ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA

Έργα υποδομών άνω των 1,2 δισ. ευρώ στη Θεσσαλονίκη

Ο γενικός γραμματέας Υποδομών σημείωσε πως αναβαθμίστηκε το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης ενώ έχει υπογραφεί ήδη η οδική σύνδεση ΠΑΘΕ και Εγνατία.

Στη συνολική αναβάθμιση των υποδομών της πόλης της Θεσσαλονίκης, με μια σειρά έργων προϋπολογισμού που ξεπερνάει το 1 δισ. ευρώ, αναφέρθηκε ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης. Για το «Θεσσαλονίκη – Flyover» στον Περιφερειακό της Θεσσαλονίκης ο κ. Καραγιάννης δήλωσε πως πρόκειται για μια συνεχής γέφυρα 4,5 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 370 εκατ. ευρώ.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΪ, ο κ. Καραγιάννης τόνισε πως υπήρχαν διαχρονικά προβλήματα στη Θεσσαλονίκη που κρατάνε την πόλη πίσω, σημειώνοντας πως μέσα σε δυο χρόνια καλύφθηκαν κενά δεκαετιών. Συμπλήρωσε ότι αυτή τη στιγμή «τρέχουν» έργα άνω του 1,2  δισ. ευρώ χωρίς να συνυπολογιστούν σε αυτά το Μετρό και η αναβάθμιση των λεωφορείων. Όπως είπε ο γενικός γραμματέας Υποδομών, αναβαθμίστηκε το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, μια επένδυση των 100 εκατομμυρίων ευρώ και εγκαινιάστηκε από τον πρωθυπουργό, υπογράφηκε ήδη η οδική σύνδεση ΠΑΘΕ και Εγνατία με τον 6ο προβλήτα του λιμανιού της πόλης και στις αρχές Σεπτεμβρίου στήνονται τα εργοτάξια, ενώ στα τέλη Αυγούστου θα ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία για τη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου Προβλήτα, καθώς και για τον  Προαστιακό Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Απαντώντας στο ερώτημα για τον Περιφερειακό της Θεσσαλονίκης ο γενικός γραμματέας Υποδομών, ανέφερε ότι σχεδιάστηκε πριν τη  δεκαετία του ’80 και πλέον δεν καλύπτει τις ανάγκες της πόλης και γι’ αυτόν τον λόγο σχεδιάστηκε το λεγόμενο «Θεσσαλονίκη – Flyover».

«Πρόκειται για μια σύμπραξη Δημοσίου Ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) 13,5 χιλιομέτρων και 370 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για μια εναέρια γέφυρα δίπλα στον Περιφερειακό. Ουσιαστικά 4,5 χιλιόμετρα συνεχής γέφυρα, 9 χιλιόμετρα υπερυψωμένη περιφερειακή, δηλαδή ένας νέος δρόμος στον περιφερειακό. Και δεν μένουμε μόνο σε αυτό. Αναβαθμίζουμε και τον Περιφερειακό. Όχι μόνο με ασφαλτόστρωση αλλά συνολικά. Δηλαδή θα τον ξαναφτιάξουμε ώστε να ώστε να αποσυμφορηθεί πλήρως η Θεσσαλονίκη σε ό, τι αφορά στα κυκλοφοριακά θέματα», κατέληξε ο κ. Καραγιάννης.

Μάλιστα, όπως είπε, ο διαγωνισμός έχει περάσει ήδη στη Β’ Φάση και μέχρι τέλος του χρόνου θα υπάρχει προσωρινός ανάδοχος, ώστε οι κατασκευαστικές εργασίες να ξεκινήσουν το 2022. Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου των 13 χιλιόμετρων, θα έχει 4,5 χλμ. συνεχόμενη γέφυρα, 9 ανισόπεδους κόμβους, 8 νέες γέφυρες και 3 νέες σήραγγες.

Τέλος, ο κ. Γιώργος Καραγιάννης αναφέρθηκε και στην συγκοινωνιακή αναβάθμιση της πόλης αφού καθημερινά προστίθενται και νέα λεωφορεία . «Κάνουμε πολύ μεγάλη προσπάθεια στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την αναβάθμιση και των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. Παραλάβαμε 235 λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη, αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν πάνω από 450 και τον Σεπτέμβριο θα μπουν άλλα 80 στην κυκλοφορία με leasing, και σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ ώστε να βελτιώσουμε την ποιότητα των συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη», είπε ο γενικός γραμματέας Υποδομών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στα 3 δισ. ευρώ το κόστος της βασικής γραμμής του μετρό της Θεσσαλονίκης

«Το άλλο Σάββατο, στις 30/11, παραδίδουμε στην κοινωνία ένα υπερσύγχρονο μετρό, με 13 σταθμούς μήκους 9,6 χλμ που θα εξυπηρετεί σε ημερήσια βάση περίπου 250.000 συμπατριώτες μας» είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΟΑΣΘ: Έφτασαν τα πρώτα 15 από τα συνολικά 41 καινούρια λεωφορεία

Τα 15 λεωφορεία που επιθεώρησε ο κ. Σταϊκούρας, ο οποίος συνοδευόταν από τη Γενική Γραμματέα Μεταφορών Δέσποινα Παληαρούτα, είναι καινούργια και, μαζί με ακόμα 26, θα κυκλοφορήσουν για πρώτη φορά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέο θεσμικό πλαίσιο για την ίδρυση και λειτουργία ιδιωτικών πρατηρίων

Με την ανάπτυξη σύγχρονων και ασφαλών εγκαταστάσεων καυσίμων, εξασφαλίζεται η παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών προς τους πολίτες, ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται η περιβαλλοντική υπευθυνότητα.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σταϊκούρας: Το καλοκαίρι του 2027 η παράδοση του άξονα Μπράλος – Άμφισσα

«Πρόκειται για έναν οδικό άξονα που εξυπηρετεί πλήθος διατοπικών και ευρύτερων μετακινήσεων από την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα προς περιοχές της Δυτικής και Νότιας χώρας» επισήμανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.