ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φωτο: ΟΑΣΘ

Ενιαίο θα είναι το εισιτήριο στα μέσα μαζικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης γνωστοποιεί ότι «τιμές και εκπτωτικά, θα ανακοινωθούν από τον τομέα Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».

Ενιαίο θα είναι το εισιτήριο στα μέσα μαζικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης, ενώ ό,τι εκδίδεται στα λεωφορεία θα παρέχει πρόσβαση στο μετρό ανοίγοντας τις πύλες, και ό,τι εκδίδεται στο μετρό θα επιτρέπει την επιβίβαση στο λεωφορείο. Τα παραπάνω αναφέρει ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης γνωστοποιεί ότι «τιμές και εκπτωτικά, θα ανακοινωθούν από τον τομέα Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».

Στη σχετική ανάρτησή του, ο κ. Ταχιάος σημειώνει ότι βρέθηκε στον «χώρο του testing των συσκευών και του συστήματος εισιτηρίου του μετρό Θεσσαλονίκης, που βρίσκεται στο αμαξοστάσιο Πυλαίας, σε ένα διάλειμμα μίας διαδικασίας που κρατά δέκα ημέρες». Παράλληλα αναφέρει ότι μόλις πιστοποιηθεί η λειτουργικότητα του software και η ανταπόκριση του εξοπλισμού, αυτό θα φορτωθεί σε όλες τις πύλες που βρίσκονται ήδη εγκατεστημένες στους σταθμούς.

Εξηγώντας τη διαδικασία δηλώνει: «Σε πρώτη φάση, θα παρέχονται στους επιβάτες του μετρό προσωποποιημένες πλαστικές κάρτες και επαναφορτιζόμενα (μέχρι 10 φορές) χάρτινα εισιτήρια. Στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, η αγορά χάρτινου εισιτηρίου, στο οποίο θα μπορεί να 'τυπώνεται'' ψηφιακά οποιοδήποτε διαθέσιμο προϊόν κομίστρου, θα γίνεται, είτε με μετρητά, είτε με κάρτα, με κανονική η ανέπαφη συναλλαγή. Στην πορεία, θα μπορεί κανείς να περνά από τις πύλες και ανέπαφα με το κινητό του ή την κάρτα του».

Αναφέρεται ακόμη στο ενσωματωμένο κύκλωμα με το τσιπάκι του χάρτινου εισιτηρίου και στον τρόπο με τον οποίο ενεργοποιούνται οι διαδικασίες διέλευσης και αποτροπής της εισιτηριοδιαφυγής στις πύλες του μετρό.

«Το σύστημα αυτό, που τοποθέτησε για λογαριασμό του αναδόχου κατασκευής του μετρό, η αμερικανική Conduent, μαζί με τα κλειδιά ασφαλείας του που απαγορεύουν την χρήση πλαστών εισιτηρίων, θα παραδοθεί προς χρήση στον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), ο οποίος αναλαμβάνει να το 'τρέχει' σε διαλειτουργικότητα με το αντίστοιχα που εγκαθίσταται στα λεωφορεία. Στα εισιτήρια και τις αποδείξεις, τόσο του μετρό, όσο και των λεωφορείων, θα βρίσκει κανείς το logo του και το ΑΦΜ του ΟΣΕΘ. Όσο για τα παλιά χάρτινα εισιτήρια του ΟΑΣΘ, αυτά στο μετρό είναι άχρηστα» προσθέτει.

Διευκρινίζει, τέλος, ότι ο ίδιος έχει στα χέρια του μία από τις πρώτες προσωποποιημένες κάρτες, αλλά αυτή είναι λειτουργική μόνο για το testing, καθώς τα κλειδιά ασφαλείας δεν έχουν ακόμη εγκατασταθεί και έτσι η κάρτα του είναι «ορφανή».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΟΣΕΘ: Από την 1η Δεκεμβρίου σε ισχύ οι τρεις νέες λεωφορειακές γραμμές

Οι δύο νέες γραμμές συνδέουν τον Πολυτροπικό Σταθμό Νέας Ελβετίας με τον ΙΚΕΑ (79Χ) και το Αεροδρόμιο,(Χ2) αντίστοιχα, ενώ οι δέκα υφιστάμενες που τροποποιούνται, αφορούν στη σύνδεση τους με τους σταθμούς του μετρό Θεσσαλονίκης.
europa 2 celestyal crystal thessaloniki
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σε ετοιμότητα ο μηχανισμός του δήμου Θεσσαλονίκης ενόψει του χειμώνα

Σε περίπτωση ενημέρωσης για επερχόμενη χιονόπτωση, ο μηχανολογικός εξοπλισμός και οι ανθρώπινοι πόροι συγκεντρώνονται στον χώρο του πρώην Ντεπώ, όπου υπάρχουν αποθηκευμένοι 600 τόνοι άλατος αποχιονισμού.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Περίπτερο πληροφόρησης για το μετρό στην πλατεία Αριστοτέλους

Μέσα στην εγκατάσταση, που προσομοιώνει στο εσωτερικό ενός βαγονιού, κάτοικοι και επισκέπτες της Θεσσαλονίκης θα έχουν την δυνατότητα να βρουν πληροφοριακό και διαδραστικό υλικό, για τη νέα εποχή που ξεκινά.
businessdaily-OASA-Leoforia
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στην απεργία της Τετάρτης 20/11 συμμετέχουν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ

Οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ διεκδικούν, με την 24ωρη απεργία τους, αύξηση μισθών μέσα από ΣΣΕ, βελτίωση των όρων εργασίας, προστασία των επαγγελματικών ειδικοτήτων, αναγνώριση συνολικής προϋπηρεσίας και καθολικότητα στην επέκταση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.