ΓΔ: 2449.29 -0.10% Τζίρος: 260.02 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Νίκος Ανδρουλάκης ομιλία

Επίθεση Ανδρουλάκη κατά κυβέρνησης για την ηλεκτρική διασύνδεση

Ο Νίκος Ανδρουλάκης παρενέβη στην Περιφερειακή Συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής στην Κρήτη, που διεξάγεται στο Ηράκλειο.

Παρέμβαση στην Περιφερειακή Συνδιάσκεψη Κρήτης του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής που πραγματοποιείται στο Ηράκλειο, έκανε ο πρόεδρος Νίκος Ανδρουλάκης.

Ο κ. Ανδρουλάκης με αφορμή την αναφορά που έγινε στο πάνελ για την Κάσο και την ηλεκτρική διασύνδεση Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ, σχολίασε πως «είναι προφανές ότι δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός.

Η χώρα δέσμευσε 650 εκατομμύρια ευρώ για ένα έργο και έχω ρωτήσει τον πρωθυπουργό στη Βουλή, τον υπουργό 'Αμυνας, τον υπουργό Εξωτερικών να μας πουν κάτι απλό: ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης αυτού του έργου».

«Δεν είναι μόνο τα χρήματα, είναι και τα κυριαρχικά μας δικαιώματα» επισήμανε, ενώ πρόσθεσε οτι «εάν πάμε στην αναδίπλωση -όπως ειπώθηκε από τους ομιλητές-, τότε προφανέστατα η Τουρκία έχει πετύχει τον στόχο της, η Ελλάδα εκτίθεται ανεπανόρθωτα εάν ένα έργο που έχει σχεδιαστεί και έχει πολυδιαφημιστεί έχει αυτή την κατάληξη».

Σχολιάζοντας μάλιστα ότι ο ίδιος δεν μπορεί να «αγοράσει» το σενάριο ότι η Ευρώπη σχεδίασε τη δική της ενεργειακή στρατηγική κι εμείς παρασυρθήκαμε από την Ευρώπη, είπε χαρακτηριστικά:

«Η Ελλάδα, ενώ δεν έχει εξάρτηση από το φυσικό αέριο -μιλώ πάντα για την ηλεκτροπαραγωγή που είναι το κρίσιμο στοιχείο, εμείς δεν έχουμε βαριά βιομηχανία τόσο μεγάλη όσο η Γερμανία- αποκτά ξαφνικά μια τεράστια εξάρτηση από το φυσικό αέριο.

Ενώ γνωρίζαμε, καθώς είχαν προηγηθεί τα γεγονότα στην Κριμαία, ότι ήταν πιθανό το σενάριο της κλιμάκωσης, άρα της εξάρτησης, άρα του εκβιασμού και του γεωπολιτικού κινδύνου». Πρόσθεσε δε: «Τι κάνει η χώρα μας, αντί να επενδύσει στα δίκτυα;

Γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε δίκαιη πράσινη μετάβαση και να φύγουμε από τον ρυπογόνο λιγνίτη με ένα υγιές αναθετικό σύστημα και γεωπολιτική ασφάλεια; Διότι δεν έχουμε δίκτυα ούτε εσωτερικά, ούτε εξωτερικά».

«Αντί η χώρα μας να επενδύσει στο δίκτυο και να λέμε σήμερα "κύριοι δήμαρχοι, ο καθένας από εσάς έχει τη δική του ενεργειακή κοινότητα, έχουμε αποθήκευση, έχουμε όλες τις υποδομές άρα διασυνδέουμε τους ρυθμούς της απολιγνιτοποίησης με τα έργα αποθήκευσης και δικτύου για να κάνουμε υγιή, σταθερή πράσινη μετάβαση προς όφελος του πολίτη και της παραγωγής", δεν επενδύσαμε στο δίκτυο».

Όσον αφορά πώς τιμολογείται σήμερα η ενέργεια, ο Νίκος Ανδρουλάκης είπε καταλήγοντας: «Να μάθει ο κόσμος ποια είναι η πραγματικότητα. Ποιο είναι το ποσοστό από το χρηματιστήριο ενέργειας αποβραδίς και τι γίνεται κάθε πρωί στην Ελλάδα που εκτινάσσεται η τιμή της ενέργειας;».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νίκος Ανδρουλάκης ομιλία Βουλή
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ανδρουλάκης: Θα καταθέσουμε άμεσα επίκαιρη ερώτηση για την ακρίβεια

Ο Νίκος Ανδρουλάκης επισκέφθηκε σήμερα τη λαϊκή αγορά Αγίου Δημητρίου στη Ρόδο, συνοδευόμενος από βουλευτές και στελέχη του ΠΑΣΟΚ, συνομιλώντας με παραγωγούς για τα προβλήματα ακρίβειας και κόστους παραγωγής.
Νίκος Ανδρουλάκης ΠΑΣΟΚ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ανδρουλάκης: ΠΑΣΟΚ, διαχρονικός αντίπαλος της Δεξιάς και φάρος προόδου

Ο Νίκος Ανδρουλάκης τίμησε τη μνήμη του Ανδρέα Παπανδρέου στο Καλέντζι Αχαΐας, τονίζοντας ότι το έργο του μένει ζωντανό και αποτελεί πηγή έμπνευσης για λιγότερες ανισότητες, ισχυρό κράτος δικαίου και κοινωνική δικαιοσύνη.
Νίκος Ανδρουλάκης ΠΑΣΟΚ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ: Τιμή στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο από Ανδρουλάκη

Ο Νίκος Ανδρουλάκης και στελέχη του ΠΑΣΟΚ τίμησαν τη μνήμη του Ανδρέα Παπανδρέου, αφήνοντας λευκό τριαντάφυλλο στον τάφο του, 30 χρόνια μετά τον θάνατό του, στο Α' Νεκροταφείο Αθηνών.
Νίκος Ανδρουλάκης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ν. Ανδρουλάκης: Ο Ανδρέας Παπανδρέου ως έμπνευση για τη νέα γενιά

Ο Νίκος Ανδρουλάκης, στο πλαίσιο των 30 ετών από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου, υπογραμμίζει πως το αποτύπωμα του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ μένει ανεξίτηλο, ενώ συνεχίζει να εμπνέει παλιότερες και νεότερες γενιές.
Νίκος Ανδρουλάκης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ανδρουλάκης: Ο Μητσοτάκης είναι ακριβός για τους πολίτες, φτηνός για φίλους

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, απάντησε στον Πρωθυπουργό για την πρόταση δωρεάν μετακίνησης νέων στα ΜΜΜ, κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι σπαταλά δισεκατομμύρια στους «ημέτερους» και αγνοεί τις ανάγκες πολιτών και νέας γενιάς.