Αύξηση των πωλήσεών της, καθώς και των προ φόρων κερδών κατά 10% έως 15% προσδοκά για το 2019 η Άμβυξ, η οποία στο πλαίσιο του τριετούς στρατηγικού της σχεδιασμού προβλέπει επέκταση με νέες συνεργασίες και νέα είδη εμπορίας.
Εκφρασμένος στόχος της διοίκησης της εταιρείας είναι να καταστεί πρώτος παίχτης στην εγχώρια αγορά οινοπνευματωδών που προσεγγίζει τα 300 εκατ. ευρώ (ζεστή και κρύα) και προς αυτήν την κατεύθυνση κινείται η πορεία των μεγεθών της.
Σήμερα η Άμβυξ αντιπροσωπεύει περί τα 73 διεθνή και ελληνικά brands αλκοολούχων ποτών (συμπεριλαμβανομένης της μπύρας, της σαμπάνιας και του κρασιού), μέσα από ένα ανεπτυγμένο δίκτυο 700 χονδρεμπόρων και περίπου 5.000 σημεία πώλησης και διακινεί περί τις 15 εκατ. φιάλες κάθε χρόνο, ενώ "σερβίρει" 130 εκατ. ποτά ετησίως.
Σύμφωνα με στοιχεία του οκταμήνου, οι πωλήσεις της για το τρέχον έτος εμφανίζουν ρυθμούς ανάπτυξης 10% με 15%, επίδοση που αναμένεται να διατηρηθεί με γνώμονα ότι το τελευταίο τρίμηνο του έτους αποτελεί μια δυνατή περίοδος για την κατανάλωση ποτών, δεδομένου ότι περιέχει την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων.
Πάντως, ο ρυθμός ανάπτυξης συνεχίζεται και από τις επιδόσεις της περσινής χρονιάς κατά την διάρκεια της οποίας η εταιρεία επέτυχε ενίσχυση εσόδων 10% στα 121,65 εκατ. ευρώ έναντι 110,43 εκατ. ευρώ το 2017.
Στα ποσά αυτά περιλαμβάνεται ο ειδικός φόρος κατανάλωσης, ο οποίος ανέρχεται στα 37,37 εκατ. ευρώ και 35,15 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα, και με την αφαίρεσή του τα ποσά διαμορφώνονται σε 84,27 εκατ. ευρώ για το 2018 και 75,27 εκατ. ευρώ για το 2017.
Σε ό,τι αφορά τα μικτά αποτελέσματα, το 2018 διαμορφώθηκαν στα 31,56 εκατ. ευρώ έναντι 28,33 εκατ. ευρώ το 2017, αυξημένα κατά 11,43%. Τα αποτελέσματα προ τόκων και φόρων ανήλθαν στα 6,22 εκατ. ευρώ έναντι 6,15, ενώ τα αποτελέσματα μετά φόρων παρέμειναν σταθερά στα 3,99 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία πραγματοποίησε πέρυσι αγορές παγίων 396 χιλ. ευρώ, ενώ προβλέπει ότι και φέτος θα υπάρξουν αγορές για την πραγματοποίηση παγίων επενδύσεων, χάρη στη συνεχόμενη προσπάθεια αναδιοργάνωσης.