Στην ταχεία ολοκλήρωση ενός Κώδικα Διαδικασιών, ο οποίος, μεταξύ άλλων, θα προσφέρει απλοποίηση διαδικασιών και περισσότερη ενημέρωση στους συναλλασσόμενους («χρήστες των υπηρεσιών της») και τους πολίτες εν γένει προχωράει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στο πλαίσιο ενίσχυσης της διαφάνειας και της διαδικαστικής της αποτελεσματικότητας.
Σ’ αυτό το πλαίσιο αναθεώρησης των διαδικασιών της, τόσο για την εξέταση αντί ανταγωνιστικών πρακτικών και συμπεριφορών (οριζόντιες και κάθετες συμπράξεις, κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης), συγκεντρώσεων, όσο και για την προώθηση της πολιτικής ανταγωνισμού, η Επιτροπή Ανταγωνισμού απέστειλε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο σε εκατοντάδες συναλλασσόμενους («χρήστες των υπηρεσιών της») προκειμένου να συλλέξει την εμπειρία και τις απόψεις τους σχετικά με τις διαδικασίες ενώπιον της, αποσκοπώντας σε εποικοδομητικά σχόλια από μέρους τους, ώστε να βελτιώσει τις διαδικασίες της, τόσο αναφορικά με τη μείωση της γραφειοκρατίας, αλλά και την αύξηση της αποτελεσματικότητας και της διαφάνειας [τόσο της Γενικής Δ/νσης Ανταγωνισμού όσο και της Επιτροπής Ανταγωνισμού].
Ειδικότερα, το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο καλύπτει τους εξής τομείς: α) Διαφάνεια και η διαδικαστική αποτελεσματικότητα και β) Επικοινωνία και πολιτική προώθησης ανταγωνισμού.
Με την ολοκλήρωση του Κώδικα Διαδικασιών μέσα στον Ιούλιο 2020, η Επιτροπή Ανταγωνισμού, για πρώτη φορά, θα δημοσιεύσει μία δημόσια έκδοση με τα βασικά κεφάλαια του Κώδικα, προκειμένου να παράσχει μεγαλύτερη διαφάνεια αναφορικά με τις διαδικασίες εφαρμογής του δικαίου ανταγωνισμού. Ο κώδικας διαδικασιών θα αποτελέσει επίσης και «τροφή» για την διαδικασία εκμάθησης τεχνητής νοημοσύνης στην υπηρεσία robo-advising που ετοιμάζει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην καινούρια πλατφόρμα της για τους συναλλασσόμενους («χρήστες των υπηρεσιών της») και τους πολίτες εν γένει που θα είναι διαθέσιμη (η πρώτη φάση του έργου) στην ιστοσελίδα της το φθινόπωρο 2020, μία σημαντική προσπάθεια ενσωμάτωσης τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης στο δημόσιο τομέα στην Ελλάδα.