Αλλαγή ονόματος που σηματοδοτεί την είσοδο σε νέα εποχή ανάπτυξης μέσω σημαντικών συνεργασιών με παγκόσμιους ηγέτες στο χώρος της τεχνολογίας, εξαγορές εταιρειών, αύξηση τζίρου κατά 159% για το 2019 και διπλασιασμός μέχρι το 2023, placement μετοχών και ψήφος εμπιστοσύνης στο ΧΑ αλλά και στο μακροοικονομικό περιβάλλον, είναι τα βασικά σημεία που ανέλυσε η διοίκηση της Audio Visual, που πλέον μετονομάζεται σε AVE.
Ειδικότερα, η εταιρεία προέβλεψε αύξηση τζίρου για το 2019 στα 101 εκατ. ευρώ από 40 εκατ. το 2018, το οποίο οφείλεται κυρίως στην ενσωμάτωση του ομίλου Kristelcom, που μέσω των Globalsat και Teleunicom, αποτελεί τον πολιορκητικό κριό του ομίλου στο IoT (Internet Of Things). Στην πλήρη ενσωμάτωσή τους το 2020 θα δώσουν άλλα 40 εκατ. ευρώ στον τζίρο. Όσον αφορά την πρόβλεψη για την πενταετία αυτή αφορά σε κύκλο εργασιών τουλάχιστον στα 200 εκατ. ευρώ το 2024, χωρίς ωστόσο σε αυτήν την πρόβλεψη να έχουν ποσοτικοποιηθεί όλα τα νέα units που η εταιρεία, μέσω των τελευταίων κινήσεων και της εισόδου σε νέες αγορές, έχει προχωρήσει το τελευταίο διάστημα και προετοιμάζει άμεσα.
Στόχος ανάπτυξης πωλήσεων (εκατ. ευρώ)
Η διοίκηση του Ομίλου ανέφερε ότι οι βασικοί μέτοχοι της εταιρείας (Ιωάννης Θ. Βαρδινογιάννης και Νικόλαος Θ. Βαρδινογιάννης) στήριξαν τα προηγούμενα χρόνια μέσω αυξήσεων κεφαλαίου τον όμιλο, πλέον όμως λόγω των συνθηκών που αφορούν τη σταθεροποίηση του μακροοικονομικού περιβάλλοντος θεωρούν ότι τώρα είναι η ώρα για ανάπτυξη και διεύρυνση των δραστηριοτήτων με στόχο καθαρή κερδοφορία στο bottom Line από το 2022 οπότε η εταιρεία θα προχωρήσει και σε διανομή μερίσματος. Παράλληλα, τονίστηκε ότι οι βασικοί μέτοχοι δεν έχουν πρόθεση να βγάλουν την εταιρεία από το ΧΑ, ενώ δεν πρόκειται να προχωρήσουν σε έκδοση ομολογιακού δανείου.
Οι βασικοί μέτοχοι θα αυξήσουν την εμπορευσιμότητα της μετοχής μέσω placement, σύμφωνα με πληροφορίες του Business Daily, που μπορεί να φθάσουν σταδιακά μέχρι το 20% των μετοχών σε βάθος διετίας και θα κατευθυνθούν προς ισχυρά χαρτοφυλάκια θεσμικών και ιδιωτών επενδυτών από την Ελλάδα κυρίως.
Οι νέες δραστηριότητες
Όσον αφορά σε επιχειρησιακό επίπεδο, ανακοινώθηκε ότι η Kristelcom, πέραν της συμφωνίας μέσω Globalsat με την Vodafone για πλατφόρμα IOT, κατέληξε σε συμφωνία με την VAIO για την Ελλάδα και τα Βαλκάνια, ενώ τα προϊόντα της εταιρείας έχουν ήδη τοποθετηθεί στην αλυσίδα Πλαίσιο από τον Ιανουάριο. Επίσης, αναφέρθηκε η είσοδος στο service για προϊόντα τεχνολογίας με επερχόμενη εξαγορά εταιρείας, η δημιουργία σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε πρατήρια καυσίμων με συμφωνία που έχει ήδη ολοκληρωθεί με την Samsung, αλλά και είσοδος στην αγορά στοιχηματισμού με δημιουργία λογισμικού από την Teleunicom προς τις εταιρείες στοιχηματισμού.
Η διοίκηση ανακοίνωσε ακόμη, μέσω της εταιρείας IGE, συμφωνία με την Euronet, εταιρεία ηγέτη στον κλάδο ηλεκτρονικών συναλλαγών), επέκταση και σε άλλες προϊοντικές κατηγορίες και σε μικρά καταστήματα, την συνεργασία με Steam (πλατφόρμα ψηφιακής διανομής και διαχείρισης ψηφιακών δικαιωμάτων και κοινωνικής δικτύωσης) για την προώθηση του videogame της εταιρείας στην αγορά, ανάπτυξη και προώθηση νέων videogames. Τονίστηκε ότι στόχος είναι η διανομή να συμβάλλει περί τα 15 εκατ. ευρώ στον κύκλο εργασιών του ομίλου.
Στον τομέα της ψυχαγωγίας ο όμιλος προσβλέπει μεταξύ άλλων σε ενίσχυση του brand name Allou Fan Park με προσθήκη νέων θεματικών λειτουργιών όπως waterpark και escape rooms, δημιουργία νέων αιθουσών κινηματογράφου αξιοποίηση νέων τεχνολογιών για δημιουργία νέων b2b προϊόντων (digital signage – promo ads).
Τέλος, μέσω της Officemart (πρώην Σαμαράς) ο όμιλος προσβλέπει σε βελτιστοποίηση γεωγραφικής κάλυψης με τη δημιουργία γραφείου σε Β. Ελλάδα, συνεργασία με πολυεθνικούς οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στο χώρο,αλλά και με retailers όπου αναφέρθηκε ότι έχει ήδη κλείσει με κάποιον μεγάλο του χώρου και θα ανακοινωθεί σύντομα, συνεργασία με διαχειριστές ηλεκτρονικής πλατφόρμας και τέλος επέκταση σε πωλήσεις B2C μέσω e- shop.