ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Shutterstock

Μειώνει τα ρομπότ στο εργοστάσιο της στη Γερμανία η Tesla

Η εταιρεία του Έλον Μάσκ θέλει να δημιουργήσει μια νέα μονάδα αυτοματισμού, κατασκευάζοντας την μεγαλύτερη μηχανή χύτευσης που φτιάχτηκε ποτέ.

Τα ρομπότ δεν είναι αρκετά αποτελεσματικά στο νέο εργοστάσιο αυτοκινήτων της Tesla στη Γερμανία. Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκευάζει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σχεδιάζει να αντικαταστήσει εκατοντάδες ρομπότ με γιγαντιαίες μηχανές χύτευσης αλουμινίου για την κατασκευή ενιαίων εξαρτημάτων που χρησιμοποιούνται στη κατασκευή του πλαισίου των αυτοκινήτων, αναφέρει το Reuters.

Η αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων προσπαθεί να αυξήσει τον όγκο παραγωγής αξιοποιώντας αυτοματισμούς υψηλής τεχνολογίας.

Για το νέο μοντέλο Y, ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Ελον Μασκ, δήλωσε ότι θα αντικαταστήσει 70 εξαρτήματα κολλημένα με πριτσίνια, που χρησιμοποιούνται στο πίσω κάτω μέρος του αυτοκινήτου με μια ενιαία μονάδα κατασκευασμένη από μηχανή χύτευσης αλουμινίου.

Αυτή είναι μόνο η αρχή μιας νέας μονάδας αυτοματισμού, με την μπροστινή μονάδα του οχήματος και άλλα μέρη να ακολουθουν.

«Θα είναι καταπληκτικό να το βλέπεις σε λειτουργία. Η μεγαλύτερη μηχανή χύτευσης που κατασκευάστηκε ποτέ. Θα κάνει όλο το πίσω σώμα σε ένα ενιαίο κομμάτι, συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων απορρόφησης της σύγκρουσης», ανέφερε ο Μασκ στο Twitter στις 13 Αυγούστου. Δεν είπε όμως πότε θα λανσάρει το νέο μηχάνημα.

Τα πλαίσια των αυτοκινήτων κατασκευάζονται παραδοσιακά με τη συναρμολόγηση πολλαπλών μεταλλικών πάνελ, τα οποία βοήθησαν τους κατασκευαστές να σχεδιάσουν ζώνες απορρόφησης της ενέργειας που δημιουργείται κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης. Ωστόσο ο Μασκ σχεδιάζει μια νέα τεχνική στο εργοστάσιο του Βρανδεμβούργου, στη Γερμανία.

Η επιλογή του Μασκ να μειώσει την πολυπλοκότητα της παραγωγής έρχεται καθώς οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες BMW, Mercedes και Audi αντιμετωπίζουν πίεση από τους εργαζομένους τους για να διατηρήσουν τις παραδοσιακές εργασίες συναρμολόγησης που απειλούνται καθώς πλέον τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν λιγότερα εξαρτήματα από εκείνα που λειτουργούν με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Στην τελική ευθεία η κατασκευή του giga factory της Tesla στη Γερμανία

Οι γερμανικές Αρχές έδωσαν στη Tesla μια δέσμη 400 όρων που θα πρέπει να έχουν εκπληρωθεί πριν την έναρξη λειτουργίας του εργοστασίου. Μέχρι την τελική αδειοδότηση, εξετάστηκαν 800 ενστάσεις από μεμονωμένα άτομα και οργανώσεις.
ΔΙΕΘΝΗ

Στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων ετών ο δείκτης κερδοφορίας της BMW

Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά της BMW, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατακόρυφα κατά 30% τους τρεις τελευταίους μήνες έως τον Σεπτέμβριο, καθώς οι καταναλωτές μείωσαν τις δαπάνες των προϊόντων πολυτελείας.
businessdaily-Blume-Oliver-Volkswagen
ΔΙΕΘΝΗ

Volkswagen: Οι κινέζικες βιομηχανίες αυτοκινήτων να επενδύσουν στην ΕΕ

Ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen, Όλιβερ Μπλουμ, είπε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο προσαρμογής των σχεδιαζόμενων δασμών στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα.
ΔΙΕΘΝΗ

Εκτεθειμένες στους αντιδασμούς της Κίνας οι γερμανικές εταιρείες αυτοκινήτων

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες είναι περισσότερο εκτεθειμένες σε πιθανά αντίμετρα, καθώς τα εμπορικά στοιχεία δείχνουν ότι σχεδόν το ένα τρίτο των πωλήσεών τους το 2023 προήλθε από την Κίνα.