Με εντολή του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών «κατέβηκε» η διαφήμιση για τις αμβλώσεις που είχε αναρτηθεί στο Σύνταγμα μετά από τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε διαδικτυακά. Η διαφημιστική καμπάνια με μότο «Διάλεξε τη Ζωή. Κίνημα υπέρ της Ζωής» είχε τοποθετηθεί σε 17 σταθμούς του μετρό σε 31 διαφημιστικά πλαίσια και με εντολή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κατέβηκε από όλους τους σταθμούς. Στην ανακοίνωση του το υπουργείο αναφέρει ότι δε γνώριζε για τη συγκεκριμένη καμπάνια που όπως υπογραμμίζει «στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών».
Η πρωτοβουλία «Αφήστε με να ζήσω» είχε δημιουργήσει τη συγκεκριμένη καμπάνια με αφίσες που έγραφαν «Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή».
Ακολουθεί η ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών
«Ο έλεγχος και η έγκριση του περιεχομένου των διαφημίσεων που αναρτώνται στους χώρους του Μετρό, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ. Την αρμοδιότητα αυτή οφείλει να την ασκεί με υπευθυνότητα και κοινωνική συνείδηση.
"Η καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα εναντίον των αμβλώσεων για την οποία το αρμόδιο Υπουργείο και η Κυβέρνηση δεν είχαν την παραμικρή ενημέρωση, ανεξάρτητα από την προσωπική άποψη που δικαιούται ο καθένας να έχει, στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών. Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη ούτε ασφαλώς να προσβάλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους.
"Για το λόγο αυτό, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια και ζήτησε να εξαντληθεί κάθε περιθώριο για να κατέβουν το συντομότερο οι αφίσες από τους χώρους του Μετρό».