ΓΔ: 2112.46 0.57% Τζίρος: 393.59 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
businessdaily-Metro-AVAX
Φωτο: ΑΠΕ

ΑΒΑΞ: Έτοιμο το 50% της σήραγγας της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας

Η «Αθηνά», το υπερσύγχρονο TBM που ξεκίνησε από την Κατεχάκη και έχει ως αποστολή να κατασκευάσει σήραγγα 5 χιλιομέτρων μέχρι τον Ευαγγελισμό, «έπιασε» το ορόσημο των 2,5 χιλιομέτρων.

Το 50%, το μισό της της διαδρομής του, έχει ήδη διανύσει ο ένας από τους δύο μετροπόντικες που κατασκευάζουν για την κοινοπραξία AVAX GHELLA ALSTOM τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας.

Η «Αθηνά», το υπερσύγχρονο TBM που ξεκίνησε από την Κατεχάκη και έχει ως αποστολή να κατασκευάσει σήραγγα 5 χιλιομέτρων μέχρι τον Ευαγγελισμό, «έπιασε» το ορόσημο των 2,5 χιλιομέτρων, διανύοντας, δηλαδή, το 50% της διαδρομής του.

Ειδικότερα, έχει ήδη περάσει κάτω από τον σταθμό «Γουδή», έχει αφήσει πίσω του και τον σταθμό «Ζωγράφου» και σε λίγες ημέρες θα φτάσει στον τρίτο κατά σειρά σταθμό, που είναι ο σταθμός «Ιλίσια».

Με εξίσου γοργούς ρυθμούς συνεχίζει την κατασκευή της σήραγγας και ο δεύτερος μετροπόντικας της ΑΒΑΞ, η «Νίκη», που το καλοκαίρι ξεκίνησε από το Άλσος Βεΐκου και ακολουθώντας αντίθετη πορεία ήδη έχει κατασκευάσει σήραγγα 750 μέτρων, περνώντας κάτω από τον σταθμό «Άλσος Βεΐκου» και με κατεύθυνση τον δεύτερο κατά σειρά σταθμό, που είναι ο σταθμός «Γαλάτσι».

«Η κατασκευαστική πρόοδος επιβεβαιώνει τις μεγάλες δυνατότητες του Ομίλου σε απαιτητικά έργα, καθώς εντός του 2026 η σήραγγα της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, μήκους 12,5 χλμ, θα είναι πραγματικότητα», επισημαίνουν στελέχη του Ομίλου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μετρό: «Τρέχουν» για αποζημιώσεις για τη Γραμμή 4 πριν... ξεκινήσει το έργο

Χορό αιτημάτων για αποζημιώσεις έχει ανοίξει η κοινοπραξία ΑΒΑΞ - Ghella - Alstom, δίνοντας μία πρόγευση για το τι θα επακολουθήσει με το μεγαλύτερο έργο της δεκαετίας για την Αθήνα, συμβατικού προϋπολογισμού 1,51 δισ. ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ώρα της μεγάλης μάχης για την επέκταση του Μετρό

Οι δύο ισχυρές κοινοπραξίες των Άκτωρ και Άβαξ μπαίνουν στην τελική ευθεία για την ανάδειξη αναδόχου της επέκτασης του Μετρό, έργο προϋπολογισμού 1,8 δισ. ευρώ. Φόβοι για «πόλεμο» ενστάσεων και προσφυγών στα δικαστήρια.
Εργασίες Μετρό
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γραμμή 4 Μετρό: «Τρέχουν» οι μετροπόντικες, βήμα σημειωτόν για τους σταθμούς

Με ταχύτητα κατασκευάζουν οι μετροπόντικες τις υπόγειες σύρραγες της γραμμής 4 του μετρό, ωστόσο, οι καθυστερήσεις σε σταθμούς και εργοτάξια μεταθέτουν το άνοιγμα ακόμη και μετά το 2033 και επιβαρύνουν κατά πολύ το κόστος του έργου.
λεωφορεία ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σε 24ωρη λειτουργία Μετρό και επιλεγμένες γραμμές ΟΑΣΘ τα Σάββατα

Σε 24ωρη λειτουργία τίθενται το Σάββατο 20 και 27 Δεκεμβρίου το Μετρό Θεσσαλονίκης και επιλεγμένες γραμμές ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ, για καλύτερη εξυπηρέτηση και ασφαλέστερες μετακινήσεις την εορταστική περίοδο.
Γιώργος Περδικάρης συνέντευξη
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πράσινο φως από Επ. Ανταγωνισμού για έλεγχο της Εγνατίας Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Την έγκρισή της έδωσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού στη συγκέντρωση για την απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου της Εγνατίας Οδού από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, κρίνοντας ότι δεν εγείρονται ζητήματα περιορισμού του ανταγωνισμού στις σχετικές αγορές.