ΓΔ: 1398.35 0.05% Τζίρος: 59.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:37:30 DATA
Φωτο: Shutterstock

Lidl Ελλάς: Επενδύσεις 350 εκατ. ευρώ έως το 2023

Προγραμματίζεται η δημιουργία 11 νέων καταστημάτων σε βάθος τριετίας, ενώ για φέτος προβλέπεται η λειτουργία δύο νέων καταστημάτων σε Πετράλωνα και Κερατσίνι.

Επενδύσεις, ύψους 350 εκατ. ευρώ, σχεδιάζει να υλοποιήσει η Lidl Ελλάς έως το 2023, όπως ανέφερε ο πρόεδρος διοίκησης, Ιάκωβος Ανδρεανίδης, στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποίησε η εταιρεία.

Το επενδυτικό πλάνο προβλέπει για το τρέχον οικονομικό έτος, δηλαδή μέχρι τον Φεβρουάριο, τη λειτουργία δύο νέων καταστημάτων στην Αθήνα (Πετράλωνα και Κερατσίνι). Για το 2021 έχει τεθεί ως στόχος η δημιουργία τεσσάρων καταστημάτων και πέντε καταστημάτων για το 2022, εκ των οποίων περισσότερα από τα μισά θα λειτουργήσουν στην Αθήνα. Συνολικά δηλαδή προγραμματίζεται η δημιουργία έντεκα νέων καταστημάτων σε βάθος τριετίας.

Την ίδια ώρα δρομολογείται η δημιουργία νέου Logistic Center το οποίο θα υποστηρίξει τις αυξανόμενες ανάγκες της εταιρείας και την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου. Σημειώνεται ότι ανάμεσα στις πρωτοβουλίες που σχεδιάζει για το επόμενο διάστημα η εταιρεία αποτελεί και το Lidl Plus, ένα πρόγραμμα πιστότητας που θα λανσάρει πανελλαδικά την επόμενη Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Ανδρεανίδης, η αλυσίδα κινείται το 2020 με θετικό πρόσημο, με τον τζίρο να 'τρέχει' με ρυθμούς μεγαλύτερους από το 2019, γεγονός που οφείλεται στην υπεραπόδοση των καταστημάτων στα αστικά κέντρα η οποία κάλυψε τις απώλειες που είχαν τα καταστήματα στις τουριστικές περιοχές. Αυτό έρχεται σε συνέχεια μιας πολύ καλής χρονιά της Lidl Ελλάς καθώς το 2019 κινήθηκε με βελτιωμένους δείκτες σε όλα τα επίπεδα.

«Διευρύναμε την πελατειακή μας βάση, αυξήσαμε την επισκεψιμότητα στα καταστήματα, αλλά και 'μεγαλώσαμε' το καλάθι των αγορών. Όλα αυτά συντέλεσαν ώστε να πετύχουμε σημαντική αύξηση στον τζίρο μας και να κλείσουμε θετικά, σε ποσοστό 8,8%», σημείωσε ο κ. Ανδρεανίδης.

Παράλληλα, εμφανίστηκε αισιόδοξος και σίγουρος για το επιχειρηματικό μοντέλο και τη δυναμική που έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια η Lidl στην Ελλάδα δηλώνοντας μάλιστα πως στόχος της εταιρείας είναι να κατακτήσει τη δεύτερη θέση του οργανωμένου λιανεμπορίου μέσα στην επόμενη διετία.

Ερωτηθείς για την προοπτική εισόδου της εταιρείας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ο κ. Ανδρεανίδης σημείωσε πως στην παρούσα φάση οι συνθήκες δεν είναι ώριμες για μια τέτοια κίνηση ωστόσο υπογράμμισε ότι όταν η εταιρεία το αποφασίσει, αυτό θα γίνει με την κατηγορία μη τροφίμων (non food) προϊόντων.

Κληθείς να σχολιάσει την κινητικότητα που παρατηρείται στην αγορά του λιανεμπορίου και πόσο πιθανός είναι ένας νέος γύρος συγκέντρωσης, ο κ. Ανδρεανίδης εκτίμησε πως θα γίνουν ανακατατάξεις το επόμενο διάστημα μέσα από εξαγορές και συγχωνεύσεις, ωστόσο ξεκαθάρισε πως η Lidl Ελλάς δεν σκοπεύει να προχωρήσει σε εξαγορά καθώς παραμένει πιστή στην στρατηγική της για οργανική ανάπτυξη.

Ερωτηθείς για την ρώσικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ MERE, η οποία σύμφωνα με δημοσιεύματα προετοιμάζει την είσοδό της στην ελληνική αγορά, ο κ. Ανδρεανίδης τόνισε ότι «κάθε ανταγωνιστής είναι καλοδεχούμενος. Είναι προς όφελος του καταναλωτή η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl: Έχουν ξεπεράσει τα 1,4 δισ. ευρώ οι επενδύσεις στην Ελλάδα

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ σκοπεύει να ανοίξει νέο κατάστημα στην Αθήνα με ηλεκτρονικές αποδείξεις και self checkout ταμείο. Στα 500 εκατ. ευρώ ο τζίρος τω εξαγωγών που κάνουν τα ελληνικά προϊόντα μέσω του ομίλου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl: «Πράσινες» επενδύσεις με φωτοβολταϊκά και σταθμούς φόρτισης

Σύμφωνα με το επενδυτικό πλάνο της αλυσίδας σούπερ μάρκετ μέχρι τέλος του 2025 θα έχει προχωρήσει με 18 επιπλέον φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις σε καταστήματα. Σε προτεραιότητα η εγκατάσταση σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης σε 28 καταστήματα.
Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl: Μείωση τιμών έως 35% σε 160 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Η εταιρεία εξασφαλίζει σε συνεργασία με τους προμηθευτές της, για ακόμη μία φορά, τις πιο συμφέρουσες τιμές στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της, επιτυγχάνοντας μείωση έως 35% σε επιλεγμένα προϊόντα.