ΓΔ: 2110.14 0.58% Τζίρος: 240.15 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φώτο: George Vitsaras / SOOC

«Ξεκλειδώνει» η επέκταση της λεωφόρου Κύμης, δημοπράτηση το 2021

Ο υπουργός Μεταφορών Κ. Αχ. Καραμανλής ανέφερε πως για να ξεπεραστούν τα εμπόδια, αποφασίστηκε η απεμπλοκή της επέκτασης από την ευρύτερη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού.

Εντός του 2021 θα γίνει η δημοπράτηση για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, με τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Κώστα Καραμανλή να σημειώνει πως το έργο επέκτασης της Λ. Κύμης και της διασύνδεσής της, μέσω της Αττικής οδού, με την ΠΑΘΕ (κόμβος Καλυφτάκη), θα αναβαθμίσει τη βόρεια Αθήνα, θα είναι δημόσιο και δεν θα περιλαμβάνει διόδια.

«Για να ξεπεράσουμε εμπόδια και καθυστερήσεις, αποφασίσαμε την απεμπλοκή της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης, από την ευρύτερη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, που χειρίζεται το ΤΑΙΠΕΔ. Κάνουμε το έργο δημόσιο και "τρέχουμε" γρηγορότερα τα σχετικά ζητήματα» είπε ο κ. Καραμανλής, υπογραμμίζοντας ότι όλες οι μελέτες ολοκληρώνονται στο επόμενο τρίμηνο, και περιλαμβάνουν την εκπόνηση όλων των στατικών μελετών, και των συμπληρωματικών μελετών όπως πχ οδοποιία, υδραυλικές, στατικές και ηλεκτρομηχανολογικές. Επίσης, πρόσθεσε, προχωράμε με ταχύτητα για το ζήτημα των απαλλοτριώσεων. «Επισήμως, από του βήματος της Βουλής λέμε ότι το συγκεκριμένο έργο θα δημοπρατηθεί εντός του 2021», είπε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.

Παράλληλα, ανέφερε ότι θα γίνει προσπάθεια χρηματοδότησης, με ένταξη του έργου στο Ταμείο Ανάκαμψης, και εάν δεν ενταχθεί εκεί, επειδή οι κυκλοφοριακοί φόρτοι είναι τόσο μεγάλοι, δεν θα έχει πρόβλημα να ενταχθεί σε άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως η νέα Προγραμματική Περίοδος 2021-27. Εμείς «δεν μπήκαμε στον πειρασμό να ανακοινώνουμε φαραωνικά έργα, χωρίς να έχουμε πάρει το πράσινο φως για να τα χρηματοδοτήσουμε», τόνισε ο κ. Καραμανλής.

Αναφερόμενος στα τεχνικά χαρακτηριστικά της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης είπε ότι είναι ένα έργο που θα καταλήγει, έπειτα από 3,8 χιλιόμετρα, στην Εθνική Οδό, στον κόμβο Καλυφτάκη στην Κάτω Κηφισιά, και θα υπάρχει μια σήραγγα υπόγειας εξόρυξης μήκους 1.260 μέτρων και μια σήραγγα 1.160 μέτρων με ανοιχτή εκσκαφή.

Σημειώνοντας μάλιστα τον δημόσιο χαρακτήρα του έργου, ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι «από τη στιγμή που θα είναι δημόσιο έργο, μήκους 3,8 χλμ, επιλέγουμε να μην βάλουμε διόδια», επισημαίνοντας ότι εάν ήταν στην Αττική Οδό, ο παραχωρησιούχος θα έβαζε διόδια.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

perama_nafpigeia
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άδοξο τέλος για την υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος

Η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος βγαίνει «αθόρυβα» εκτός σχεδιασμού, με τον διαγωνισμό να έχει παγώσει για πάνω από πέντε χρόνια και τις τελευταίες αποφάσεις να δείχνουν οριστικό τέλος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σημαντική αύξηση +22,5% στα κέρδη ανα μετοχή της ΓΕΚ Τέρνα στο α' εξάμηνο

Τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν κατά +36,7% και ανήλθαν στα 68,1 εκατ. Στα 2 δισ. η ρευστότητα μετά και την πρόσφατη επιτυχημένη έκδοση του εταιρικού ομολόγου, στα 6,3 δισ. το υπογεγραμμένο κατασκευαστικό ανεκτέλεστο.
Δρόμος
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ανάσα στους οδηγούς από την διπλή έξοδο στον κόμβο Μεταμόρφωσης Αττικής Οδού

Εντός του 2026 θα ολοκληρωθούν οι εργασίες για τη δεύτερη έξοδο στον κόμβο Μεταμόρφωσης, χωρίς επίπτωση στα διόδια της Αττικής Οδού. Ξεκινά εντός Οκτωβρίου ο διαγωνισμός για τον τριπλό κόμβο Σκαραμαγκά.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συνεχίζει να τρελαίνει τα... κοντέρ των επενδυτών η Αττική Οδός

Από το ήδη υψηλό τίμημα των 3,27 δισ., η συμφωνία με τη Μ. Λάτση ανεβάζει 15% περισσότερο την αποτίμηση του οδικού άξονα. Δυνατότητα πώλησης επιπλέον 39% των μετοχών έχει η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. «Μαγνήτης» και ο ΒΟΑΚ.