Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault ανακοίνωσε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις της κατέγραψαν μείωση κατά 34,9% το πρώτο εξάμηνο του έτους, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, λόγω των επιπτώσεων από την πανδημία του κορoνοϊού.
Ωστόσο, διευκρίνισε ότι παρατηρήθηκαν κάποια σημάδια ανάκαμψης τον Ιούνιο. Επίσης, έδωσε έμφαση στην εμπορική επιτυχία του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου Zoe, το οποίο, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, παρουσίασε αύξηση των πωλήσεων κατά 50%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Το νέο Zoe επωφελείται από τη νέα μπαταρία 52 kWh, η οποία, σύμφωνα με την εταιρεία, εξασφαλίζει αυτονομία έως τα 390 χλμ. (WLTP). Πρόκειται για αύξηση περίπου 30% σε σχέση με την παλιά μπαταριά των 40 kWh. Επίσης, προσφέρει γρήγορη φόρτιση συνεχούς ρεύματος (DC), εκτός από τις επιλογές εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) που είναι ήδη διαθέσιμες στο σπίτι ή στον δρόμο. Παρά την αύξηση της εμβέλειας και της χωρητικότητας, η μπαταρία δεν έχει αυξηθεί σε φυσικό μέγεθος, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχει απώλεια εσωτερικού χώρου και πρακτικότητας. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι η ικανότητά του να προσφέρει καλύτερες επιδόσεις από τον νέο κινητήρα R135. Ο νέος κινητήρας R135 100 kW προσφέρει ισοδύναμο 135 ίππων και βελτιωμένη ροπή για ταχύτερη επιτάχυνση και μεγαλύτερη απόκριση. Επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 10” και τελική ταχύτητα 140 χλμ./ώρα.
Η Renault δήλωσε ότι η συνολική μείωση στον όγκο των πωλήσεων οφείλεται κυρίως στην υψηλή έκθεσή της σε χώρες που έχουν επιβάλει αυστηρούς αποκλεισμούς και περιορισμούς λόγω της πανδημίας.