ΓΔ: 2112.05 0.30% Τζίρος: 8.04 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:46:39
Ρολόι Ξάνθης κεντρική πλατεία
Φωτογραφία Shutterstock

Ανατολική Μακεδονία, Θράκη και Κάρπαθος προβάλλονται στη γερμανική αγορά

Η Ανατολική Μακεδονία, η Θράκη και η Κάρπαθος παρουσιάστηκαν ως αυθεντικοί και βιώσιμοι τουριστικοί προορισμοί σε εκδήλωση του ΕΟΤ Γερμανίας στη Φρανκφούρτη, παρουσία επαγγελματιών του τουρισμού.

Η Ανατολική Μακεδονία, η Θράκη και η Κάρπαθος αναδείχθηκαν ως αυθεντικοί και ποιοτικοί τουριστικοί προορισμοί σε ενημερωτική εκδήλωση που πραγματοποίησε η Υπηρεσία ΕΟΤ Γερμανίας στη Φρανκφούρτη στις 4 Δεκεμβρίου 2025.

Οι περιοχές αυτές, αν και δεν συγκαταλέγονται στους καθιερωμένους ελληνικούς προορισμούς για τη γερμανική αγορά, εφαρμόζουν τις αρχές της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και προσφέρουν ποικίλες μορφές τουρισμού, προσελκύοντας το ενδιαφέρον επαγγελματιών του κλάδου.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι μεγάλων τουριστικών γραφείων, αεροπορικών εταιρειών και διοργανωτών ταξιδιών, καθώς και δημοσιογράφοι από σημαντικά τουριστικά μέσα ενημέρωσης. 

Την Ελλάδα εκπροσώπησαν ο γενικός πρόξενος στη Φρανκφούρτη, Δημήτρης Δόχτσης, στελέχη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Γερμανίας και αυτοδιοικητικοί παράγοντες από την Ανατολική Μακεδονία, τη Θράκη και την Κάρπαθο.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο γενικός πρόξενος Δ. Δόχτσης τόνισε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των συγκεκριμένων προορισμών και κάλεσε τους παρευρισκόμενους να τους επισκεφθούν.

Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, Παναγιώτης Αρχοντής, παρουσίασε τις τουριστικές διαδρομές και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει η περιοχή, ενώ ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Καρπάθου, Αναστάσιος Μήλιος, ανέδειξε την Κάρπαθο ως αυθεντικό προορισμό, εστιάζοντας στις φυσικές ομορφιές και τις δραστηριότητες που προσφέρει το νησί.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην έναρξη απευθείας αεροπορικής σύνδεσης Ντίσελντορφ-Καρπάθου από την Eurowings τον Μάιο του 2026, εξέλιξη που ενισχύει την προσβασιμότητα του νησιού για τη γερμανική αγορά.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης προβλήθηκαν βίντεο, διανεμήθηκε προωθητικό υλικό και τοπικά προϊόντα, ενώ ακολούθησε γεύμα με παραδοσιακές γεύσεις, δίνοντας την ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων σχετικά με δράσεις προβολής και ταξίδια εξοικείωσης στη γερμανική αγορά.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το Λάργκο Σόφιας
ΔΙΕΘΝΗ

Η Σόφια θα φιλοξενήσει φόρουμ για τον τεχνολογικό μετασχηματισμό των ξενοδοχείων

Το φόρουμ θα πραγματοποιηθεί στις 11 Νοεμβρίου στο Grand Hotel "Millennium Sofia" και διοργανώνεται από την βουλγαρική εταιρεία τεχνολογίας Quendoo, της οποίας η αποστολή είναι η ψηφιοποίηση της ξενοδοχειακής επιχείρησης.
Άγιος Νικόλαος Κρήτης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεματικός τουρισμός και Καταδυτικό Πάρκο βασικοί στόχοι στον Άγιο Νικόλαο

Η δημιουργία Καταδυτικού Πάρκου αποτελεί προτεραιότητα του δήμου για βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και ενίσχυση του θεματικού τουρισμού, αξιοποιώντας το μοναδικό θαλάσσιο περιβάλλον της περιοχής.