ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φωτο: Shutterstock

Συνεχίστηκε τον Σεπτέμβριο η μείωση της δύναμης του ελληνικού στόλου

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ μείωση της τάξης του 3,8% καταγράφηκε και στην ολική Χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, σε σχέση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Σεπτεμβρίου 2020.

Συνεχίζεται η αποεπένδυση των Ελλήνων εφοπλιστών καθώς μειώνεται ελληνικός εμπορικός στόλος τα τελευταία δυο χρόνια τόσο σε αριθμό πλοίων όσο και σε χωρητικότητα σε σχέση με το 2020. Μεγαλύτερη η πτώση σε σύγκριση με τα δεδομένα του 2019.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, περαιτέρω μείωση 0,7% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2020, έναντι μείωσης 2% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2020 προς το 2019, και πλέον αριθμεί 1.832 πλοία.

Σύμφωνα επίσης με την ΕΛΣΤΑΤ, η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) ανήλθε σε 39.511.845 κόρους και παρουσίασε μείωση 3,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Σεπτεμβρίου 2020, έναντι μείωσης 4,3% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2020 προς το 2019.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Προχωρά η ψηφιοποίηση της ελληνικής ναυτιλίας μέσα στο επόμενο έτος

H ψηφιοποίηση του ελληνικού ναυτολογίου, θα πάρει «σάρκα και οστά» έως το τέλος του 2025, αρχές 2026 και θα βοηθήσει πολλαπλά τους διασταυρωτικούς ελέγχους του ΝΑΤ αλλά και τις εκκαθαρίσεις που φτάνουν σήμερα έως τα 6 με 10 χρόνια.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έρχονται αυστηρά μέτρα για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας

Παρά το γεγονός ότι υπάρχει στροφή των εταιρειών σε παραγγελίες πλοίων που καίνε εναλλακτικά καύσιμα και ασχολούνται με τεχνολογίες μείωσης των εκπομπών, όπως ο άνεμος η συντριπτική πλειοψηφία του στόλου εξακολουθεί να καίει πολύ πετρέλαιο.