ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA

Κατεβαίνει με απόφαση του υπουργείου Μεταφορών η αφίσα για τις αμβλώσεις

Στην ανακοίνωση του το υπουργείο αναφέρει ότι δε γνώριζε για τη συγκεκριμένη καμπάνια που όπως υπογραμμίζει «στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών».

Με εντολή του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών «κατέβηκε» η διαφήμιση για τις αμβλώσεις που είχε αναρτηθεί στο Σύνταγμα μετά από τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε διαδικτυακά. Η διαφημιστική καμπάνια με μότο «Διάλεξε τη Ζωή. Κίνημα υπέρ της Ζωής» είχε τοποθετηθεί σε 17 σταθμούς του μετρό σε 31 διαφημιστικά πλαίσια και με εντολή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κατέβηκε από όλους τους σταθμούς. Στην ανακοίνωση του το υπουργείο αναφέρει ότι δε γνώριζε για τη συγκεκριμένη καμπάνια που όπως υπογραμμίζει «στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών».

Η πρωτοβουλία «Αφήστε με να ζήσω» είχε δημιουργήσει τη συγκεκριμένη καμπάνια με αφίσες που έγραφαν «Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή».

Ακολουθεί η ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών 

«Ο έλεγχος και η έγκριση του περιεχομένου των διαφημίσεων που αναρτώνται στους χώρους του Μετρό, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ. Την αρμοδιότητα αυτή οφείλει να την ασκεί με υπευθυνότητα και κοινωνική συνείδηση.

"Η καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα εναντίον των αμβλώσεων για την οποία το αρμόδιο Υπουργείο και η Κυβέρνηση δεν είχαν την παραμικρή ενημέρωση, ανεξάρτητα από την προσωπική άποψη που δικαιούται ο καθένας να έχει, στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών. Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη ούτε ασφαλώς να προσβάλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους.

"Για το λόγο αυτό, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια και ζήτησε να εξαντληθεί κάθε περιθώριο για να κατέβουν το συντομότερο οι αφίσες από τους χώρους του Μετρό».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Β. Οικονόμου: Ο Δήμος Μαραθώνα συνδέεται με αστική συγκοινωνία

«Ένα αίτημα δεκαετιών έγινε πράξη από τη Κυβέρνηση Μητσοτάκη και νιώθω υπερήφανος πως συνέβαλα σε αυτή την θετική εξέλιξη για τους πολίτες του Δήμου Μαραθώνα» ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Chistos Staikouras
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χρ. Σταϊκούρας: Σήμερα οι υπογραφές για 300 νέα λεωφορεία στην Αττική

Όπως ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, μέχρι το 2025 ο στόλος των λεωφορείων θα έχει ενισχυθεί με 950 νέα οχήματα. Την Δευτέρα ξεκινάει η κυκλοφορία 211 νέων λεωφορείων σε Ανατολική και Δυτική Αττική.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κλείνει μέχρι τέλος του έτους το θέμα της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού

Όπως είπε ο υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών Νικ. Ταχιάος, «βλέπουμε έναν ανοιχτό δρόμο και ξεσαλώνουμε, γιατί συνήθως τα περισσότερα δυστυχήματα γίνονται από την υπερβολική ταχύτητα».