Ντεμπούτο στη κατηγορία των δημητριακών πρωινού κάνει η τρικαλινή εταιρεία Βιολάντα, η οποία μετά και τις δυνατές επιδόσεις του 2019 διεκδικεί ακόμα μεγαλύτερη παρουσία στην εγχώρια αγορά αλλά και τα διεθνή ράφια.
Σε ό,τι αφορά στη νέα κατηγορία, ήδη έχει ξεκινήσει η τοποθέτηση των έξι διαφορετικών κωδικών που αφορούν στην σειρά δημητριακών βρώμης σε δύο αλυσίδες, ενώ μέχρι το τέλος του μήνα εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί πλήρως η διάθεση στα εγχώρια ράφια.
Για τη νέα προϊοντική κατηγορία, η εταιρία εγκατέστησε και έθεσε σε λειτουργία μια νέα υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής που δημιουργήθηκε ειδικά για τη σειρά αυτή, στις κεντρικές παραγωγικές εγκαταστάσεις της στα Τρίκαλα, επένδυση που απορρόφησε κεφάλαια ύψους 3 εκατ. ευρώ.
Η είσοδος της Βιολάντα στην κατηγορία των δημητριακών αποτελεί μια στοχευμένη απόφαση, με την εταιρεία να επιδιώκει στην κατάκτηση υψηλών μεριδίων, κοιτάζοντας στα μάτια τον πολυεθνικό ανταγωνισμό που σήμερα απολαμβάνει την μερίδα του λέοντος στην εγχώρια αγορά.
Οι πληροφορίες του businessdaily.gr αναφέρουν ότι οι σχεδιασμοί της Βιολάντα δε σταματούν εδώ και πως εντός του έτους αναμένονται και νέες κινήσεις από την τρικαλινή εταιρεία.
Εχέγγυο για τους αναπτυξιακούς της σχεδιασμούς αποτελεί η συνεχώς αυξανόμενη πορεία που καταγράφουν τα μεγέθη της τα οποία το 2019 άφησαν – για ακόμα μια χρήση- γλυκιά επίγευση, καθώς καταγράφηκε σημαντική αύξηση εσόδων και κερδοφορίας.
Συγκεκριμένα, τα συνολικά έσοδα ενισχύθηκαν κατά 25% στα 25 εκατ. ευρώ, από 20 εκατ. ευρώ το 2018. Να σημειωθεί ότι από τα συνολικά έσοδα περί τα 20,9 εκατ. ευρώ αφορούν στη δραστηριότητα Βιολάντα και περί τα 4,1 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι διαμορφώνεται ο τζίρος της συγγενούς εταιρείας Baker (σ.σ η οποία ξεκίνησε την λειτουργία της στα τέλη του 2017) η δραστηριότητα της οποίας έχει αμιγώς εξωστρεφή προσανατολισμό. Η εταιρεία εμφανίζει σημαντική εξωστρέφεια, έχοντας παρουσία σε 25 χώρες, μεταξύ των οποίων η Κολομβία, η Κόστα Ρίκα, η Ταϊβαν, το Ελ Σαλβαδόρ κ.α.
Οι κυριότερες αγορές του εξωτερικού στις οποίες «ταξιδεύουν» τα μπισκότα Βιολάντα είναι η Ευρώπη, η Αμερική και η Ασία με τα μπισκότα FULL 45 και τα μπισκότα Bianca να εμφανίζουν υψηλά ποσοστά προτίμησης από τους ξένους καταναλωτές.
Αναφορικά με την κερδοφορία, πέρυσι, καταγράφηκε εξίσου υψηλός ρυθμός ανάπτυξης, που μεταφράζεται σε αύξηση EBITDA κατά 43% στα 5,6 εκατ. ευρώ, ενώ αύξηση 50% καταγράφηκε στα προ φόρων αποτελέσματα τα οποία ανήλθαν σε 5,1 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι η τρικαλινή εταιρεία διαθέτει περισσότερους από 130 κωδικούς, τους οποίους παράγει στις πλήρως καθετοποιημένες μονάδες της στα Τρίκαλα και τη Λάρισα. Επιπλέον, διαθέτει 3 κέντρα διανομής της ενώ έχει πρόσβαση σε περισσότερα από 16.500 σημεία πώλησης ανά την Ελλάδα, ενώ μέσω της οργανωμένης εξαγωγικής δομής της έχει παρουσία σε πάνω από 5.200 σημεία πώλησης.