ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.05 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:22:18 DATA
paros-nisia
Φώτο: Shutterstock

Ξεκινά η β’ φάση του μεταφορικού ισοδύναμου στις νησιωτικές επιχειρήσεις

Η υποβολή αιτήσεων χρηματοδότησης ξεκινάει την Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2021 και λήγει στις 8 Φεβρουαρίου 2021. Επιλέξιμες δαπάνες για χρηματοδότηση είναι οι δαπάνες του β’ εξαμήνου 2020, δηλαδή της περιόδου από 1/7/2020 έως και 31/12/2020.

Οι επιχειρήσεις με έδρα τα νησιά της Ελληνικής επικράτειας που προβλέπονται από το ν.4551/2018, όπως ισχύει, μπορούν να εκκινήσουν τη διαδικασία υποβολής αίτησης για υπαγωγή στη β’ φάση έτους 2020 του μέτρου Μεταφορικού Ισοδυνάμου (Μ.Ι.) επιχειρήσεων (ΦΕΚ Β’ 4044) σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Η υποβολή αιτήσεων χρηματοδότησης ξεκινάει την Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2021 και λήγει τη Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2021. Επιλέξιμες δαπάνες για χρηματοδότηση είναι οι δαπάνες του β’ εξαμήνου 2020, δηλαδή της περιόδου από 1/7/2020 έως και 31/12/2020.

Σχετικές πληροφορίες οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις- δικαιούχοι της δράσης μπορούν να αναζητήσουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://metaforikoisodynamo.gr

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

yacht-giot-tourismos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Ελλάδα στο επίκεντρο του παγκόσμιου ενδιαφέροντος του yachting

Όπως επισήμανε ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στ. Γκίκας στη χώρα σχεδιάζονται και υλοποιούνται έργα άνω των 200 εκατ. ευρώ σε 30 λιμένες, ενώ άλλα 18 έργα αξίας 86 εκατ. ευρώ θα υλοποιηθούν μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης.
Kastelorizo
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έγκριση σύμβασης για την αποκατάσταση τμήματος του λιμένα στο Καστελόριζο

Επίσης το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, έχει αναθέσει στη Μονάδα Στρατηγικών Συμβάσεων του ΤΑΙΠΕΔ, το έργο «Ανακατασκευή κρηπιδωμάτων λιμένος Μεγίστης Καστελόριζου», προϋπολογισμού 3.900.000 ευρώ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έναρξη έργου για την αναβάθμιση του στόλου της επιβατηγού ναυτιλίας

«Στόχος μας είναι η μετάβαση σε μια νέα εποχή με σύγχρονα, ασφαλή και φιλικά προς το περιβάλλον πλοία, που θα χρησιμοποιούν καθαρά καύσιμα και θα μειώνουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα» ανέφερε ο κ. Στυλιανίδης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το πρώτο βήμα για την ανανέωση και ενεργειακή αναβάθμιση της ακτοπλοΐας

Στα πλαίσια του έργου θα αξιολογηθούν οι διαθέσιμες τεχνολογικές και τεχνικές λύσεις που μπορούν να εφαρμοστούν για την ανανέωση του στόλου με βάση τα τεχνικά, οικονομικά και ασφαλείας κριτήρια.