ΓΔ: 2047.12 -0.51% Τζίρος: 56.04 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:50:36
Deddhe
Πηγή: ΔΕΔΔΗΕ

ΔΕΔΔΗΕ: Δέκα ημέρες προθεσμία για την αποζημίωση των καταναλωτών

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή του ουδετέρου αγωγού δικτύου.

Προθεσμία δέκα ημερών για την δήλωση της ζημιάς προβλέπει η ισχύουσα διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών που εφαρμόζει ο ΔΕΔΔΗΕ. Η αποζημίωση αφορά τις βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, φθάνει μέχρι 600 ευρώ και δεν καταβάλλεται όταν η βλάβη οφείλεται σε ανωτέρα βία.

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:

  • Ο Καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
  • Η διακοπή του ουδετέρου να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας αλλά να είναι τυχαία
  • Ο καταναλωτής να θέσει επί 2 ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
  • Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:
  • Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και
  • Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.
  • Ο καταναλωτής να υπογράψει με την όποια να δηλώνει ότι η αποζημίωση αποτελεί ολοσχερή εξόφληση της ζημιάς του και ικανοποιείται πλήρως από αυτήν.

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν όσοι επιθυμούν να προχωρήσουν σε αυτή τη διαδικασία αναφέρονται στην διεύθυνση https://deddie.gr/media/16985/πρακτικά-βήματα-για-τη-διεκδίκηση-αποζημίωσης-για-βλάβες-σε-ηλεκτρικές-συσκευές-καταναλωτών-που-οφείλονται-σε-υπαιτιότητα-του-δεδδηε-final.pdf

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

λογαριασμός ρεύματος επιδοτήσεις
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΔΕΔΔΗΕ: Εντατικοί έλεγχοι για ρευματοκλοπές, που εντοπίζονται οι περισσότερες

Ο ΔΕΔΔΗΕ συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς τους ελέγχους για ρευματοκλοπές. Σε 1.155 ελέγχους έχουν εντοπιστεί πάνω από 200 περιπτώσεις ρευματοκλοπής, με κόστος πάνω από 1 εκατ. ευρώ.
λογαριασμός ρεύματος ενέργεια
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Παρατείνεται η υποβολή αιτήσεων για επιδότηση ρεύματος στις επιχειρήσεις

Παρατείνεται για ένα μήνα η δυνατότητα υποβολής αιτήσεων από τις επιχειρήσεις για την επιδότηση των κυμαινόμενων τιμολογίων ρεύματος για τις επιχειρήσεις τους χειμερινούς μήνες.