ΓΔ: 1390.65 0.01% Τζίρος: 68.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Shutterstock

Στην τελική ευθεία ο ΒΟΑΚ τις επόμενες εβδομάδες οι δεσμευτικές προσφορές

Τον Ιανουάριο θα υποβληθούν οι δεσμευτικές προσφορές για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη ενώ τον Φεβρουάριο υποβάλλονται οι προσφορές για το ανατολικό τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης.

Στις 22 Φεβρουαρίου υποβάλλονται οι προσφορές για το ανατολικό τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), από τη Νεάπολη μέχρι τον Άγιο Νικόλαο, ενώ ένα μήνα νωρίτερα θα υποβληθούν οι δεσμευτικές προσφορές για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη που προωθείται μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) και με πληρωμές διαθεσιμότητας.

Έτσι μέχρι το τέλος του εξαμήνου, αν δεν υπάρξουν προσφυγές, θα υπάρχουν ανάδοχοι στα δύο από τα τρία τμήματα του οδικού άξονα. Σε εκκρεμότητα παραμένει το κύριο τμήμα από τον Κίσσαμο Χανίων μέχρι το Ηράκλειο που θα κατασκευαστεί με σύμβαση παραχώρησης και με διόδια.

Για το συγκεκριμένο τμήμα έχουν περάσει στο δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, η κοινοπραξία Vinci Highways - Vinci Concessions, η κοινοπραξία Acciona Concessiones -Μυτιληναίος και η ΑΒΑΞ. Στο διαγωνισμό για το τμήμα Χερσόνησος - Νεάπολη στο δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού  έχουν περάσει οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αριάδνη», η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, η ισραηλινή Shikun Binui Ltd. και η κοινοπραξία Acciona Concessiones - Μυτιληναίος - Intertoll.

Όπως προέκυψε την προηγούμενη εβδομάδα, από την υποβολή δεσμευτικών προσφορών σε δύο άλλα οδικά ΣΔΙΤ, το τμήμα Καλαμάτα – Πύλος – Μεθώνη και την περιφερειακή Θεσσαλονίκης, οι δεσμευτικές προσφορές μπορεί να υποβληθούν και από κοινοπραξίες των υποψηφίων.

Ο διαγωνισμός για το τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, που προωθείται ως δημόσιο έργο με προϋπολογισμό 136 εκατ. ευρώ, αφορά την διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού, συνολικού μήκους 14,50 χιλιομέτρων και την εκτέλεση των αναγκαίων εργασιών για την μετατροπή του σε αυτοκινητόδρομο. Αναλυτικά, το έργο αφορά στη βελτίωση – διαπλάτυνση του υφιστάμενου τμήματος Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος σε τετράιχνη αρτηρία με δυο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) ανά κατεύθυνση, διαχωρισμένου καταστρώματος κυκλοφορίας, συνολικού πλάτους 22,50 μέτρων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Καμπανάκι» από τους κατασκευαστές για τους πόρους του Ταμείο Ανάκαμψης

Επισημαίνουν τους κινδύνους απωλειών λόγω καθυστερήσεων και ζητούν την παράταση της διάρκειας του Ταμείου. Τα μέλη του ΣΤΕΑΤ θεωρούν μονόδρομο την εφαρμογή των Πρότυπων Προτάσεων. Τι ειπώθηκε στη γενική συνέλευση.
oikodomi, kataskeues
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με ρυθμούς... χελώνας τα ΣΔΙΤ για κτίρια, καθυστερούν διαγωνισμοί

Ήδη έχουν παγώσει κάποιοι διαγωνισμοί ΣΔΙΤ, όπως για τα επτά νέα δικαστικά μέγαρα ανά την Ελλάδα. Σε αρκετούς άλλους διαγωνισμούς καταγράφεται στασιμότητα αν και έχουν υποβληθεί προσφορές πριν από ένα ή ενάμιση χρόνο.
Φράγμα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γαλλικοί κολοσσοί «χτυπούν» έργα σε 21 φράγματα ύψους 1,6 δισ. ευρώ

Vinci και Suez αναμέσα στους ενδιαφερόμενους για σύμπραξη με το Δημόσιο στο μεγάλο πρόγραμμα κατασκευής και διαχείρισης φραγμάτων. Προχωρούν ήδη τα πρώτα οκτώ έργα με κόστος κατασκευής 642 εκατ. ευρώ.
Απορρίματα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έργα ΣΔΙΤ 900 εκατ. τον Σεπτέμβριο σε απορρίμματα, ύδρευση και προαστιακό

Εντός της εβδομαδας η εκδήλωση ενδιαφέροντος στο διαγωνισμό για το νέο κτίριο της Γενικής Γραμματείας Υποδομών. Ακολουθούν οι μονάδες επεξεργασίας απορριμμάτων σε Σχιστό και Φυλή. Ποια άλλα έργα ΣΔΙΤ προωθούνται.