ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: ΑΠΕ

Ελληνικές επιχειρήσεις ζητούν προστασία από την Cosco

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ, Β. Κορκίδης έστειλε επείγουσα επιστολή προς τους υπουργούς Ανάπτυξης και Ναυτιλίας να λάβουν μέτρα για την διασφάλιση της εύρυθμη λειτουργία της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης.

Επείγουσα επιστολή προς τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Α. Γεωργιάδη και τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Ι. Πλακιωτάκη, απέστειλε, ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά Β. Κορκίδης, διαβιβάζοντας το αίτημα των επιχειρήσεων-μελών του, αλλά και των φορέων εκπροσώπησης, για την διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας, στο πλαίσιο της έγκρισης του Master Plan της ΟΛΠ-COSCO στην ΕΣΑΛ.

Με δεύτερη επιστολή σε διάστημα 10 ημερών, ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ, ζητά την άμεση παρέμβασή των συναρμόδιων υπουργών, προς όφελος της ελληνικής επιχειρηματικότητας, της απασχόλησης και της εθνικής μας οικονομίας.

Η πρώτη επιστολή στις 24/9/19 προς τον πρόεδρο της ΕΣΑΛ και Γ.Γ. Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων κ. Ε. Κυριαζόπουλο, έκανε αναφορά στα σημεία που κρίνεται απαραίτητο να ληφθούν υπόψη στην αρχική συνεδρίαση της ΕΣΑΛ στις 25 Σεπετεμβρίου και βεβαίως αντίστοιχα της δεύτερης, που μετατέθηκε για ‪τη Τετάρτη στις 9‬ Οκτωβρίου.

Αναλυτικά τα 5 σημεία που το ΕΒΕΠ, ως επίσημος σύμβουλος του κράτους, επισημαίνει στις επιστολές του είναι τα εξής:

1. Διαδικασία διαβούλευσης

2. Οριστικές χρήσεις γης αποκλειστικά για τα μικρά ναυπηγεία στο Πέραμα

3. Τήρηση πλαισίου κατάρτισης Master Plan του λιμανιού του Πειραιά

4. Επαρκείς θέσεις ελλιμενισμού πλοίων ακτοπλοϊας και πλοίων μικρών αποστάσεων

5. Μεταφορά και περιορισμός της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας στους μόλους Δραπετσώνας και Δ.Ε.Η.

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ πιστεύει πως οι προσπάθειες για αμοιβαίες εξηγήσεις, διαβεβαιώσεις και προϋποθέσεις ανάπτυξης της ναυπηγοεπισκευής, αντί συρρίκνωσης, πρέπει να δοθούν άμεσα, κατανοητά και ξεκάθαρα, μεταξύ ΟΛΠ, ακτοπλόων και ναυπηγοεπισκευαστών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Παράνομη κρίθηκε η απεργία των ναυτεργατών από το δικαστήριο

Παράνομη κρίθηκε από το πρωτοδικείο Πειραιά, μετά από προσφυγή των ακτοοπλόων, η 24ωρη απεργία που κήρυξαν για αύριο τέσσερα ναυτεργατικά σωματεία με τους εργαζόμενους να λένε οτι η απεργία θα γίνει κανονικά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέα γενιά ναυτιλιακών deals: Πλοία με αντάλλαγμα μετοχές

Οι τράπεζες έχουν κλείσει τις πόρτες στους εφοπλιστές και η νέα τάση των τελευταίων ετών αφορά την αγορά πλοίων μέσω έκδοσης μετοχών, τις οποίες αποκτά ο πωλητής. Η οικογένεια Λαιμού άνοιξε το δρόμο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Προχωρά η ψηφιοποίηση της ελληνικής ναυτιλίας μέσα στο επόμενο έτος

H ψηφιοποίηση του ελληνικού ναυτολογίου, θα πάρει «σάρκα και οστά» έως το τέλος του 2025, αρχές 2026 και θα βοηθήσει πολλαπλά τους διασταυρωτικούς ελέγχους του ΝΑΤ αλλά και τις εκκαθαρίσεις που φτάνουν σήμερα έως τα 6 με 10 χρόνια.