ΓΔ: 1394.91 -0.19% Τζίρος: 50.24 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:43:00 DATA
Martin-Brandenburger-Lidl
O κ. Martin Brandenburger είναι ο επικεφαλής της Lidl Hellas.

Η Lidl βλέπει... φως στο τούνελ του υψηλού πληθωρισμού στα τρόφιμα

Σταδιακή υποχώρηση του κλαδικού πληθωρισμού στα τρόφιμα το επόμενο διάστημα εκτιμά ότι θα δούμε ο πρόεδρος της Lidl Hellas. Οι κινήσεις της γερμανικής αλυσίδας για μείωση των τιμών.

Αλλαγές στις συνήθειες των καταναλωτών έχουν φέρει οι πληθωριστικές τάσεις στα τρόφιμα σύμφωνα με τον πρόεδρο της Lidl Hellas κ.Martin Brandenburger. Όπως ανέφερε στο περιθώριο χθεσινής εκδήλωσης της εταιρείας που αφορούσε την συνεργασία της με την Unicef στο πρόγραμμα «Μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών», παρατηρείται μείωση στην κατανάλωση, τόσο σε αξία όσο και σε τεμάχια, με τις αγορές να πραγματοποιούνται κυρίως τις ημέρες που ακολουθούν τις καταβολές των μισθών.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Lild στο καλάθι μπαίνουν πλέον κυρίως τα αναγκαία είδη διατροφής και καταναλωτικά αγαθά με ενίσχυση του μεριδίου των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας όπου η αλυσίδα διαθέτει μία ευρεία γκάμα προϊόντων.

Απαντώντας σε ερώτημα δημοσιογράφων σχετικά με την πορεία της Lidl Hellas την φετινή περίοδο ο κ. Brandenburger σημείωσε ότι κινείται εντός των στόχων, χωρίς όμως να δώσει στοιχεία για το τι στόχοι έχουν τεθεί. Σύμφωνα με τον ίδιο ο κλαδικός πληθωρισμός στα τρόφιμα αναμένεται να συνεχιστεί όμως θα υποχωρεί κάθε εβδομάδα που θα περνάει. Το παραπάνω έχει δώσει δικαίωμα στην αλυσίδα να μειώσει σταθερά τις τιμές σε 200 προϊόντα, πολιτική η οποία θα συνεχιστεί και τις επόμενες ημέρες του Σεπτεμβρίου.

Σε ότι αφορά τις καταστροφικές πλημμύρες στην Θεσσαλία σημείωσε ότι η εταιρεία αντιμετώπισε προβλήματα στα επτά από τα 16 καταστήματα που διαθέτει στην περιοχή καθώς και στην αποθήκη που διαθέτει στο Μεγαλοχώρι Τρικάλων. Από προχθές Πέμπτη έχει επανέλθει πλήρως η λειτουργία σε όλα τα σημεία στην περιοχή, ενώ σήμερα ολοκληρώνεται η πρωτοβουλία για στήριξη των κατοίκων στην Θεσσαλία (έκπτωση 20% σε προϊόντα καθημερινής ανάγκης. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Lidl διέθεσε άμεσα σε πλημμυροπαθείς γεύματα και είδη πρώτης ανάγκης όπως νερό , συνολικής αξίας άνω των 70 χιλ ευρώ.

Όπως αναφέρθηκε τα παραπάνω ειπώθηκαν στο περιθώριο εκδήλωσης της με αφορμή την συνεργασία της Lidl με την Unicef  με στόχο την πρόληψη και καταπολέμηση κάθε μορφής βίας κατά των παιδιών στη χώρα. Η συνεργασία ξεκίνησε το περασμένο Μάιο, με την αλυσίδα να διαθέτει μια επιταγή 100.000 ευρώ στο Ταμείο των Ηνωμένων Εθνών για το Παιδί. Το ποσό συγκεντρώθηκε διαμέσου μιας στοχευμένης πασχαλινής προωθητικής ενέργειας της εταιρείας, σύμφωνα με την οποία  με κάθε σκανάρισμα της ψηφιακής κάρτας Lidl Plus από τις 3 έως και τις 15 Απριλίου 2023,  η Lidl Ελλάς είχε δεσμευτεί να προσφέρει 0,10 ευρώ στη Unicef.

Το ποσό των 100 χιλ. ευρώ θα χρηματοδοτήσει την πραγματοποίηση εθνικής μελέτης για τα διοικητικά δεδομένα σε σχέση με τη βία κατά των παιδιών, η οποία θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Υγείας Παιδιού – Διεύθυνση Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας και θα ολοκληρωθεί το Δεκέμβριο.  Επίσης, η Lidl θα αναλάβει την επικοινωνιακή προώθηση του application «play safe» που δημιούργησε το τμήμα παιδικής προστασίας της Unicef και θα λανσαριστεί τον Οκτώβριο για την ενημέρωση νέων ηλικίας 14 και άνω για την παρενόχληση στο διαδίκτυο.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl: Εδραιώθηκε στη δεύτερη θέση της αγοράς, συνεχίζει τις επενδύσεις

Μεγάλο κέντρο logistics στην Ελευσίνα με επένδυση 100 εκατ. και νέα καταστήματα από τη γερμανική αλυσίδα. Για πρώτη φορά δηλώνεται από τη διοίκηση ότι ανέβηκε στη δεύτερη θέση της ελληνικής αγοράς.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέα «χτυπήματα» από τη Lidl στις τιμές για να κερδίσει μερίδια αγοράς

Με «όπλο» τις συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς, στους οποίους η γερμανική αλυσίδα προσφέρει διέξοδο και για εξαγωγές, η Lidl μείωσε τον Μάιο τις τιμές περισσότερο από τον μέσο όρο της αγοράς.
Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl: Έχουν ξεπεράσει τα 1,4 δισ. ευρώ οι επενδύσεις στην Ελλάδα

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ σκοπεύει να ανοίξει νέο κατάστημα στην Αθήνα με ηλεκτρονικές αποδείξεις και self checkout ταμείο. Στα 500 εκατ. ευρώ ο τζίρος τω εξαγωγών που κάνουν τα ελληνικά προϊόντα μέσω του ομίλου.