ΓΔ: 1996.23 0.44% Τζίρος: 235.08 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04

COSCO

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΛΠ: Κέρδη - έκπληξη το 2024, τι σχεδιάζει για μερίσματα και επενδύσεις

Σταθερή μερισματική πολιτική από τον ΟΛΠ τα επόμενα χρόνια με διανομή του 55% των καθαρών κερδών. Επενδύσεις για logistics center και νέο σταθμό κρουαζιέρας. Συζητήσεις και για ανέγερση ξενοδοχείων.
Λιμάνι Πειραιά αεροφωτογραφία
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Λιμενεργάτες του Πειραιά εμπόδισαν πλοίο να φορτώσει πυρομαχικά για Ισραήλ

Το πλοίο που θα έμπαινε στο λιμάνι του Πειραιά για να φορτώσει το κοντέϊνερ, έχει ως προορισμό το ισραηλινό λιμάνι της Χάιφα. Το φορτίο του κοντέϊνερ έφτασε στην Ελλάδα από τη Β. Μακεδονία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στα 155 εκατ. ευρώ οι επενδύσεις του ΟΛΠ: Ποια έργα ολοκληρώθηκαν

Το 50% των καθαρών κερδών του 2023 μοιράζουν ως μέρισμα οι Κινέζοι της Cosco. Ξεχειλίζει το ταμείο με 202 εκατ. ευρώ. Τι λέει η διοίκηση για τα προβλήματα στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων λόγω των Χούτι στην Ερυθρά Θάλασσα.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

DPort Services: Ζητά την ένταξη των εργαζομένων στα βαρέα και ανθυγιεινά

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η διοίκηση της εταιρείας έστειλε επιστολή στον υπουργό Εργασίας Α. Γεωργιάδη ώστε να υπάρξει συνάντηση για να ενταχθούν οι εργαζόμενοι της ΣΕΠ στην συγκεκριμένη κλίμακα επαγγελμάτων.
Βασίλης Κορκίδης πορτρέτο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΒΕΠ: Διευρύνεται η συνεργασία των πειραϊκών επιχειρήσεων με τον ΟΛΠ

O πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς πρότεινε τα πλοία που διέρχονται από τον Πειραιά, για λογαριασμό της Cosco και όχι μόνο, να πραγματοποιούν ναυπηγοεπισκευές και τροφοεφοδιασμούς από τον Πειραιά.
Κορκίδης σε δημόσια ομιλία
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κορκίδης: Να αξιοποιήσει η Cosco τις παραναυτιλιακές ελληνικές επιχειρήσεις

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ τόνισε τη δυναμική και τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η επιχειρηματική κοινότητα για την ανάπτυξη των εξαγωγών ελληνικών προϊόντων στην κινεζική αγορά με επίκεντρο το λιμάνι του Πειραιά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Cosco μετατρέπει το λιμάνι του Πειραιά σε κόμβο μεταφοράς οχημάτων

Η στρατηγική θέση του λιμένα ανάμεσα στις τρεις ηπείρους αλλά και η παρουσία του ομίλου COSCO SHIPPING ήταν οι κύριοι παράγοντες που συνέβαλαν ώστε να επιλεγεί ο Πειραιάς ως βασικός διαμετακομιστικός κόμβος στο μεγάλο επιχειρηματικό πρότζεκτ.