ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Tsarbopoulos-Michalis-Alpha-Bank
Φωτο: ΑΠΕ - Οικονομικό Φόρουμ Δελφών

Τσαρμπόπουλος: H αναβάθμιση της ψηφιακής εμπειρίας των πελατών στο επίκεντρο

Ο Chief Digital Officer της Alpha Bank αναφέρθηκε στο ολοκληρωμένο πλάνο της τράπεζας εμπλουτισμού των ψηφιακών υπηρεσιών και αναβάθμισης της ψηφιακής εμπειρίας των πελατών της.

Στον στόχο της Alpha Bank να αναδείξει το εύρος υπηρεσιών της, μέσα από τις ψηφιακές εφαρμογές της, διατηρώντας παράλληλα μία λιτή και απλή δομή, ώστε οι Πελάτες να μπορούν εύκολα και γρήγορα να βρίσκουν και να χρησιμοποιούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που κάθε φορά χρειάζονται, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, κατά την τοποθέτησή του στο Delphi Economic Forum 2023, ο Chief Digital Officer της Alpha Bank, Μιχάλης Τσαρμπόπουλος.

Μεγαλύτερης προστιθέμενης αξίας οι ψηφιακές υπηρεσίες

Όπως σημείωσε ο κ. Τσαρμπόπουλος, είναι γεγονός ότι βλέπουμε ολοένα και περισσότερες εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης, ανταλλαγής μηνυμάτων κ.λπ. να προσθέτουν υπηρεσίες με βασικότερη αυτή της μεταφοράς αξίας, της έκδοσης χρεωστικής κάρτας και της πληρωμής λογαριασμών. «Επί της ουσίας όμως, μέχρι σήμερα, δεν έχουμε δει κάποια τέτοια εταιρεία να προσφέρει μία πραγματικά νέα υπηρεσία, μία πραγματική καινοτομία που δεν προσφέρεται ήδη από τις τράπεζες εδώ και χρόνια, και μάλιστα πάνω από πραγματικούς τραπεζικούς λογαριασμούς που καλύπτονται και από το πλαίσιο εγγύησης των καταθέσεων», τόνισε, για να επικεντρωθεί στο IRIS payments, αναφέροντας ότι «ένας πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα χρήματα σε έναν άλλο πολίτη ή σε έναν επαγγελματία, γνωρίζοντας μόνο τον αριθμό του κινητού του και φυσικά με την ασφάλεια των καταθέσεων που δεν υπάρχει σε ένα απλό ψηφιακό πορτοφόλι. Αυτή είναι μία υπηρεσία πολύ μεγαλύτερης προστιθέμενης αξίας, καθώς καλύπτει την πραγματική μεταφορά χρημάτων και μάλιστα μεταξύ διαφορετικών τραπεζικών ιδρυμάτων και όχι απλά τη μεταφορά αξίας μεταξύ χρηστών του ίδιου οργανισμού». 

«Σήμερα μέσα από τις εφαρμογές των τραπεζών, ένας Πελάτης έχει πολύ πιο ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση, καθώς μπορεί να κάνει εμβάσματα προς όλες τις χώρες και τις τράπεζες του κόσμου, να πληρώσει όποιον λογαριασμό θέλει, να εκδώσει χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες, να ψηφιοποιήσει τις κάρτες του και να τις συνδέσει με ψηφιακά πορτοφόλια, να αποκτήσει προσωπικό δάνειο, να κάνει συναλλαγές επί επενδυτικών προϊόντων, να αποκτήσει ασφαλιστικές καλύψεις κ.λπ.», συμπλήρωσε.

 Όμως μία από τις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν πλέον οι τράπεζες είναι σχεδιαστικής φύσεως στο ψηφιακό περιβάλλον των λύσεων που προσφέρουν «κάτι μεταξύ τέχνης και επιστήμης, ώστε οι Πελάτες, από ένα μεγάλο εύρος προϊόντων και υπηρεσιών, να μπορούν εύκολα και γρήγορα να μπορούν εύκολα και γρήγορα να τις βρίσκουν και να τις χρησιμοποιήσουν»

Αναβάθμιση της ψηφιακής εμπειρίας από την Alpha Bank 

Από την πλευρά της, η Alpha Bank «έχει σχεδιάσει και εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο πλάνο περαιτέρω εμπλουτισμού των ψηφιακών υπηρεσιών και αναβάθμισης της ψηφιακής εμπειρίας των Πελατών της για τα επόμενα χρόνια», σημείωσε ο Chief Digital Officer της Τράπεζας. Βασικοί πυλώνες αυτού του σχεδίου είναι η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της καθημερινότητας των Πελατών στο 100%, η δυνατότητα όλα τα απλά τραπεζικά και τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα να παρέχονται μέσα από πλήρως ψηφιοποιημένα ταξίδια, η ενίσχυση της παροχής σύνθετων τραπεζικών υπηρεσιών και προϊόντων (π.χ. διαχείριση περιουσίας, στεγαστικά δάνεια) μέσα από την αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας, όπως π.χ. τηλεδιασκέψεις με χρήση video, ανταλλαγή ψηφιακών εγγράφων και υπογραφών με τους Πελάτες, και τέλος ο ανασχεδιασμός και εκσυγχρονισμός των βασικών της ψηφιακών εφαρμογών, τόσο στο web όσο και στο mobile

Δεν είναι όλοι οι Πελάτες ίδιοι

Σχετικά με την τραπεζική ψηφιακή εμπειρία του πελάτη ο κ. Τσαρμπόπουλος επισήμανε ότι «δεν είναι όλοι οι Πελάτες ίδιοι» και συνεπώς «υπάρχει διαφοροποίηση στο πώς θέλει ο καθένας να αλληλεπιδρά με μία τραπεζική εφαρμογή» και γι’ αυτό οι τράπεζες βρίσκονται σε μία συνεχή προσπάθεια να βρουν τη χρυσή τομή. «Τέλος, αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι όχι πού βρισκόμαστε σε σχέση με άλλες χώρες, αλλά πού βρισκόμαστε σε σχέση με τις προσδοκίες, τις ανάγκες, και την ετοιμότητα των Πελατών μας να χρησιμοποιήσουν ψηφιακές υπηρεσίες, και αν το βάλουμε το θέμα σε αυτή τη βάση αναφοράς τότε αισθάνομαι ότι οι τραπεζικές ψηφιακές υπηρεσίες στην Ελλάδα βελτιώνονται γρήγορα αλλά έχουν ακόμη αρκετό δρόμο να καλύψουν», κατέληξε.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

psaltis vasilis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Β. Ψάλτης (Alpha): Πολλαπλά τα οφέλη της στρατηγικής συνεργασίας με UniCredit

Ο διευθύνων σύμβουλος της Alpha Bank, ανέδειξε τα πλεονεκτήματα της τράπεζας, όπως την επιτυχή μεταμόρφωση, την ανθεκτικότητα και το όραμα για την επόμενη ημέρα μιλώντας σε εκδήλωση του Bloomberg.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερες δυνατότητες συναλλαγών με τα πακέτα myAlpha Benefit

Η Τράπεζα εξασφαλίζει για όσους επιλέξουν ένα από τα 3 διαθέσιμα πακέτα ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση, που φθάνει έως και το 70% κάθε μήνα, σε σχέση με τις χρεώσεις που ισχύουν για μεμονωμένες συναλλαγές.
psaltis vasilis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Β. Ψάλτης: Διανομή 35% των κερδών το 2025, γρήγορη απόσβεση του DTC

Ο διευθύνων σύμβουλος της Alpha Bank τόνισε ότι, κατά την τριετία 2024 - 2027, η τράπεζα θα διανείμει συνολικά στους μετόχους της 1,2 δισ. ευρώ με συνδυασμό καταβολών σε μετρητά και επαναγοράς μετοχών.