ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φωτο: Jumbo

Νέα αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων Jumbo στις «κόκκινες» ζώνες

«Με λύπη προχωρούμε σε αναστολή της λειτουργίας των καταστημάτων Jumbo στις «κόκκινες» περιοχές (Αττική, Πάτρα και Χαλκίδα) από αύριο και μέχρι την επέκταση της μεθόδου click inside σ' όλο το εύρος των προϊόντων μας» αναφέρει σε ανακοίνωση η εταιρεία.

Σε νέα αναστολή της λειτουργίας των καταστημάτων Jumbo στις «κόκκινες» περιοχές (Αττική, Πάτρα και Χαλκίδα) προχωρά η εταιρεία από αύριο και μέχρι την επέκταση της μεθόδου click inside σε όλο το εύρος των προϊόντων της.

Όπως αναφέρει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση: «Μετά την ανακοίνωση του νέου πλαισίου λειτουργίας του λιανεμπορίου στις «κόκκινες» περιοχές της χώρας με τις μεθόδους click inside και click away, η αρχική πρόθεση της εταιρείας ήταν να μην λειτουργήσει τα καταστήματα Jumbo στις περιοχές αυτές. Λαμβάνοντας όμως υπόψη τα παράπονα των πελατών μας και το συμφέρον των εργαζομένων της Jumbo και της εθνικής οικονομίας, αναθεωρήσαμε την αρχική μας πρόθεση και καταβάλαμε μια προσπάθεια να λειτουργήσουμε τα καταστήματά μας με τον ίδιο πρακτικά τρόπο με τον οποίον λειτουργεί και η υπόλοιπη αγορά.

Δυστυχώς, η εφαρμογή του νέου πλαισίου στα καταστήματα της Jumbo, αποδεικνύεται τελικά μη φιλική προς τους πελάτες μας, δεν μας επιτρέπει εν τοις πράγμασι να λειτουργούμε με τον τρόπο που συμβιβαστικά επιλέξαμε, και επιπλέον, ελλοχεύει ο κίνδυνος να εκληφθεί ως μια προσπάθεια άμεσης ή έμμεσης καταστρατήγησης των επιλογών της ελληνικής κυβέρνησης, την οποία παγίως στηρίζουμε χωρίς καμία επιφύλαξη. Με λύπη προχωρούμε λοιπόν σε νέα αναστολή της λειτουργίας των καταστημάτων Jumbo στις «κόκκινες» περιοχές (Αττική, Πάτρα και Χαλκίδα) από αύριο, Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου, και μέχρι την επέκταση της μεθόδου click inside σε όλο το εύρος των προϊόντων μας». 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στόχος η αύξηση τζίρου και κερδών 8 -10% το 2024 για την Jumbo

Η εταιρεία δεσμεύεται για διατήρηση των τιμών των προϊόντων, σε επίπεδα συμβατά με την εξέλιξη των εισοδημάτων των καταναλωτών και συνεχής επιβράβευση των μετόχων-συνεταίρων, για την επενδυτική τους εμπιστοσύνη.