ΓΔ: 1390.65 0.01% Τζίρος: 68.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Shutterstock

Επένδυση 229 εκατ. δολαρίων από Stellantis για την επιτάχυνση εξηλεκτρισμού

Στόχος της επένδυσης είναι η πώληση οχημάτων χαμηλών ρύπων στις ΗΠΑ σε ποσοστό 40% έως το 2030. Η πρόσφατη αυτή εξέλιξη έρχεται σε συνέχεια της στρατηγικής εξηλεκτρισμού του ομίλου.

Το συγκρότημα τριών μονάδων παραγωγής του ομίλου Stellantis στο Komomo της Ιντιάνα, θα επωφεληθεί από νέα επένδυση ύψους 229 εκατομμυρίων δολαρίων, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της πώλησης οχημάτων χαμηλών ρύπων στις ΗΠΑ σε ποσοστό 40% έως το 2030.  

Η πρόσφατη αυτή εξέλιξη έρχεται σε συνέχεια της στρατηγικής εξηλεκτρισμού του ομίλου, που προβλέπει την επένδυση 35 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2025. 

Η επένδυση στα εργοστάσια χύτευσης και συστημάτων μετάδοσης του συγκροτήματος Kokomo θα επιτρέψει την παραγωγή της 4ης γενιάς του αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων, που εφοδιάζει, εκτός των άλλων, τα νέα Jeep Wrangler, Gladiator και Grand Cherokee.  

Το αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων αποτελεί ένα από τα πλέον επιτυχημένα συστήματα μετάδοσης σε παγκόσμια κλίμακα. Στα τέλη του περασμένου Σεπτεμβρίου, η μονάδα στο Kokomo ξεπέρασε το φράγμα των 5 εκατομμυρίων μονάδων που έχουν μπει σε διάφορα μοντέλα του ομίλου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Cars, Autokinito, Aytokinitiko
ΔΙΕΘΝΗ

Στροφή στο ανακυκλωμένο πλαστικό για τη βιομηχανία αυτοκινήτου

Η επεξεργασία πλαστικών απορριμμάτων ανοίγει νέες ευκαιρίες στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας καθώς ανακτούν πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας και επαναχρησιμοποιούνται σε μια σειρά από ανταλλακτικά αυτοκινήτων.
autokinita, autos, cars
ΔΙΕΘΝΗ

Σχέδιο Μπάιντεν για απαγόρευση του software από την Κίνα σε αυτοκίνητα

Η προτεινόμενη απαγόρευση αποσκοπεί στην ασφάλεια των οχημάτων που μπορούν να επικοινωνούν εξωτερικά μέσω Wi-Fi, Bluetooth ... ένα χαρακτηριστικό που είναι όλο και πιο συνηθισμένο στα νέα οχήματα.
ΔΙΕΘΝΗ

Βυθίζεται η μετοχή της Mercedes Benz από τον «εφιάλτη της Κίνας»

Ο γερμανικός κολοσσός έχει να αντιμετωπίσει το δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον της Κίνας καθώς και την στροφή των καταναλωτών σε εγχώριες μάρκες αυτοκινήτων που διαθέτουν πιο προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία.