ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: Ellaktor

Αποζημίωση για την πτώση κίνησης στην Αττική Οδό ζητεί η ΕΛΛΑΚΤΩΡ

Στο 70% έφθασε η μείωση της κυκλοφορίας στην Αττική Οδό την περίοδο της καραντίνας και η ΕΛΛΑΚΤΩΡ ζήτησε να ενεργοποιηθεί η ρήτρα της σύμβασης για αποζημίωση από το Δημόσιο.

Μέσα στο επόμενο δεκαπενθήμερο θα υπογραφεί η σύμβαση παραχώρησης της μαρίνας Αλίμου, που προβλέπει επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ, είπε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΛΛΑΚΤΩΡ Αναστάσιος Καλλιτσάντσης, μιλώντας στην τηλεδιάσκεψη για τα οικονομικά αποτελέσματα της περυσινής χρονιάς. Ο κ. Καλλιτσάντσης ξεκαθάρισε πως η πανδημία έχει σοβαρές επιπτώσεις σε παραχωρήσεις και ακίνητα, αλλά μικρότερες στον τομέα των κατασκευών.

Στις παραχωρήσεις, οι εταιρείες διαχείρισης των οδικών αξόνων, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΕΛΛΑΚΤΩΡ, έχουν γνωστοποιήσει στο Δημόσιο την ενεργοποίηση των άρθρων των συμβάσεων παραχώρησης που προβλέπουν αποζημιώσεις εξαιτίας της μεγάλης πτώσης στην ημερήσια κυκλοφορία λόγω της καραντίνας.

Η πτώση κυκλοφορίας στους οδικούς άξονες έφτασε το 70% με τη χθεσινή ημέρα, την πρώτη μετά την άρση της καραντίνας, να καταγράφεται σημαντική αύξηση. Στην ΕΛΛΑΚΤΩΡ δεν αναφέρθηκαν σε συγκεκριμένου ύψους αποζημιώσεις λόγω πανδημίας καθώς, όπως υποστήριξαν, είναι πολύ νωρίς για να εκτιμηθούν οι επιπτώσεις.

Ο κ. Καλλιτσάντσης, με αφορμή ερώτηση για το περιεχόμενο πρόσφατης τηλεδιάσκεψης του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τους διευθύνοντες συμβούλους των ισχυρότερων κατασκευαστικών ομίλων, εμφανίστηκε αισιόδοξος. Τόνισε πως μετά την μεγάλη πτώση του τουρισμού, οι κατασκευές μπορούν να αποτελέσουν ένα καλό εργαλείο στήριξης της οικονομίας.

Σε ερωτήσεις αναλυτών για τις συνεχείς ζημιές από την κατασκευαστική δραστηριότητα, ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ Αλέξανδρος Εξάρχου υποστήριξε πως οι πρωτοβουλίες των τελευταίων ετών θα συμβάλλουν ώστε να βελτιωθεί η εικόνα κατά τη φετινή χρονιά.

Ο κ. Εξάρχου είπε πως υπήρξαν δυσκολίες για την υπογραφή νέων συμβάσεων, ενώ για το μετρό Θεσσαλονίκης ξεκαθάρισε πως οι όποιες πρόσθετες απαιτήσεις της ΑΚΤΩΡ δεν αφορούν τις καθυστερήσεις στον σταθμό Βενιζέλου. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η διοίκηση της ΑΚΤΩΡ ζητεί αποζημίωση 50 εκατ. ευρώ από την Αττικό Μετρό εξαιτίας πολυετών καθυστερήσεων στο έργο του μετρό Θεσσαλονίκης. 

Στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ), η διοίκηση επαναλαμβάνει πως στόχος είναι να ολοκληρωθεί το επενδυτικό πρόγραμμα των 200 εκατ. ευρώ ώστε η εγκατεστημένη ισχύς να αγγίξει τα 580 MW, ενώ βρισκόταν στα 490 MW στο τέλος Μαρτίου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η «μάχη» της Ελλάκτωρ για την Αττική Οδό: Έργο «κλειδί» για την επόμενη ημέρα

Κρίσιμη για το μέλλον του ομίλου θεωρεί η διοίκηση της Ελλάκτωρ τη διατήρηση της Αττικής Οδού στο χαρτοφυλάκιο παραχωρήσεων. Σκληρός ανταγωνισμός στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ, αναμένονται τουλάχιστον επτά διεκδικητές.
gournes
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στα ύψη το τίμημα για το «μικρό Ελληνικό», σε εκκρεμότητα το καζίνο

Νικήτρια η REDS του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ στο διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για το ακίνητο της πρώην αμερικανικής βάσης στις Γούρνες Ηρακλείου με υψηλό τίμημα. Δεν έχει εκδοθεί ακόμη η ΚΥΑ για τη χωροθέτηση καζίνο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πίσω στα κέρδη η ΑΚΤΩΡ το α' τρίμηνο 2022 μετά τις ζημιές των 470 εκατ.

Αποδίδει καρπούς η προσπάθεια ανάταξης του κατασκευαστικού τομέα της ΕΛΛΑΚΤΩΡ, υποστηρίζει ο πρόεδρος της ΑΚΤΩΡ, Χρ. Παναγιωτόπουλος. Τι λέει για τα νέα έργα, το κτήμα Καμπά και την κόντρα των μετόχων.
ellaktor_office
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ΕΛΛΑΚΤΩΡ στη Ρουμανία και η νέα αντιπαράθεση με τους εφοπλιστές

Δημοσιεύματα του τύπου στη Ρουμανία εμπλέκουν τον όμιλο σε υποθέσεις διαφθοράς κατά την περίοδο της προηγούμενης διοίκησης και ανεβάζουν το θερμόμετρο της αντιπαράθεσης Reggeborgh - εφοπλιστών.