ΓΔ: 2639.95 0.13% Τζίρος: 296.04 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Giorgos Pitsilis-AADE-diasyndesi mixanon
Φωτο: ΑΠΕ

Παράταση δηλώσεων ΦΠΑ και παρακρατούμενων φόρων στη Σάμο

Με απόφαση του διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργου Πιτσιλή, παρατείνονται μέχρι τις 30 Νοεμβρίου οι προθεσμίες για την δήλωση ΦΠΑ και παρακρατούμενων φόρων όσων υπάγονται στη ΔΟΥ Σάμου.

Παρατείνονται έως τις 30 Νοεμβρίου οι προθεσμίες δηλώσεων ΦΠΑ και παρακρατούμενων φόρων για τα φυσικά και νομικά πρόσωπα που υπάγονται στη ΔΟΥ Σάμου. Τη σχετική απόφαση έλαβε ο διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής, λαμβάνοντας υπόψη τις συνέπειες του σεισμού που εκδηλώθηκε σήμερα.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΑΑΔΕ

Λαμβάνοντας υπόψη τις συνέπειες του σεισμού, που εκδηλώθηκε σήμερα το μεσημέρι βόρεια της Σάμου, με απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, για τα φυσικά και νομικά πρόσωπα, που υπάγονται στη ΔΟΥ Σάμου, παρατείνονται μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2020 οι προθεσμίες:

  • Υποβολής της δήλωσης και καταβολής του ΦΠΑ, που εκπνέει σήμερα, 30/10/2020
  • Υποβολής δηλώσεων παρακρατούμενων φόρων, που εκπνέουν τη Δευτέρα, 2/11/2020.

Την ίδια στιγμή, η κατάσταση στη Σάμο παραμένει δύσκολη καθώς οι κάτοικοι ανησυχούν να γυρίσουν στα σπίτια τους καθώς οι ζημιές είναι σημαντικές σε μεγάλο μέρος του νησιού. Στο Νοσοκομείο Σάμου παραμένουν 7 τραυματίες, όλοι εκτός κινδύνου. Στο Κέντρο Υγείας Καρλοβάσου μετέβησαν 10 πολίτες. Τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και επέστρεψαν στις οικίες τους. Όλες οι υγειονομικές μονάδες παραμένουν σε κατάσταση μέγιστης ετοιμότητας. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΑΔΕ πινακίδα κτήριο
ΧΡΗΣΤΙΚΑ

ΑΑΔΕ: Αλλαγές στη διαδικασία για Φορολογικές Δεσμευτικές Απαντήσεις

Επιχειρήσεις και πολίτες μπορούν πλέον να ζητούν από την ΑΑΔΕ δεσμευτικές απαντήσεις σχετικά με τη φορολογική και τελωνειακή νομοθεσία για μελλοντικές πράξεις, βάσει της νέας διαδικασίας που ισχύει από 1η Οκτωβρίου 2026.
pitsilis_aade
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέες προθεσμίες ηλεκτρονικής τιμολόγησης και ψηφιακών παραστατικών

Με αποφάσεις των Δημήτρη Μαρκόπουλου και Γιώργου Πιτσιλή, παρατείνονται οι προθεσμίες για την υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση σε επιχειρήσεις με τζίρο κάτω του 1.000.000 ευρώ και για τη Β' φάση ψηφιακής διακίνησης αποθεμάτων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι 9 όροι για την ένταξη στις 120 δόσεις των χρεών προς εφορία και ΕΦΚΑ

Ακόμα και νεότερα χρέη, που βεβαιώθηκαν μετά την 31η Δεκεμβρίου 2023, μπορούν να ενταχθούν στη νέα ρύθμιση των 120 δόσεων που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ενώ δίδεται περιθώριο επιπλέον έξι μηνών στους οφειλέτες της εφορία και του ΕΦΚΑ.