Η Αston Martin, σκοπεύει να ξαναρχίσει την παραγωγή αυτοκινήτων στο εργοστάσιό της στο St. Athan στη νότια Ουαλία, στις 5 Μαΐου. Αργότερα θα ξεκινήσει και τις δραστηριότητες στο εργοστάσιο της στο Gaydon.
Και τα δυο εργοστάσια είχαν κλείσει λόγω των μέτρων που πάρθηκαν για την πανδημία. Η πολυτελής βρετανική μάρκα ανακοίνωσε επίσης θα κάνει περικοπές μισθών από 5% έως 35% στην ανώτερη ηγετική της ομάδα, αναφέρει το Reuters.
Ο νέος ιδιοκτήτης της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και ιδιοκτήτης της ομάδας Formula 1 Λώρενς Στρολ, αποφάσισε να πάρει για μισθό μόνο μια βρετανική λίρα. Ο κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων δήλωσε ότι η πλειοψηφία των υπαλλήλων της θα λάβουν το 80% του βασικού μισθού τους από τον επόμενο μήνα.
Η εταιρεία έχει βασιστεί στο νέο μοντέλο DBX, για να αυξήσει τις πωλήσεις της. Πρόκειται για το πρώτο SUV της πολυτελούς φίρμας. Χρησιμοποιώντας συγκολλημένο αλουμίνιο, μια μέθοδος κατασκευής που έχει βελτιώσει η Aston Martin μέσω της ανάπτυξης των σπορ αυτοκινήτων της, η δομή του αμαξώματος είναι πολύ ελαφριά και άκαμπτη. Το συνολικό βάρος περιορίσθηκε στα 2.245 κιλά.
Σχεδιάστηκε για να παρέχει ιδιαίτερα μεγάλο χώρο στη καμπίνα, προσδίδοντας εξαιρετική άνεση και κορυφαία ευρυχωρία τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες. Εν τω μεταξύ, η υψηλή ακαμψία που υπάρχει στο σχεδιασμό της νέας πλατφόρμας επέτρεψε επίσης στο DBX να επιτύχει εξαιρετική δυναμική τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.