, στα σούπερ μάρκετ η Segafreddo

Η ιταλική εταιρεία καφέ θέλει να «καβαλήσει το κύμα» της ανόδου που καταγράφει η κατανάλωση εσπρέσο και ετοιμάζει την είσοδό της στην αγορά της λιανικής μέχρι το καλοκαίρι.

Δυναμική είσοδο στη λιανική αγορά του καφέ ετοιμάζεται να κάνει η Segafreddo Zanetti Hellas που αναμένεται να βρεθεί στα ράφια των σούπερ μάρκετ σε όλη την Ελλάδα μέσα στους επόμενους μήνες. Η θυγατρική του ιταλικού ομίλου συνεχίζει το αναπτυξιακό της πλάνο, διευρύνοντας το αποτύπωμα της στην αγορά, ενώ θέλει να εκμεταλλευτεί και την ανοδική τάση που καταγράφει η κατανάλωση εσπρέσο στο σπίτι.

«Εντός του δευτέρου τριμήνου θα βρεθούμε στη λιανική», αναφέρει ο Retail Business Development Manager της Segafreddo Zanetti Hellas, Μανώλης Κεφαλογιάννης στο BusinessDaily, τονίζοντας πως η εταιρεία σχεδιάζει να κάνει δυναμικό ντεμπούτο με πλήρες κωδικολόγιο στην κατηγορία του εσπρέσο που θα περιλαμβάνει από κάψουλες μέχρι και κόκκους καφέ. Επίσης, αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να παρουσιάσει στην αγορά η εταιρεία και άλλα προϊόντα της όπως η σοκολάτα και το τσάι.

Η αγορά του καφέ στα σούπερ μάρκετ κατέγραψε διψήφια άνοδο το 2020 και συνεχίζει να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, με μεγάλο μερίδιο στην ανάπτυξη της αγοράς να έχουν οι κάψουλες καφέ, όπου η παρουσία της μηχανής Nespresso έχει ωθήσει την αλλαγή στις συνήθειες των καταναλωτών. «Εκ των πραγμάτων, στοχεύουμε στην κατηγορία της κάψουλας, αλλά και οι κατηγορίες αλεσμένου και κόκκοι μας απασχολούν εξίσου και θα έχουμε σημαντική παρουσία», σημειώνει ο κ. Κεφαλογιάννης, αναφέροντας πως οι κάψουλες της Segafreddo θα είναι συμβατές με τις μηχανές Nespresso.

Υπενθυμίζουμε πως προσφάτως σε έκθεση της για τα σούπερ μάρκετ η Επ. Ανταγωνισμού, είχε σημειώσει ότι η αγορά καφέ εσπρέσο παρουσιάζεται «μοιρασμένη» το 2019 καθώς το μεγαλύτερο μερίδιο κατείχε η JACOBS DOUWE EGBERTS με 25% – 35%, ακολουθούμενη από τις Nestle με 15-25%, ΚΑΦΕΑ (εμπορικό σήμα Illy) με 10-15% και ΧΕΛΙΤΤΑ (εμπορικό σήμα Lavazza) με 15-25%. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας παρουσιάζουν το μικρότερο μερίδιο (κάτω του 0-5%) σε σχέση με όλες τις λοιπές κατηγορίες καφέ

Δυναμική ανάπτυξη του portofolio

Η Segafreddo Zanetti θέλει να παρουσιάσει «μια πλήρη γκάμα η οποία θα έχει δοκιμαστεί και αξιολογηθεί με βάση τα γευστικά χαρακτηριστικά που αναζητά ο Έλληνας καταναλωτής και να δημιουργηθεί ένα tailor made κωδικολόγιο που ταιριάζει στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς», σημειώνει ο κ. Κεφαλογιάννης.

Για την περίπτωση να υπάρξουν μηχανές Segafreddo για οικιακή χρήση, ο κ. Κεφαλογιάννης ανέφερε πως «είναι και αυτό στο κομμάτι του σχεδιασμού αλλά σε πρώτη φάση θα μείνουμε στο προϊοντικό για οικιακή χρήση. Ωστόσο δεν το αποκλείουμε για το μέλλον». Παράλληλα, η εταιρεία θα εξετάσει και το ενδεχόμενο να διευρύνει το portfolio της στην λιανική αγορά και να μεγαλώσει την παρουσία της στα ράφια των σούπερ μάρκετ με σοκολάτα και τσάι. «Θα κινηθούμε με κύριο μοχλό τον καφέ, όμως το portfolio της εταιρείας διαθέτει και άλλα σημαντικά προϊόντα τα οποία σαν τοπική αγορά της Ελλάδας θα το εξετάσουμε αν αξίζει να διευρύνουμε την γκάμα μας πέραν του καφέ στο μέλλον».

Στόχος της Segafreddo Zanetti Hellas είναι να προσεγγίσει το σύνολο της αγοράς και να καλύψει όλη την Ελλάδα. «Θα επικεντρωθούμε στην αρχή στις αστικές περιοχές, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Κρήτη γενικότερα» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Κεφαλογιάννης που προσθέτει ότι έχουν υπάρξει ήδη συζητήσεις με αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Παράλληλα η ελληνική θυγατρική αξιολογεί και τα υπόλοιπα προϊόντα που έρχονται από τον όμιλο όπως η νέα σειρά καφέ Storia, όπου οι συσκευασίες βάζουν στο ταξίδι του καφέ τους καταναλωτές. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές θα μπορούν να σκανάρουν τον κωδικό που περιλαμβάνεται στη συσκευασία και να δουν από πού ήρθε ο καφές που βρίσκεται στο ράφι τους, δίνοντας έμφαση στην διαφάνεια και την ιχνηλασιμότητα.

Η Segafreddo παρά το πλήγμα που προκάλεσε ο κορονοϊός στην εστίαση και έπληξε τις πωλήσεις της που κλείνουν με οριακά διψήφια μείωση, σχεδιάζει να επεκτείνει την παρουσία της στην Ελλάδα και προχωράει σε νέες συνεργασίες αναπτύσσοντας το δίκτυο της.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

coffee island-kafes
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μπαίνει στη μάχη του καφέ στα σούπερ μάρκετ η Coffee Island

Η εταιρεία καφεστίασης που στοχεύει στη διεύρυνση του πελατειακού της κοινού και να αυξήσει την διείσδυσή της στην αγορά, εκμεταλλεύεται το μομέντουμ της αγοράς και μπαίνει στα ράφια των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης.
take away-kafes
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δεν κόβουν τον καφέ οι Έλληνες όσο και αν αυξάνονται οι τιμές του

Παρά το γεγονός ότι οι καταναλωτές θεωρούν ότι οι τιμές του καφέ έχουν αυξηθεί και είναι υψηλές, δεν έχουν αλλάξει τις συνήθειές τους με 7 στους 10 να συνεχίζουν να βγαίνουν έξω σε καφετέριες. Στην κορυφή των επιλογών ο εσπρέσο.