Ο ηγέτης της Χεζμπολάχ Ναΐμ Κάσεμ χαρακτήρισε «άκυρη» τη συμφωνία-πλαίσιο μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου, η οποία υπεγράφη στην Ουάσιγκτον, κάνοντας λόγο για «ταπείνωση» και «παράδοση» της εθνικής κυριαρχίας. Σύμφωνα με τον ίδιο, η συμφωνία αυτή θα πρέπει να αντικατασταθεί από το μνημόνιο Ιράν-ΗΠΑ.
Ο Κάσεμ υπογράμμισε ότι κάθε προσπάθεια να συνδεθεί η απόσυρση του Ισραήλ από τον νότιο Λίβανο με τον αφοπλισμό της οργάνωσης παραβιάζει «κόκκινες γραμμές», επισημαίνοντας πως η Χεζμπολάχ δεν πρόκειται να αποδεχθεί όρους που θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια και την αυτονομία της χώρας.