ΓΔ: 1393.49 -0.74% Τζίρος: 98.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04 DATA
Φώτο: Shutterstock

Διαδραστικό εκπαιδευτικό εργαστήριο από την Future Leaders ΑΜΚΕ

Φοιτητές προτείνουν λύσεις για τράπεζα τροφίμων, παιδιά με προβλήματα όρασης και κοινωνική απομόνωση ηλικιωμένων.

Ενίσχυση της κοινωνικής δράσης σε καίριους τομείς όπως τράπεζες τροφίμων, στήριξη παιδιών με προβλήματα όρασης καθώς και  το πρόγραμμα «Φιλία σε κάθε Ηλικία» που αφορά ηλικιωμένους, προωθήθηκαν μέσα από το πρωτότυπο διαδραστικό εκπαιδευτικό εργαστήριο της μη κερδοσκοπικής εταιρίας Future Leaders.

Η δημιουργία του Προγράμματος «Future Leaders» ξεκίνησε ως πρωτοβουλία μεγάλων επιχειρήσεων και ιδιωτών, με πίστη στο δυναμικό των νέων ανθρώπων και την πεποίθηση ότι το μέλλον του επιχειρηματικού κόσμου ανήκει στα ικανά και κοινωνικά ευαισθητοποιημένα στελέχη. Στην πρωτοβουλία έχουν ενταχθεί και συμμετέχουν οι εταιρείες ΑΒ Βασιλόπουλος, GENESIS PHARMA, SPRINT, Wind και Better Future.

Η Future Leaders ΑΜΚΕ, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, υποστηρίζει φοιτητές ελληνικών και ξένων Πανεπιστημίων ώστε να ενταχθούν με επιτυχία στην αγορά εργασίας και να γίνουν οι ηγέτες του μέλλοντος. Το πρόγραμμα Future Leaders εντάσσεται στο πρόγραμμα σπουδών του ΜΒΑ του Οικονομικού Πανεπιστημίου, το οποίο οι φοιτητές του πρέπει να ολοκληρώσουν για τη λήψη του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών.

Ανάμεσα στα θέματα που παρουσιάστηκαν σε ειδική ημερίδα, στους φοιτητές από την Ελληνική Ένωση Τραπεζών Τροφίμων που δημιούργησε 5 επιπλέον Τράπεζες Τροφίμων, ήταν να προτείνουν ιδέες σχετικά με την εκπαίδευση των εθελοντών των Τραπεζών Τροφίμων. Να τους εμψυχώσουν με στόχο την αποτελεσματικότητα τους και να ενισχύσουν την συνοχή δικτύου. 

Οι προτάσεις που καταγράφηκαν  σχετικά με την εμψύχωση των εθελοντών συμπεριλαμβάνουν την ανάπτυξη συστήματος βραβεύσεων σε μηνιαία και ετήσια βάση για την συμβολή τους, τη δημιουργία κάρτα μέλους για εκπτώσεις και προσφορές, την εβδομαδιαία συμμετοχή εθελοντών σε διαμοιρασμό τροφίμων, ενημερωτικές καμπάνιες σχετικά με το έργο των εθελοντών και σχηματισμό ετήσιου αρχείου επιδόσεων για προώθηση της άμιλλας μεταξύ των ομάδων. Επίσης, προτάθηκαν τρόποι για ψηφιακές τεχνικές συγκέντρωσης κεφαλαίων, αναζήτησης χρηματοδότησης και χορηγών, μέσω διαδικτυακών site και social media.

Εκπρόσωποι του συλλόγου Amimoni που επικεντρώνεται στα παιδιά με προβλήματα όρασης ζήτησε από την ομάδα των φοιτητών να εργαστούν στη δημιουργία στρατηγικού πλάνου fundraising για την επόμενη τριετία,  το οποίο να βασίζεται στην οικονομική βιωσιμότητα του προγράμματος πρώιμης παρέμβασης, στην ίδρυση και λειτουργία νέας Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης (ΣΥΔ)  και στον σχεδιασμό και υλοποίηση χρηματοδοτούμενων δράσεων με κοινωνικό αποτύπωμα.

Οι φοιτητές πρότειναν  την ενίσχυση του brand name της ΜΚΟ, την έντονη παρουσία της στα social media, ανάπτυξη συνεργασιών, την δημιουργία νέας σειράς αντικειμένων και πώληση τους και έμφαση στο ανθρώπινο δυναμικό. Συνιστούν μια σειρά εκδηλώσεων όπως συναυλίες, ημέρες ευαισθητοποίησης, εορταστικά gala, ημέρα παιδιού, ημερίδα «Περπατώ – Διεκδικώ»

Επιπλέον, προτείνουν την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας της ΜΚΟ μέσω συνεργασιών με digital agencies με σκοπό την διαχείριση των social media του οργανισμού, με influencers δηλαδή προσέγγιση ατόμων με επιρροή στα social media με στοχευμένο κοινό και περιεχόμενο, προσέλκυση υποστηρικτών και χορηγών μέσω της πλατφόρμας Give & Fund, δημιουργία λογαριασμού στο Spotify με σκοπό τη μεταφορά της ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης παραμυθιών «Παραμύθι Χωρίς Όρια» και δημοσίευση υλικού από το μουσικό σχήμα «Ονειρέματα». 

Η μη κυβερνητική οργάνωση Prolepsis ζήτησε από την ομάδα φοιτητών να εργαστούν σε καινοτόμες προτάσεις προσέλκυσης δωρεών για το πρόγραμμα «Φιλία σε κάθε Ηλικία», το οποίο υποστηρίζει ηλικιωμένους, στοχεύοντας στην καταπολέμηση της μοναξιάς και της κοινωνικής απομόνωσης μέσω της ανθρώπινης επαφής και της δημιουργίας μακροχρόνιων σχέσεων φιλίας και κοινωνικών δεσμών.

Η ομάδα κατέληξε σε πρόταση που αφορά διοργάνωση φιλανθρωπικών livestreams, αλλά και  η ευαισθητοποίηση γνωστών streamers και influencers, με σκοπό να λάβουν μέρος και να ενημερώσουν το κοινό τους για το έργο και την αποστολή του προγράμματος.  Επιπλέον, συνιστάται η δημιουργία crowdfunding καμπάνιας σε website όπως το GoFundMe, πλατφόρμα που θα μπορεί ο κόσμος να ενημερώνετε για τον σκοπό και την αποστολή του προγράμματος, και να έχει την δυνατότητα να προσφέρει από όλο το κόσμο ενισχύοντας το έργο της.

Οι προτάσεις της ομάδας συμπεριλαμβάνουν επίσης την τοποθέτηση κουμπαρά σε διάφορα σημεία όπως νοσοκομεία, οίκοι ευγηρίας, αθλητικοί σύλλογοι, καταστήματα εστίασης, την διοργάνωση Bazaar, την περίοδο των Χριστουγέννων, σε συνεργασία με σχολεία, πανεπιστήμια, εταιρίες και Δήμους. Επίσης να δημιουργηθεί ηλεκτρονικό κατάστημα στο site για την στήριξη του προγράμματος "φιλία σε κάθε ηλικία".
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Άστατος καιρός με τοπικές βροχές ή και σποραδικές καταιγίδες

Ισχυρές βροχές και καταιγίδες, με τοπικές χαλαζοπτώσεις. Πυκνές χιονοπτώσεις στα ορεινά και σε περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας με χαμηλότερο υψόμετρο. Θυελλώδεις άνεμοι ανατολικών διευθύνσεων το βράδυ στο Βόρειο Αιγαίο.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ισχυρά φαινόμενα με καταιγίδες αναμένονται στην επερχόμενη κακοκαιρία

Σύμφωνα με τα νεότερα προγνωστικά στοιχεία του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών/meteo.gr, σημαντική επιδείνωση αναμένεται να παρουσιάσει ο καιρός από τις βραδινές ώρες σήμερα, ενώ το διήμερο Σάββατο 30/11 και Κυριακή 01/12 σε ολόκληρη σχεδόν τη χώρα θα επικρατήσει έντονη κακοκαιρία.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μεγάλο ενδιαφέρον αμερικανών επαγγελματιών του τουρισμού για την Θεσσαλονίκη

«Οι αμερικανοί τουρίστες ταξιδεύουν για πολλές μέρες, συνδυάζοντας πολλές δραστηριότητες. Για τον λόγο αυτό η Κεντρική Μακεδονία αποτελεί για αυτούς ιδανικό προορισμό» ανέφερε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Άνοιξε η πλατφόρμα Α21-Επίδομα Παιδιού, για υποβολή των αιτήσεων

Οι δικαιούχοι του Επιδόματος Παιδιού μπορούν να υποβάλλουν την αίτησή τους στην πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ, www.idika.gr ή μέσω του διαδικτυακού τόπου, www.opeka.gr με τη χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης στο Taxisnet.