Τρόποι συνεργασίας με την Visa στο πρόγραμμα Digital Nomads για τα στελέχη της εταιρείας, στο πλαίσιο της στρατηγικής του Υπουργείου Τουρισμού για τους ψηφιακούς νομάδες, συζητήθηκαν στο περιθώριο της υπογραφής της συμφωνίας συνεργασίας για παροχή δεδομένων συναλλαγών μεταξύ του Υπουργείου Τουρισμού και της Visa.
Η προοπτική προώθησης της Ελλάδας ως προορισμού απομακρυσμένης εργασίας για τα στελέχη της εταιρείας είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς εκτιμάται πως η Visa μπορεί να στέλνει σε κυλιόμενη βάση ένα ποσοστό έως και 3% του προσωπικού της ετησίως στη χώρα (21.500 άτομα) και μάλιστα σε περιόδους και εκτός καλοκαιρινής σεζόν, τονίζει το Υπουργείο Τουρισμού σε σημερινή ανακοίνωσή του.
Η πρωτοβουλία Digital Nomads του Υπουργείου Τουρισμού έχει ξεκινήσει πιλοτικά σε πρώτη φάση στις πόλεις Ερμούπολη, Ηράκλειο και Καλαμάτα, ενώ ανάλογες πρωτοβουλίες έχει αναλάβει και η Marketing Greece. Είναι ενδεικτικό ότι η Αθήνα την τελευταία πενταετία έχει τον τρίτο πιο γρήγορο ρυθμό ανάπτυξης παγκοσμίως, μεταξύ των πιο δημοφιλών προορισμών για ψηφιακούς νομάδες, πάντα σύμφωνα με την ανακοίνωση.
Μέσω της συμφωνίας, το Υπουργείο Τουρισμού διασφάλισε την απόκτηση πολύτιμων δεδομένων για την τουριστική ανάπτυξη στη χώρα. Η Visa θα παραδώσει αυτοτελείς πίνακες, στους οποίους θα παρέχεται μια δωδεκάμηνης διάρκειας συνολική ανάλυση των δαπανών τουριστών στην Ελλάδα, που πραγματοποιήθηκαν από ξένες κάρτες Visa. Η συμφωνία προβλέπει ότι οι πίνακες θα επικαιροποιούνται από την Visa για τρία ακόμη έτη, ενώ η εταιρεία θα προωθήσει την Ελλάδα ως προορισμό σε διεθνείς κατόχους καρτών της και σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού θα αναπτύξει μια ιστοσελίδα-πλατφόρμα ταξιδιών ειδικά αφιερωμένη για το σκοπό αυτό.
O υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας δήλωσε σχετικά: «Καθώς ο τουρισμός αποτελεί σημαντικό κομμάτι του ΑΕΠ της χώρας και κορυφαίο τομέα όσον αφορά τις επενδύσεις, είναι σημαντικό να διαμορφωθεί μια πολιτική που βασίζεται σε δεδομένα. Από αυτή την άποψη, χαιρετίζουμε τη συνεργασία μας με τη Visa καθώς θα ενισχύσει σημαντικά τις δυνατότητές μας στη χάραξη πολιτικής για τον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων. Τα στοιχεία αυτά αποτελούν εργαλείο που θα μας βοηθήσουν στην ακριβότερη στοχοθέτηση των αγορών μας, στον εντοπισμό ευκαιριών και στην καλύτερη οργάνωση της στρατηγικής μας για την προώθηση της χώρας».